Конспект уроку інформатики для 5 класу з завданнями від Чубастика на тему "Скретч"
Тема: Скретч: Створення анімованих історій
Мета:
Очікувані результати : учні знають правила поведінки у комп'ютерному класі; уміють працювати в середовищі програмування
Тип уроку: вироблення умінь та навичок
Хід уроку:
1. Організаційний момент
В клас заходьте,
Знання здобувайте,
Разом світ пізнавайте.
Будьте активні,
Не бійтеся мрій,
Досягайте вершин!
Діти, перед тим, як ми розпочнемо наш урок, давайте згадаємо деякі важливі правила безпеки в класі.
Учитель: У кабінеті інформатики...
Учні: ...заходити лише з дозволу вчителя.
Учитель: Не можна...
Учні: ...їсти, пити, жувати жуйку.
Учитель: Сидіти за комп'ютером потрібно...
Учні: ...рівно, на відстані 50-70 см від екрану.
Учитель: Не можна...
Учні: ...торкатися екрану монітора, системного блоку, проводів.
Учитель: Працювати на клавіатурі та миші потрібно...
Учні: ...чистими та сухими руками.
Учитель: При виявленні несправності комп'ютера...
Учні: ...негайно повідомити вчителя.
Учитель: Після завершення роботи за комп'ютером потрібно...
Учні: ...закрити всі програми, вимкнути комп'ютер і прибрати робоче місце.
Учитель: Дотримуючись цих правил, ми зможемо...
Учні: ...зберегти своє здоров'я, уникнути травм та пошкодження комп'ютерної техніки.
Тема уроку: Скретч: Світ, де оживають мрії!
2. Вступ
Сьогодні ви вирушите у захопливу подорож до дивовижного світу, де ваші ідеї оживуть на екрані!
Ваш провідник у цій подорожі - Чубастик, веселий і пухнастий персонаж, який допоможе вам опанувати мову програмування Scratch. (Чубастик заходить до класу)
3. Пояснення нового матеріалу
4. Практична робота
5. Підведення підсумків
6. Домашнє завдання
Учням дається завдання створити власний проект у Scratch, використовуючи те, що вони навчилися на уроці.
Завдання від Чубастика для команд:
Квест Чубастика: Подорож до Зачарованого Лісу
Чубастик: Привіт, друзі! Я - Чубастик, ваш пухнастий провідник у світі Scratch! Сьогодні я запрошую вас у захоплюючу подорож до Зачарованого Лісу! Але щоб потрапити туди, нам потрібна ваша допомога. Ви готові до квесту?
Ваша місія: Програмувати Чубастика, щоб він подолав перешкоди, розгадав загадки та знайшов шлях до Зачарованого Лісу.
Етап 1: Перехід через міст
Чубастик опинився перед глибоким каньйоном. Єдиний спосіб перебратися через нього - це хиткий міст. Вам потрібно запрограмувати Чубастика, щоб він обережно йшов по мосту, не впавши.
Підказки:
Етап 2: Розгадування загадки
Чубастик знайшов старий сувій з загадкою. Щоб прочитати його, вам потрібно розшифрувати текст.
Загадка:
Я можу бути коротким або довгим, Я можу бути простим або складним, Я можу бути сумним або смішним, Я можу бути правдивим або вигаданим.
Що я?
Підказки:
Етап 3: Знаходження ключа
Щоб відкрити ворота до Зачарованого Лісу, Чубастику потрібен ключ. Вам потрібно запрограмувати його, щоб він знайшов ключ, який захований десь на карті.
Підказки:
Етап 4: Перемога над драконом
На шляху до Зачарованого Лісу Чубастик стикається з лютим драконом. Вам потрібно запрограмувати його, щоб він переміг дракона, не завдаючи йому шкоди.
Підказки:
Фінал: Зачарований Ліс
Вітаємо! Чубастик завдяки вашій допомозі дійшов до Зачарованого Лісу! Тепер ви можете вільно досліджувати цей чудовий світ, створювати нові пригоди та ділитися своїми творіннями зі мною та іншими учнями.
Пам'ятайте:
Я вірю в вас! Разом ми проведемо незабутню подорож до Зачарованого Лісу!