Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку

Про матеріал
Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку. Підготувала. Вчитель інформатики Запорізької гімназії №73 Волошок Марина Вікторівна

Номер слайду 2

«У грі розкривається перед дітьми світ творчості, можливості, особистості. Без гри немає повноцінного дитячого розвитку». В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Тема : Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку Актуальність теми: молодші школярі – активні і швидко розвиваються через вплив потоку великої кількості інформації, тому треба зацікавити дітей навчанням, спрямувати їх увагу до уроків, направити енергію в правильне русло.

Номер слайду 4

Мета дидактичних ігор: формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю значення дидактичної гри: - застосовується як метод і форма навчання школярів; - органічно поєднує триєдину мету навчання; - задовольняє різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні,соціальні; - підвищує інтерес до навчання; - розвиває трудові уміння та навики.

Номер слайду 5

Дидактичні принципи організації ігор

Номер слайду 6

Види ігор

Номер слайду 7

Гра сприяє розвиткові спостережливості, винахідливості, творчих здібностей, самоствердження, наполегливості, прагнення до успіху

Номер слайду 8

Ігрові технології навчанняІгрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра: Добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь якого віку;ефективний засіб активізації;мотиваційна за своєю діяльністю;дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь та навичок;переважно колективна, групова форми роботи;має кінцевий результат (моральний, психологічний); має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.

Номер слайду 9

Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості та допитливості. В. А. Сухомлинський

Номер слайду 10

Під час використання ігрових технологій вдалося реалізувати такі завдання:

Номер слайду 11

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
7 червня 2023
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку