Вихововний захід "Вітальні листівки в 7 D"

Про матеріал
Сценарій до 8 березня проходить у стилі STEND-UP, в якому розкривається зміст вітальних листівок ,а саме які вони: веселі,яскраві,емоційні,музикальні ,танцювальні ,анімаційні та інтерактивні.
Перегляд файлу

«Вітальні листівки в формат 7D»

Діти стоять в залі поділені на вітальні листівки:

1)від джентельмнів

2) Сценка «Кухня»

3) Пісня О.Вінник « Я люблю тебе мамо»

4)Слабкому полу

5)Для фантастичних жінок

 Пісня О.Вінника «а мне хорошо с тобой» (мінус)на фоні музкики йдуть слова ведучого

Ведуча:        Добрий день, шановні присутні! Доброго дня, милі красуні!

                Зараз надворі весна. І не  дивно, що саме на початку цієї прекрасної

                пори, коли все пробуджується, оживає, набирає сили, ми вітаємо

                Вас із цим чудовим святом, дорогі жінки, дівчата, бабусі, з святом

                8-го Березня ( фон вимикається )

В світі інтернет технологій мабудь ви вже і забули що таке «вітальна листівка»

Паперова вітальна листівка- це вже сива  давнина. Ми звикли з вами отримувати вітальні листівки через вайбер, фейсбук та інстаграм. Тепер вони інтерактивні, яскраві, анімаційні.

Увага!Сьогодні для вас 10 клас представляє вітальні листівка у форматі  7д.Ви спитаєате «Що це за формат?» .Все дуже просто :інерактивні,яскраві,анімаційні,музикальні,танцювальні,веселі, емоційні.

Ну що ж починаємо,а 10 клас молиться, щоб не заглючило .

Вітання від джентельменів

Джентльмен 1. Джентльмени, я бачу в цьому залі багато милих дам!

Джентльмен 2. Джентльмени, мені здається, що ці дами не лише гарні та вишукані, а й ще і розумні.

Джентльмен 3. Так, сер. Мабуть, вони працюють у школі, бо лише школа може перетворити просто жінку на справжню леді.

Джентльмен 4. О, так, сер, вони – сама досконалість.

Джентльмен 5. То ми можемо запропонувати їм переглянути наш номер, який можуть дивитись леді лише із залізними нервами.

Пісня Т.Кароль « Пупсік»

Фон Пісня О.Вінника «а мне хорошо с тобой» (мінус)на фоні музкики йдуть слова ведучого

Ведучий: Кажуть що жінки абсолютно не логічні. Тільки вони можуть перед  магазином молитися: Боже поможи мені купити тільки те за чим прийшла. При цьому купити сукню, туфлі, сумочку під сукню, а потім сказати: не буду я це носити. Воно ж  абсолютно одне до одного не пасує. Коли жінка вирішує сісти на дієту, вона купує собі кефір, а потім робить із нього оладки. Тільки для жінки шопінг це ліки, а на здоров’ї економити не можна.

Але така ваша нелогічність це привід для нас вас безмежно любити,шанувати,піклуватися.А в це свято приємно дивувати. Наприклад «свяютковою вечерею»

 Мінітюра «як чоловіки готують святкову вечерю для своїх коханих жінок»

Ведуча:      Кожна жінка перш за все мати. А мати-всього початок, вона бе-

региня роду людського. Даруючи світові дитину, мати отримує

нову силу, нову радість, нову любов. І лиш поруч з матір*ю можеш

відчувати якесь особливе натхнення.

 О.Вінник « Мати каже правду» і дарують серця

 Заставка музична «Урок укр.мови з О.Авраменко

Ведучий  : Добрий день!з вами О.Авраменко і урок укр.мови. Сьогодні нам потрібно визначити значення словосполучення «Класна мама».Давайте відстежемо його у контексті. В першому прикладі класна мама-це якість:чудова,кльова,бомбезна,а в другому прикладі це приналежніть до певного колективу-класу.Всім ватажкам класних колективів присвячується .

Пісня О.Поляковой « Королева ночі»

 

 

Ведучий:

                      А жінка буває так на весну схожа:

                      То тиха й привітна, а то й непогожа.

                      То скропить сльозою, то сонцем засвітить,

                      То прагне зими, то порине у літо.

                      Весна у природі - це завжди,як диво.

                      Так само і жінка буває вродлива,

                      Буває примхлива, буває зрадлива…

                      Нехай тільки кожна з них буде щаслива.

Танець «Фантастична жінка»

 І одразу пісня О.Вінник «Ніно»

Ведучий.Сьогодні для вас в закритій групі СЗШ №7 у форматі 7д вітальні листівки від 10 класу . Бажаємо вам міцного здоров’я, теплих сонячних променів, лагідних слів від людей, безмежної радості і цілий океан весняних квітів.

ЛЮБІТЬ СЕБЕ!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Збереження біорізноманіття 

Цілі уроку: проаналізувати проблеми й визначити шляхи збереження біорізноманіття й охорони природи; розвивати критичнее мислення; виховувати відповідальність за наслідки своєї діяльності.

Обладнання й матеріали: відеофрагменти (за наявності) із зображенням діяльності людини зі збереження біорізноманіття й охорони природи.

Базові поняття й терміни: біорізноманіття, охорона природи, заповідники, заказники, національні парки, пам’ятки природи, зоопарки, реінтродукція.

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів

Питання для бесіди

1. Чи впливає діяльність людини на стан біосфери?

2. До яких наслідків призводить забруднення навколишнього середовища?

3. Чому внаслідок діяльності людини можуть вимирати певні види живих організмів?

4. Чи може людина позитивно впливати на стан біосфери?

5. Які види й чому внаслідок діяльності людини збільшили свою чисельність і розширили ареал?

III. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди

За визначенням, даним Всесвітнім фондом дикої природи (1989), біологічне різноманіття — це «все різноманіття форм життя на Землі, мільйонів видів рослин, тварин, мікроорганізмів з їх наборами генів і складних екосистем, що утворюють живу природу». Таким чином, біологічне різноманіття слід розглядати на трьох рівнях. Біологічне різноманіття на видовому рівні охоплює весь набір видів на Землі — від бактерій і найпростіших до багатоклітинних рослин, тварин і грибів. У більш дрібному масштабі біологічне різноманіття включає генетичну різноманітність видів, утворену як географічно віддаленими популяціями, так і особинами всередині однієї й тієї самої популяції. Біологічне різноманіття включає також розмаїття біологічних угруповань та екосистем, сформованих ними, і взаємодії між цими рівнями.

Для безперервного виживання видів і природних угруповань необхідні всі рівні біологічного різноманіття, всі вони важливі й для людини. Різноманітність видів демонструє багатство еволюційних і екологічних адаптацій видів до різних середовищ. Видове різноманіття є для людини джерелом різноманітних природних ресурсів. Наприклад, вологі тропічні ліси з їх найбагатшим набором видів виробляють чудову різноманітність рослинних і тваринних продуктів, які можуть використовуватися в їжу, у будівництві та медицині. Генетична різноманітність будь-якого виду необхідна для збереження репродуктивної життєздатності, стійкості до захворювань, здатності до адаптації в умовах, що змінюються. Генетична різноманітність домашніх тварин і культурних рослин є особливо цінною для тих, хто працює над селекційними программами з підтримки й поліпшення сучасних сільськогосподарських видів.

Різноманітність на рівні угруповань являє собою колективний відгук видів на різні умови навколишнього середовища. Біологічні угруповання, характерні для пустель, степів, лісів і затоплюваних земель, підтримують безперервність нормального функціонування екосистеми, забезпечуючи її «обслуговування», наприклад, з допомогою регулювання паводків, захисту від грунтової ерозії, фільтрації повітря й води.

Необхідні терміни й поняття

Червона книга — затверджений перелік рідкісних видів і таких, що зникають, який містить стислі відомості про їхню біологію, поширення та вжиті заходи з охорони. Зоологічні музеї — наукові установи, в яких зберігаються колекції тварин, як сучасних, так і тих, що зникли з певної території. Зоологічні парки (зоопарки) — науково-просвітницькі установи, що, крім освітніх функцій, виконують ще й функції збереження та наукового дослідження рідкісних і зникаючих видів тварин. Заповнення таблиці разом з учнями

Природоохоронні території України

Тип природоохоронних

територій

Характеристика

Заповідники

Території, на яких заборонені будь-які види господарської діяльності й туризм

Заказники

Території, на яких охороняються певні види тварин і рослин і допускається обмежена господарська діяльність

Національні парки

Території, на яких в обумовлених межах дозволяються організований туризм і екскурсії

Заповідно-мисливські господарства

Території, на яких створені умови для розмноження промислових тварин і дозволяється полювання за особливими ліцензіями

Пам’ятки природи

Окремі природні об’єкти із заповідним режимом, що мають наукове, культурне, історичне або естетичне значення

Заповідники України

  •             Державний заповідник Асканія-Нова.
  •             Державний заповідник Дунайські плавні.
  •             Канівський державний заповідник.
  •             Карадазький державний заповідник.
  •             Карпатський державний заповідник.
  •             Луганський державний заповідник.
  •             Державний заповідник Мис Мартьян.
  •             Поліський державний заповідник.
  •             Український державний степовий заповідник.
  •             Чорноморський державний заповідник.
  •             Ялтинський державний гірсько-лісовий заповідник.

IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів

Дати відповіді на питання:

1. Навіщо потрібно охороняти біосферу?

2. Які засоби використовуються для збереження біорізноманіття?

3. Чим заповідники відрізняються від заказників?

4. Які функції виконують зоопарки й національні парки?

V. Домашнє завдання

Вивчити відповідний параграф підручника.

 

 

docx
Додав(-ла)
rahou dasha
Додано
21 березня 2020
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку