Виховний захід " Знавці інформатики".

Про матеріал
Забезпечити в ході конкурсу повторення, закріплення та контроль засвоєння тем розділів «Інформаційні процеси і комп`ютер», «Будова комп’ютера», «Правила поведінки в комп`ютерному класі», «Файли та папки " , виховувати уважність та цілеспрямованість.
Перегляд файлу

 

 

    

 

 

 

 

Тема:    навчальна: забезпечити в ході конкурсу повторення,

              закріплення та контроль засвоєння тем розділів «Інформаційні  

              процеси і комп`ютер», «Будова комп’ютера», «Правила   пове- 

             дінки в комп`ютерному класі», «Файли та папки».

              розвивальна: розвивати в учнів самостійність у прийнятті

              рішень, плануванні діяльності , логічне мислення, пізнаваль-

              ний інтерес, використовуючи елементи змагання;

              виховна: виховувати уважність та цілеспрямованість.

Ведуча:

 

В нас сьогодні день не звичний –

Веселий та інформатичний.

Ігри, конкурси, змагання –

Все без смутку та турбот.

Жарти, ребуси, кросворди:

Разом все – калейдоскоп.

Щоб перемоги в конкурсі здобути –

Веселим та кмітливим треба бути.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •           Доброго дня, дорогі учасники, вболівальники та гості нашого інформатичного калейдоскопу. Сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання, розгадувати кросворди, загадки. А в кінці нашого конкурсу визначимо найкмітливіших, найвеселіших знавців комп’ютерної грамотності.
  •           Тепер оберемо журі нашого калейдоскопу   _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  •           Просимо вас зайняти почесні місця за столом. Щоб  наш інформатичний конкурс проходив під пильним наглядом знавця комп’ютерних наук, головою журі призначаємо _____________________________________________________.
  •           Отже, розпочнемо наші конкурси!

 

 

Привітання команд. (5 балів)

 

      - Давайте познайомимося з нашими командами.

- Учасники повинні оголосити назви  своїх команд та девіз. Конкурс оцінюється у 5 балів.

  1. Назва команди (Windows)
  2. Девіз гравців: 

            ****

«Ми читали,  друкували,

  інформатику вивчали,

  а тепер усі знавці,

  інформаційні молодці»

                                   Капітан команди:

 

           ****

1.Назва команди (Linux)

2Девіз гравців.

«Інформатика усюди

І без неї ми нікуди.

Будем добре вчитись ми,

Для досягнення мети.»

                              Капітан команди:

 

І. Вікторина «Правила поведінки в копм`ютерному класі»

 (1 бал за правильну відповідь) команди відповідають по черзі.

 

(Пропонуються слайди з питаннями)

 

ІІ. Загадковий.

(1 бал за правильну відповідь) команди відповідають по черзі.

 

 

 

 

 

 

1. 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 3.                        4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     - Слово надається журі

 

III. Капітанський. (1 бал за правильну відповідь)

 

 

 

 

 

 

 

 

                       -Переставити букви так, щоб утворилося слово.(Мишка,монітор,коп.`ютер,клавіатура)

- Кожен капітан для своєї команди може виграти ще по 2 бали, якщо  за допомогою міміки і жестів зможе показати 2 елемента апаратної складової комп'ютера, а команда повинна здогадатися,про що йдеться.
(Мишка, монітор, колонки, клавіатура, )

 

- Слово надається журі                       

                             

         IV. Конкурс «Кросворд»

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Учасникам  потрібно розгадати кросворд і у виділеному рядку прочитати ключове слово. У виставленні балів враховується час та кількість розгаданих слів. (1 бал за правильну відповідь) команди відповідають по черзі.

 

 

       1. У мене є багато клавіш,

А сонати не зіграєш.

З піаніно не дружу,

Та тобі допоможу

Текст написати чи ім’я.

Здогадалися, хто я? (Клавіатура)

 

2. Хто ж нас не знає?

Хто ж нас не знає?

Ми гарно для діток співаєм.

Хай тупають ніжки, плещуть долоньки

Скажіть, діти, хором хто ми? (Колонки)

 

3. Я не малюю, не друкую.

Та одне допоможу я.

Все, що треба зберегти

Запиши на мене ти.

Як називатимеш мене?

Скорочено я …ГМД. (Гнучкий магнітний диск-дискета)

 

4. Не пишу та не друкую,

Тільки гру я покажу вам.

І зображення все вмить.

Як зовуть мене скажіть. (Монітор)

    

5. Серце комп’ютера – це я!

Монітор – моя сім’я.

Клавіатурі і мишці – допоможу.

У системному блоці живу.                    

І вам я вірно  служу.(Процесор)

 

6. Я круглий, красивий

І зовсім не лінивий.

Дискеті помагаю –

Інформацію зберігаю.(Диск)

 

7. Надрукую на папері

І малюнок, і слова.

Хочеш – чорні, кольорові.

Тільки б фарба ще була.(Принтер)

 

8. Я сиджу на килимку,

Хвостик маю, не тремчу,

Можу в іграшки пограти.

Стрілкою покерувати.

Тільки я котів боюся.

Ну і як я, діти звуся? (Мишка)

 

- Яке ключове слово?

 

- Слово надається журі.

V.  Конкурс «Таємничий»

  

-Кожна команда отримує конверт в якому переплутані склади.

 Вам необхідно скласти з них слово (слова пов`язані з інформатикою)

 

(алгоритм, інформація , кодування, повідомлення)                                              

 

-Поки журі підводить   підсумки нашого змагання у

 Нас

 

VI. Конкурс пізнавальний « А чи знаєте ви…….»

 

- Команди відповідають по черзі. Правильна відповідь 1 бал.

 

- Слово надається журі .

 

VII. Хвилинка відпочинку.                                                    

Я на сонці засмагаю

Засмагаю , відпочиваю,

Відпочиваю, відпочиваю

І в планшетик поглядаю.

 

Поряд Льовчику лежать

І вухами ворушить.

Ну а я , відпочиваю

І в планшетик не заглядаю..

 

  •                      А треба дивитись не в планшетик,

а на сонечко!

 

 

Я на сонці засмагаю

Засмагаю , відпочиваю,

Відпочиваю, відпочиваю

І на сонце поглядаю. .

 

 

VIII. Конкурс «Логічний»

 «Знайди пару» (За правильну відповідь 1 бал)

 

 

(1-8,  2-9,  3-11,  4-10,  5-7,  6-12 )

- Слово надається журі .

 

IX. Конкурс «Передай повідомлення».

      За допомогою жестів передати повідомлення. Правильне виконання 1 бал.

 

                   

 

                

 

X. Закінчення:

  •                      Ось і закінчилися наші конкурси. Попросимо журі підбити підсумки та визначити переможця наших змагань.

 

Багато в світі є нового,

Цікавого і чарівного

І легко все це зрозуміти

Комп’ютер допоможе дітям.

 

На клавіші ви натисніть,

Вікно в комп’ютер відчиніть.

І знайте: в світі техніки

Завжди цікаво й весело

 

Коли наше змагання закінчиться,

                         Не тримайте ні на кого зла –

Перемога тут не головне,

Аби дружба й злагода була.

   - Слово надається журі .

        -  Просимо команду переможців вийти для нагородження .

- На цьому наш конкурс закінчується. Дякуємо гравцям за участь, жюрі за те, що справедливо ставили бали.

  •                      Усім до побачення!
  •                      До нових зустрічей!

 

docx
Додано
25 серпня
Переглядів
178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку