"Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти учнів та вчителів"

Про матеріал
Сьогодні уявити життя без комп’ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Сучасні діти не уявляють своє життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та інформаційними ресурсами. Усе це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти учнів та вчителів. Кобзар О. Ю.вчитель інформатики Миронівської ЗОШ №1

Номер слайду 2

Термін “хмарні технології”Хмарні технології– це програмне забезпечення і сервіси, що доступні через інтернет. Важливо: Хмарні сервіси не прив’язані до тієї чи іншої апаратної платформи та географічної території. Працювати з хмарними сервісами можна в будь-якій місцевості планети і з будь-якого пристрою, що має доступ до інтернету.

Номер слайду 3

Переваги роботи “в хмарах”Велика різноманітність.«Неприв’язаність» до конкретного комп’ютера та географичної точки. Можливість спільної роботи. Підтримка “хмарної спільноти”.

Номер слайду 4

Інструменти створення дидактичних матеріалів та організація групової роботи

Номер слайду 5

Освітній проект «На Урок» для вчителів. Створення онлайн-тестів. Унікальні особливості онлайн-тестів «На Урок»: Перший на 100% українськомовний ресурс для створення онлайн-тестів. Робота із сервісом є безкоштовною. Відкрита база тестів, створених користувачами сайту, з усіх шкільних предметів та різних навчальних тем. Передбачена інтеграція з особистим кабінетом вчителя та учня.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Learning Apps. Для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці можнавикористовувати інтерактивні завдання, які створені за допомогою такогосервіса як Learning. Apps.org. Такі завдання дають змогу в ігровійформі засвоїти та перевірити рівень навчальних досягнень учнів. Важливо,що даний сервіс дозволяє публікувати свої вправи та користуватися вжествореним, вправами інших учителів.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Сервіс Google. Docs Для створення різноманітних дидактичних матеріалів для учнів використовуються також такі мережеві сервіси такі як: документи. Goоgle, його таблиці, презентації, Google форми та малюнки. Дидактичні матеріали створені за допомогою сервісу Google. Docs.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шеховець Марія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
2302
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку