Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання трудового навчання, технологій. Таравська Тетяна Олексіївна. Вчитель трудового навчання. Криворізької гімназії №8
Номер слайду 2
Електро́нний осві́тній (навчальний) ресу́рс (ЕОР) (англ. Digital learning objects; DLO) — навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі і представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами.
Номер слайду 3
ЕОР є важливим інструментом навчально-виховного процесу, має навчально-методичне призначення та використовується для забезпечення навчальної діяльності учнів і вважається одним з головних елементів інформаційно-освітнього середовища. Метою створення ЕОР є змістове наповнення освітнього простору, забезпечення рівного доступу учасників навчально-виховного процесу до якісних навчальних та методичних матеріалів незалежно від місця їх проживання та форми навчання, створених на основі інформаційно-комунікаційних технологій.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Google G-mail. Google -Календар. Google Диск. Google Документи. Google ТаблиціGoogle Презентація. Google Рисунки. Google Форми. Google Карти
Номер слайду 6
Використання на уроках трудового навчання й технологій електронних освітніх ресурсів дає ряд переваг:
Номер слайду 7
- економія часу;- можливість багатогранної і комплексної перевірки знань учнів;- підвищення мотивації до навчання, інтересу учасників навчального процесу до уроків;- можливість учневі обирати свій темп роботи;- самостійність роботи та ін.
Номер слайду 8
Використання на уроках електронних освітніх ресурсів допомагає вирішувати наступні задачі:
Номер слайду 9
- забезпечення диференційного підходу до навчання;організація колективної та групової роботи;- підвищення наочності уроків трудового навчання (використання ілюстративного матеріалу, схем, статистичних даних);
Номер слайду 10
- моделювання процесів, що вивчаються (інтерактивні плакати, відео фрагментів; презентацій; рекламних роликів; ТВ – програм);- пошук інформації з різноманітних джерел (використання мультимедійних енциклопедій, відкритої багатомовної мережевої енциклопедії Вікіпедії; електронних підручників);
Номер слайду 11
- забезпечення зворотного зв’язку, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу (тести різних рівнів, як на CD – дисках, так і тренажерів, випробуваних тестів ресурсу Internet);- пошук необхідних ресурсів для занять (Інтернет тощо);
Номер слайду 12
- забезпечення між предметних зв’язків при викладанні (інформатика робота з програмами – Power Point, Microsoft Word, Excel, Publisher, Win. RAR ).
Номер слайду 13
ІКТ одна із основних видів креативних технологій, важливою властивістю якої є інтерактивність, що надає користувачеві можливість зворотного зв'язку, можливість підвищити зацікавленість до предмету (за допомогою анімації, показу відеороликів, красивих зразків виробів), можливість використання різноманітних прийомів та методів при проведенні уроків та сприяє кращому засвоєнню матеріалу.
Номер слайду 14
Використання інформаційно-комунікаційних технологій, електронних освітніх ресурсів розширює можливості навчально-виховного процесу, забезпечує ефективність освіти, готують молоде покоління до життя в інформаційному просторі, дає можливість для розвитку творчого потенціалу учнів.
Номер слайду 15
В національній системі освіти пріоритетним напрямком є особистісний розвиток, який пов’язаний із формуванням творчого потенціалу, розвитку творчих здібностей.
Номер слайду 16
Розв’язання даної проблеми в процесі трудового навчання пов’язане з доцільним використанням різних методів і засобів, у тому числі, і застосування ІКТ, електронних освітніх ресурсів .
Номер слайду 17
Формула успіху: Високий професіоналізм + Творчий підхід +Любов до дитини = Гарантований успіх