Використання доповненої реальності на уроках інформатики

Про матеріал
Використання доповненої реальності на уроках інформатикиВикористання доповненої реальності на уроках інформатикиВикористання доповненої реальності на уроках інформатикиВикористання доповненої реальності на уроках інформатикиВикористання доповненої реальності на уроках інформатики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання AR технологій на уроках інформатики. Підготував: Вчитель інформатики. Скориківського ліцею. Грицина Юрій Васильович

Номер слайду 2

Використання сучасних технологій у навчанні допомагає покращити освітній процес, швидше передавати знання й досвід і підвищувати якість освіти.

Номер слайду 3

Доповнена реальність – це доповнення фізичного світу за допомогою цифрових даних, яке забезпечується комп’ютерними пристроями (смартфонами, планшетами або ж окулярами AR) в режимі реального часу. Доповнена реальність є складовою змішаної реальності і є поєднанням реального світу з віртуальним – відбувається накладання на середовище навколо нас певної частинки віртуальної інформації, наприклад графіку, звуків, анімації тощо.

Номер слайду 4

ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ І ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДАЮТЬ УЧНЯМ Можливість глибше вивчати предмети, Збільшується зацікавленість до предмета. Візуалізація абстрактних концепцій. Маніпуляція об'єктами. Відчуття просторового розумінняІнтерактивні завдання та симуляціїігрова форма. AR І VR ДАЮТЬ ЗМОГУ НАБУТИ ДОСВІДУ, ДО ЯКОГО УЧНІ ЗАЗВИЧАЙ НЕ МАЮТЬ ДОСТУПУ.

Номер слайду 5

ТИПИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ: МАРКЕРНА (QR-коди, картки); БЕЗМАРКЕРНА; ПРОЄКЦІЙНА (піщана коробка); ВІЗУАЛЬНА ОДОМЕТРІЯ

Номер слайду 6

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ДЛЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: “ЖИВІ” ПІДРУЧНИКИ, МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ, ІНСТРУКЦІЇ РОБОТИ ІЗ ОБЛАДНАННЯМ; ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ У ЛАБОРАТОРНІЙ ЧИ ПРАКТИЧНІЙ РОБОТІ;ВІРТУАЛЬНІ ТРЕНАЖЕРИ; ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ;ПЛАКАТИ, БУКЛЕТИ, АЛЬБОМИ.

Номер слайду 7

ТРИМАЙ ЩО-НЕБУДЬ, ДОСЛІДЖУЙ БУДЬ -ДЕMerge Cube. Дозволяє утримувати цифрові 3 D-об'єкти, відкриваючи новий спосіб вивчення цифрового світу та взаємодії з ним. ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИЗАВДЯКИ ТОМУ, ЩО AR ДОЗВОЛЯЄ ВІЗУАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ, ПОКАЗ - СПРИЙНЯТТЯ ВИГЛЯДІ І НЕ БУДУТЬ ВИТРАЧАТИ ЧАС І КОГНІТИВНІ ЗУСИЛЛЯ НА ЇЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЮ. НАТИСНИ НА МЕНЕ

Номер слайду 8

ТРИМАЙ ЩО-НЕБУДЬ, ДОСЛІДЖУЙ БУДЬ -ДЕучні можуть використовувати віртуальні середовища для вивчення програмування, створення власних програм або ігор. Вони можуть спробувати програмувати у віртуальному просторі, що дозволить їм відчути себе більш іммерсивно в процесі. ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИVEXcode VR використовує програмування як метафору головоломки8 , яка дає підказки користувачеві про те, як і де можна використовувати команди. Це усуває синтаксичні помилки, характерні для багатьох інших мов програмування та середовищ. НАТИСНИ НА МЕНЕ

Номер слайду 9

Li. DARLi. DAR — це спеціальний датчик, який має вбудований лазер і працює за принципом 3 етапів: Лазер світить і його промінь переміщується зі швидкістю світла; Ресівер отримує його назад;Пристрій обчислює час за який промінь повертається.

Номер слайду 10

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬодна з найпопулярніших платформ для розробки доповненої реальності. SDK реалізує наступні функціональні можливості: розпізнавання різних типів візуальних об’єктів (коробка, циліндр, площина), розпізнавання тексту і оточення, Vu. Mark

Номер слайду 11

Easy. AR підтримує розпізнавання зображень, розпізнавання 3 D-об’єктів, сприйняття середовища, хмарне розпізнавання, «розумні окуляри», записи на екрані та ін. Оскільки бібліотека абсолютно вільна, для початку роботи з Easy. AR, потрібно лише зареєструвати обліковий запис і створити ключ плагіна вашого пакету.

Номер слайду 12

ТРИМАЙ ЩО-НЕБУДЬ, ДОСЛІДЖУЙ БУДЬ -ДЕДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИНАТИСНИ НА МЕНЕЗа допомогою AR додатків або VR технологій, учні можуть відвідати віртуальні місця, досліджувати історичні події або вивчати географію. Це дозволяє занурити учнів у навчальний матеріал і зробити навчання більш динамічним.

Номер слайду 13

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИVR може використовуватися для створення віртуальних лабораторій для експериментів у науці, математиці або фізиці. Учні можуть взаємодіяти з віртуальними об'єктами та спостерігати за їх поведінкою у реальному часі.

Номер слайду 14

найбільша безкоштовна колекція онлайн-лабораторій з хімії, фізики, математики, біології, географії та інших дисциплін. (Сервіс має англомовний інтерфейс, для зручності та перекладу, можна скористатись вбудованим перекладачем вашого браузера. Для цього натисніть праву кнопку миші, щоб викликати контексне меню, та виберіть: перекласти українською)https://www.golabz.eu/

Номер слайду 15

https://www.wolframalpha.com. Wolfram|Alpha — база знань і набір обчислювальних алгоритмів з математики, хімії, історії, тощо. (Сервіс має англомовний інтерфейс, для зручності та перекладу, можна скористатись вбудованим перекладачем вашого браузера.

Номер слайду 16

https://www.mozaweb.com/uk/повністю україномовний, унікальний навчальний сервіс із електронними підручниками з інтерактивними 3 D-сценами, освітніми відео та цікавими завданнями практично з усіх основних предметів.

Номер слайду 17

https://www.geogebra.org/безкоштовні математичні інструменти для побудови графіків, геометрії, 3 D та багато чого іншого! Повністю україномовний навчальний ресурс

Номер слайду 18

https://phet.colorado.edu/ukінтерактивні симуляції для природничих наук і математики

Номер слайду 19

https://www.myphysicslab.com/інтерактивні симуляції, фізичні моделювання, анімовані в режимі реального часу, з якими можна взаємодіяти, перетягуючи об’єкти або змінюючи параметри

Номер слайду 20

Можна            назвати           основні           «плюси»         застосування доповненої реальності в школі: Позитивні емоції здобувачів освіти. Інтерактивність, залученість у процес, що значно підвищує рівень зацікавленості. Ненав'язливість         інформації,     яка       легко запам'ятовується, тому що легко, грайливо і комфортно подана. Вивчення об’єкта в тривимірному форматі, навіть якщо в реальності його побачити практично неможливо.

Номер слайду 21

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Юрій Грицина
Додано
18 квітня
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку