Виховний захід «Здорові діти - здорова нація».

Про матеріал
Виховний захід «Здорові діти - здорова нація» Здоровʼя людини було і є найціннішим скарбом!
Перегляд файлу

Мета : дати уявлення про те ,що здоровʼя - це великий дар не

тільки для самої людини, що здоровʼя кожного має вирішальне значення для розвитку всього суспільства , тому бути

здоровим-престижно й чудово.Розвивати бажання робити все для того, щоб бути здоровим. Виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоровʼя.

Обладнання: карта України,малюнки дітей „Здоровий спосіб життя", на дошці- прислівʼя, кросворд, надруковані для кожного памʼятки, магнітофонний запис з піснею „Якщо хочеш буть

здоровим..."

               Хід уроку

Учитель.

Ми прийшли до третього тисячоліття, віку наукового й технічного прогресу, коли без знань, без науки не обійтись жодному з нас. Кожен повинен досягти своїх вершин у житті. А це не завжди легко й просто,тому що дістатися вершин можна лише шляхом докладання великих зусиль, волі й фізичного навантаження. Отже,треба мати велику силу й міцну волю, а це доступно лише тим, хто здоровий фізично й духовно. Недарма ж кажуть люди:"У здоровому тілі-здоровий дух". А що це означає?

Учень 1.

Хто здоровий, той сміється,

Все йому в житті вдається!

Він долає всі вершини.

Це ж чудово для людини!

Учень 2.

Хто здоровий той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Учень 3.

Хто здоровий не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде.

Учень 4.

Бо здоровʼя це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

Учитель.

Правильно, здоровому жити у світі чудово! Все доступно людині, коли вона здорова. Тоді вона весела, радісна й щаслива. Людина може продуктивно працювати,добре

вчитись,успішно розгадувати таємниці природи, приносити користь суспільству, якому живе.Бо вона здорова, здатна думати про велике й світле та йти сміливо і впевнено до своєї мрії.

Питання до класу:

-А про що думає хвора людина ?

-Чи може хвора людина повністю віддаватись роботі, науці, творчості?

-А як почуває себе кожен з вас,коли ви хворієте? Чи можете ви тоді думати про щось інше,ніж про швидке одужання?

Отож,зробимо висновки з того,що ми сказали:

Як немає сили,то й світ не милий!

Здоровому- все здорово!

Учитель.

Коли кожна людина буде здорова, то і вся нація, все суспільство буде здоровим і житиме набагато краще.Бо люди творчо працюватимуть, діти значно краще вчитимуться, успішно пізнаватимуть світ. А діти-це майбутнє будь-якого суспільства. Сьогодні вони вчаться в школах. А через деякий час виростуть і прийдуть на зміну своїм батькам на заводи,в наукові лабораторії,у школи,лікарні...

Якщо ти здоровий, то будеш і щасливий,тому що вмітимеш досягти всього, чого захочеш. Адже здоровʼя - це найбільше багатство, яке має людина!

-Чи всі ви вмієте берегти це багатство?

Як треба його берегти? Може, треба лежати на диванчику,щоб його не втратити?

Зрозуміло,що свою силу і волю треба загартовувати в праці і спорті, і це дуже добре,бо в житті кожному з вас доведеться багато попрацювати,щоб досягти успіхів. Успіх сам не

 приходить, його треба здобути, наполегливо працюючи. А

тепер погляньте на це прислівʼя:

„Бережи одяг, доки новий, а здоровʼя - поки молодий".

Зараз поки ви молоді,ви здорові.Але втратити все легко,тільки повернути іноді важко,а то й неможливо...

Учень 1.

Як болять у когось кості,

Не збирається він в гості,

 А лежить собі, зітхає,

Не живе і не вмирає...

Учень 2.

А скрутився, наче ріг,

Бо здоровʼя не беріг!

Коли дощ холодний лив,

Він роздягнений ходив.

А тепер,як сонце гріє,

Він у ліжечку хворіє.

Учень 3.

Мав здоровʼя - не беріг,

Тож тепер надовго зліг.

А у тих,хто рук не миє,

Узялась дизентерія!

Учень 4.

Хтось на дерево поліз,

З висоти звалився вниз,

Ребра й кості поламав,

Може правил він не знав?

Учень 5.

Хтось дорогу перебіг, 

І тепер надовго зліг,

Бо його машина збила...

Що ж дитина наробила!

Учень 6.

Ви себе побережіть,

Де не треба- не біжіть!

Щоб міцне здоровʼя мати,

Треба правила всі знати!

Бо гіркий у того вік,

Кому завжди треба лік.

Учитель.

-А як ви розумієте прислівʼя:

„Весела думка- половина здоровʼя"

Звичайно ж, зараз ми казали про фізичне здоровʼя. Але у кожної людини є ще й духовне здоровʼя, без якого не прожити. Це добра думка,весела вдача, доброта, тепле мудре слово, світла мрія,ласкава посмішка... Хочеш бути здоровим - будь веселим, життєрадісним, добрим, люблячим! Від цього-

половина твого здоровʼя.

Запамʼятайте, любі діти милі:

Як буде на душі,так буде і на тілі.

Тому з хорошими словами подружіть,

Веселими та добрими живіть!

Здоровʼя бережіть, доки малі,

І мудрими ідіть по цій землі.

Хай кожен з вас в житті запамʼятає, Що без здоровʼя щастя не буває!

А здоровʼя буде все, як треба,

Сміятиметься сонечко із неба,

І дітям світ постелиться під ноги,

Щоб ви пройшли усі складні дороги!

Здорові діти - нація здорова,

Багата Україна і чудова!

Тож, діти, всі здоровими ростіть,

В майбутнє добрими, веселими ідіть!

-Запишіть, будь ласка, у зошит останню строфу з вірша і вивчіть її напамʼять.

-У добрий час, дорогі діти, і доброго вам здоровʼя ! Памʼятайте завжди про те, що здоровому - все здорово! І робіть все для того, щоб зростати і йти у світ здоровими, життєрадісними, світлими, сильними й добрими!

(Лунає музика пісні „Якщо хочеш буть здоровим..."

         Додатковий матеріал

                Загадки

Не золото, а найдорожче.

(Здоровʼя.)

Чого хочеш- не купишь,

А що хочеш продати не продаси.

(Здоровʼя, хвороби.)

                Прислівʼя

Здоровий не знає, який він багатий.

Найбільше щастя в житті- здоровʼя.

          Фізкультхвилинка

Прокидаємося вранці,

Жваво робимо зарядку.

Любимо ми фізкультуру,

Завжди прагнемо порядку!

Скаче жабенятко, ква-ква-ква!

Плаває качатко, кря-кря-кря!

Плига козенятко,ме-ме-ме!

А за ним-ягнятко, бе-бе-бе!

Весело змагаються,

Спортом всі займаються!

Кросворд

1.Комплекс фізичних вправ,що виконують вранці після сну.

2.Прозора рідина для вмивання і пиття.

3.Звичне положення тіла людини у стані спокою та під час

руху.

4.Розпорядок добової діяльності школяра(людини).

5. Городні плоди та зелень, що вживаються в їжу та містять багато вітамінів.

6.Заходи щодо підвищення опору організму шкідливим

впливам за допомогою використання сил природи: сонця,

повітря і води.

7. Здоровий колір шкіри, щік (особливо на морозі та після фізичних вправ).

8. Процес вживання їжі.

                  Памятка

Памʼятайте, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізичної культури в школі, заняття в спортивних секціях , ігри та забави на свіжому повітрі, а найбільше-здоровий спосіб життя без шкідливих звичок.

Фізичне й духовне здоровʼя для людини було й є найціннішим скарбом. Усі люди хочуть бути здоровими. Навіть слабкі фізично,завдяки своїй сильній волі,можуть зміцнити своє

здоровʼя.

docx
Додав(-ла)
Занік Тамара
Додано
17 вересня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку