Використання елементів STEM- освіти на уроці математики з теми «Пропорції» .
Клас: 6
Тема: Пропорції в житті.
Тип урока: урок узагальнення та систематизації знань.
Міжпредметні зв'язки: математика, географія, технології, мистецтво.
Зміст
Учні одержують завдання, об’єднуються в групи.
I група. Пропорції в моделюванні.
Учні отримують модель автомобіля.
Потрібно виміряти довжину та ширину моделі автомобіля. На моделі автомобіля (на зворотному боці)написаний масштаб 1:32. Визначити розміри автомобіля в реальному вигляді.
Довжина моделі ____ мм =___ см
Ширина моделі ____ мм = ___см
Довжина автомобіля= ___ мм=___ см =___м
Ширина автомобіля= ___ мм=___ см =___м
II група. Пропорції в географії.
Учні отримують карту України.
Масштаб карти 1:2000000. Визначити відстань
а) від Запоріжжя до Львова (відповідь записати в см, м, км)
б) від Запоріжжя до Івано-Франківська (відповідь записати в см, м, км)
III група. Пропорції в технологіях.
Для приготування варення до 6 кг вишень додають 4 кг цукру.Скільки кілограмів цукру потрібно для приготування такого варення: а) з 12 кг ягід б) з 3 кг ягід?
IV група. Пропорції в медицині.
Для отримання відвару ромашки на 100 г окропу потрібно 20 г сухих квіток ромашки. А)Скільки грам сухих квіток ромашки необхідно для приготування 500 г відвару?
Б) Скільки грам відвару отримають, якщо заварити 80 г сухих квіток ромашки (з дотриманням пропорції)?
V група. Пропорції в художньому мистецтві.
В учнів на столі біла, чорна, червона, синя та коричнева фарби.
Які кольори отримаємо, якщо змішати: