Використання AR технологій на уроках інформатики

Про матеріал

Комп'ютеризація навчально-виховного процесу є потужним інтегратором інформації в усіх галузях знань. Використання новітніх інформаційно комунікативних технологій у викладанні інформатики дозволяє покращити освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й освіти.

Візуалізація навчального матеріалу полегшує його сприйняття та засвоєння. Інформатика — наука, що потребує ілюстрації теоретичного матеріалу. Правильно підібраний демонстраційний матеріал допомагає краще зрозуміти різноманітні процеси та прийоми роботи. Звичайні 2D зображення класичних підручників, посібників та монографій не дають повноцінного уявлення про структура та вид тої чи іншої діяльності. Таким чином, для ефективного вивчення інформатики, на сучасну пору доцільно використовувати численні демонстрації, які є неможливими без використання мультимедійних презентацій, Інтернет-ресурсів, та програм-реалізаторів доповненої реальності.

Перегляд файлу

Використання AR технологій на уроках інформатики

 

Комп'ютеризація навчально-виховного процесу є потужним інтегратором інформації в усіх галузях знань. Використання новітніх інформаційно комунікативних технологій у викладанні інформатики дозволяє покращити освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й освіти.

Візуалізація навчального матеріалу полегшує його сприйняття та засвоєння. Інформатика — наука, що потребує ілюстрації теоретичного матеріалу. Правильно підібраний демонстраційний матеріал допомагає краще зрозуміти різноманітні процеси та прийоми роботи. Звичайні 2D зображення класичних підручників, посібників та монографій не дають повноцінного уявлення про структура та вид тої чи іншої діяльності. Таким чином, для ефективного вивчення інформатики, на сучасну пору доцільно використовувати численні демонстрації, які є неможливими без використання мультимедійних презентацій, Інтернет-ресурсів, та програм-реалізаторів доповненої реальності.

Доповнена реальність (Augmented Reality, AR) дає можливість максимально візуалізувати об’єкт (будову комп’ютера, візуалізація того чи іншого процесу, створення та опрацювання алгоритмів в реальному та доповненному середовищі), тобто перевести 2D зображення у 3D, а також «оживити» його. Завдяки тому, що AR дозволяє візуалізувати інформацію, показ - сприйняття вигляді і не будуть витрачати час і когнітивні зусилля на її інтерпретацію.

Використання такого засобу ІКТ під час вивчення нового матеріалу дає можливість покращити просторову уяву школярів, «побачити» та глибше зрозуміти почутий навчальний матеріал, що сприятиме кращому його засвоєнню та формуванню певних практичних навичок. Такий метод є ефективним при вивченні таких розділів, як «Алгоритмізація”, “Інформація”, “Моделювання”, “Інформатизація суспільства”  тощо.

Так при вивченні курсу “Алгоритмізація” школярі розглядають готові моделі алгоритмів та програм, для більш наглядного та просторового сприйняття інформації. Також використання такої технології навчання дозволяє кожному учню використовувати власний мобільний телефон, навіть без підключення до мережі інтернет (у учнів повинен бути встановлений мобільний додаток зі спеціальним програмним забезпеченням).

Мітки доповненої реальності створено на основі платформи «Vuforia», 3D об’єкти змодельовані в програмі 3D Paint, об’єкт доповненої реальності реалізовано за допомогою багатоплатформового інструменту для розробки тривимірних додатків «Unity 3D».

Використання об’єктів доповненої реальності дає можливість викладачу швидко та доступно пояснити великий об’єм теоретичного матеріалу, а учням ефективно його засвоїти, розвиває у них творче мислення та підвищує мотивацію до навчання.

 

docx
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
2501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку