Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку. Підготувала. Вчитель інформатики Запорізької гімназії №73 Волошок Марина Вікторівна
Номер слайду 2
«У грі розкривається перед дітьми світ творчості, можливості, особистості. Без гри немає повноцінного дитячого розвитку». В. Сухомлинський
Номер слайду 3
Тема : Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку Актуальність теми: молодші школярі – активні і швидко розвиваються через вплив потоку великої кількості інформації, тому треба зацікавити дітей навчанням, спрямувати їх увагу до уроків, направити енергію в правильне русло.
Номер слайду 4
Мета дидактичних ігор: формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю значення дидактичної гри: - застосовується як метод і форма навчання школярів; - органічно поєднує триєдину мету навчання; - задовольняє різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні,соціальні; - підвищує інтерес до навчання; - розвиває трудові уміння та навики.
Номер слайду 5
Дидактичні принципи організації ігор
Номер слайду 6
Види ігор
Номер слайду 7
Гра сприяє розвиткові спостережливості, винахідливості, творчих здібностей, самоствердження, наполегливості, прагнення до успіху
Номер слайду 8
Ігрові технології навчанняІгрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра: Добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь якого віку;ефективний засіб активізації;мотиваційна за своєю діяльністю;дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь та навичок;переважно колективна, групова форми роботи;має кінцевий результат (моральний, психологічний); має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.
Номер слайду 9
Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості та допитливості. В. А. Сухомлинський
Номер слайду 10
Під час використання ігрових технологій вдалося реалізувати такі завдання: