Тема : Використання ігрових технологій на уроках інформатики як засіб підвищення ефективності навчання дітей із затримкою психічного розвитку Актуальність теми: молодші школярі – активні і швидко розвиваються через вплив потоку великої кількості інформації, тому треба зацікавити дітей навчанням, спрямувати їх увагу до уроків, направити енергію в правильне русло.
Мета дидактичних ігор: формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю значення дидактичної гри: - застосовується як метод і форма навчання школярів; - органічно поєднує триєдину мету навчання; - задовольняє різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні,соціальні; - підвищує інтерес до навчання; - розвиває трудові уміння та навики.
Ігрові технології навчанняІгрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра: Добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь якого віку;ефективний засіб активізації;мотиваційна за своєю діяльністю;дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь та навичок;переважно колективна, групова форми роботи;має кінцевий результат (моральний, психологічний); має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.