Використання елементів STEM- освіти на уроці математики з теми «Пропорції» .

Про матеріал
Використання елементів STEM- освіти на уроці математики з теми «Пропорції". Реалізація міжпредметних зв'язків: математика, географія, технології, мистецтво. За допомогою простих прикладів можно пояснити, де використовується поняття пропорції та його важливість для кожної людини.
Перегляд файлу

Використання елементів STEM- освіти на уроці математики з теми «Пропорції» .

Клас: 6

Тема: Пропорції в житті.

Тип урока: урок узагальнення та систематизації знань.

Міжпредметні зв'язки:  математика, географія, технології, мистецтво.

Зміст

Учні одержують завдання, об’єднуються в групи.

I  група. Пропорції в моделюванні.

Учні отримують модель  автомобіля.

Потрібно виміряти довжину та  ширину  моделі автомобіля. На моделі автомобіля (на зворотному  боці)написаний масштаб  1:32. Визначити розміри автомобіля в реальному вигляді.

Довжина моделі ____ мм =___ см

Ширина моделі ____ мм = ___см

Довжина автомобіля= ___ мм=___ см =___м

Ширина автомобіля= ___ мм=___ см =___м

II група. Пропорції в географії.

Учні отримують карту України. Стенд "Карта Украины": продажа, цена в Киевской области. информационные  стенды от "Интернет - магазин "Крамничка стендов" - оформление учебных  заведений" - 996579258

Масштаб карти 1:2000000. Визначити відстань

а) від  Запоріжжя до Львова  (відповідь записати в см, м, км)

б) від Запоріжжя до Івано-Франківська (відповідь записати в см, м, км)

 

 

III група. Пропорції в технологіях. Варення з вишень без кісточок

Для приготування варення до 6 кг вишень додають 4 кг цукру.Скільки кілограмів цукру потрібно для приготування такого варення: а) з 12 кг ягід б) з 3 кг ягід?

IV група. Пропорції в медицині.

Для отримання відвару ромашки на 100 г окропу потрібно 20 г сухих квіток ромашки. А)Скільки грам сухих квіток ромашки необхідно для  приготування 500 г  відвару?

Б) Скільки  грам відвару отримають, якщо  заварити 80  г сухих квіток ромашки (з дотриманням пропорції)?

V група. Пропорції в художньому мистецтві.

В учнів на столі біла, чорна, червона, синя та коричнева фарби.

Які кольори отримаємо, якщо змішати:

  1. Білу фарбу та чорну в пропорції 2:1                                             Результат

  1. Червону  та синю в пропорції 1:1

  1. Коричневу та білу в пропорції 1:3

 

 

docx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку