Виховний захід " Вода - важлива, неймовірна, багатогранна"

Про матеріал
Виховний захід до дня води з елементами STEM освіти містить дослідні завдання, розрахований на роботу дітей у малих групах або парами.
Перегляд файлу

Тема : Вода – важлива, неймовірна, багатогранна.

Мета: узагальнити знання учнів про воду, її значення та багатогранність; розвивати критичне мислення та пізнавальний інтерес до вивчення географії та біології; продовжувати формувати екологічний світогляд учнів застосовуючи елементи STEM освіти.

 

« Вода! Ти не просто необхідна

для життя, ти і є саме життя,

ти – найбільше багатство у світі»

Антуан де Сент – Екзюпері

 

Ведучий 1. Вода є основною умовою існування організму людини, забезпечує його корисними мікроелементами й присутня у процесах перетравлення їжі та кровообігу. Організм людини на 65% складається з води, а тому її якість є надто важливою.

Ведучий 2. Зі зростанням населення та темпів урбанізації прогресуюче збільшується водоспоживання саме прісної води. Якщо в 1900р. споживання води у світі становило 400 км. куб., у 1975р. – 3000 км. куб., то нині населення планети витрачає щорічно майже 8000 км. куб. води.

Ведучий 1. Прісна вода виступає важливим чинником розміщення як населення, так і виробництва. Вода завжди була і є джерелом життя і добробуту. Обумовлювалося це низкою чинників: потребою в питній воді; рибальством, що було одним з основних засобів прожитку; можливістю швидкого пересування водними шляхами, запровадження зрошувального землеробства. Саме тому біля крупних річок виникали давні цивілізації – Давній Єгипет, Месопотамія, Стародавній Китай.

Ведучий 2. Вода надзвичайно важлива, вона скрізь, вона основа життя, а ще вона надзвичайно цікава і багатогранна. Щоб переконатися у цьому запрошуємо вас відвідати « Творчу лабораторію води».

 

 

«Творча лабораторія води»

( діти об’єднуються у невеликі групи або пари і виконують творчі завдання, а потім коротко їх характеризують)

  1. Фотоколаж « Агрегатні стани води».
  2. Намалювати схему « Колообіг води у природі».
  3. Провести дослід.
  4. Скласти сенкан до слова вода.
  5. Виготовити інтерактивний плакат «Проблема чистої води».
  6. Виготовити об'ємну модель формули води.
  7. Числа і вода ( встановити відповідність)

 

Ведучий 1. Вчені встановили, що старіння організму викликане втратою води в його клітинах з віком, отже вся вода є « молодильною». Якщо вдасться зупинити чи зменшити втрату води, тоді, можливо, люди житимуть довше.

Ведучий 2. Є і мертва вода це вода забруднена стоками промислових підприємств, мінеральними добривами і отрутохімікатами, нафтопродуктами.

Цю воду не можна пити, з неї не можна готувати їжу, не можна прати, купатися, ловити рибу.

Ведучий 1. Завдяки колообігу і живим організмам, що живуть у ній, вода має здотність до самоочищення, але захисні сили води дуже підірвані. Допоможемо воді очиститись! Якщо вся вода стане мертвою – зникне життя на Землі.

Ведучий 2.

З глибин землі, відчувши силу,

Води живої джерело

З – під кручі цівкою забило,

Струмком співочим потекло.

У дружбі з ним квітують трави,

Зважнілі зерном колоски,

І спраглий день іде в заплави,

Черпа ту воду, п'є з руки.

Вона ж вирує в неспокої,

Відбивши сонце і блакить,

І вже, як сил душі людської,

Його не випить не спинить!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

1.Фотоколаж « Агрегатні стани води»

2.Намалювати схему « Колообіг води у природі»

3. Провести дослід (1 склянка з водою, 2 склянка з водою у якій розчинена сіль. Занурити яйце у першу склянку, а потім у другу. Зробити висновок.)

4. Сенкан

Іменник

2 прикметникі

3 дієслова

Речення коротке

Синонім

Вода

Рідка, прозора

Тече, розмиває, переносить

Вода – це колиска житття.

Життя

5.Виготовити інтерактивний плакат «Проблема чистої води»

 

 

6. Виготовити об'ємну модель формули води. ( використати пластелін та зубочистки)

7.Числа і вода ( встановити відповідність)

1

3/4

а

Глибина Маріанського жолобу

2

4

б

Перше занурення людини на дно Маріанського жолоба

3

11022

в

Глибина Чорного моря

4

1872-1876

г

Частини океану

5

2245

д

Перша навколосвітня експедиція для вивчення океану

6

15

е

Займає океан на планеті

7

1960

є

Глибина Азовського моря

 

Відповіді: 1 - е, 2 - г, 3 - а, 4 - д, 5 – в, 6 – є, 7 – б.

 

doc
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Сценарії
Додано
12 січня 2022
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку