1
Відкрите ТМО вчителів 2-х класів
1.Запрошення на Сафарі .
Всі стоять в колі.
- Ми запрошуємо стати вас у коло.
-Шановні вчителі ! Уявіть себе учнями 2-х класів. Ми познайомимо вас із технологією «Світове кафе» або «Двоє на чай»
І сьогодні ми запрошуємо вас на веселе Сафарі .
2. Обׄ’єднання в групи. (24: 4=6)
- А на Сафарі ми відправимося по квитках. Виберіть елемент пазлу і об’єднайтеся в групи.
(вчителі об’єднуються в групи за кольорами рамок на малюнку)
- Скажіть що ви бачите на малюнках? (Якесь природниче місце)
- Так це природа. Як називаються місця які створені для охорони природи?(заповідники України)
- Отже ми будемо подорожувати по заповідникам України. А назву кожного ви можете прочитати з’єднавши букви на цьому малюнку.
- Які назви ви склали?
Природний заповідник «Ґор Ґани» (Івано-Франківська)
Канівський природний заповідник (Черкаська)
Древлянський природний заповідник (Житомирська)
Природний заповідник «Медобори» (Тернопільська)
Поліський природний заповідник (Житомирська)
Рівненський природний заповідник (Рівненська)
- Розгляньте уважно ваші квитки , подивіться навколо себе і займіть місця відповідно до кольору?
Висновок: Добре продовжуємо нашу роботу.
( на партах карта України за кольорами ЛЕГО, вчителі за кольором рамки і слова прямують до своєї карти).
3. Робота із словами
- На звороті у вас є слова – назви об’єктів природи, які ви сьогодні будете досліджувати
(дивляться слова на звороті)
- Кожна група прочитала слово .
- Ваше завдання користуючись інтернетом знайти ,що це за об’єкт природи , створити його за допомогою ЛЕГО і представити нам пантомімою. На кожне завдання вам відводиться 1-2 хв. Роботу припиняємо за сигналом.
Дзвінок 1…(засікаємо)
Дзвінок 2
( вчителі створюють та представляють свою роботу, після виступу кожної групи всі плескають у долоні )
Відповіді
Ковалик сплощений (комаха)
Вирезуб причорноморський(риба)
Жовна зелена (пташка)
Таволга (кущ)
Кутора мала(звір)
Хрящ молочник(гриб)
Висновок : А ми продовжуємо працювати
4. Визначення особливостей кожного виду тварин.
- У вас на парті лежать листочки із математичним завданням .
Вам потрібно обчисливши приклади , знайти відповідні літери в ключі і довідатися ,яка особлива риса кожної тваринки чи рослинки. Продовжуємо працювати за сигналом. КАРТКИ
Дзвінок 1…
Дзвінок 2
- Які ж особливості кожного представника флори і фауни ви знайшли?
(спікери команд представляють виконане завдання)
Відповіді
Ковалик сплощений (комаха) – 6 лапок
Вирезуб причорноморський(риба) – вкриті лускою
Жовна зелена (пташка) – вкриті пір’ям
Таволга (кущ) – декілька пагонів
Кутора мала(звір) – вкриті хутром
Хрящ молочник(гриб) – спори, грибниця
Висновок : Молодці ,ви справилися , продовжуємо роботу.
86+8= |
72 – 8 = |
75 – 9 = |
30+9= |
67+9= |
19 – 5 = |
43 – 4= |
59+9 = |
23 – 9= |
65 +9= |
|
23 – 9 = |
|
96 – 8 = |
|
55+7= |
|
|
|
|
|
|
88 |
76 |
39 |
14 |
62 |
94 |
66 |
64 |
68 |
74 |
ц |
о |
р |
и |
я |
с |
п |
г |
б |
н |
36 – 7= |
57 + 8= |
51 – 9 = |
68 + 6= |
49 +9 = |
57 -16 = |
66 + 6= |
49 +9= |
39+2= |
32 – 4 = |
21 – 5 = |
46 + 7 = |
|
|
58 |
16 |
74 |
41 |
28 |
29 |
42 |
53 |
65 |
72 |
р |
а |
у |
т |
о |
в |
к |
м |
х |
и |
52+9= |
91 – 3 = |
|||
82 – 3 = |
69 + 7 = |
|||
28 + 5= |
69 +3= |
|||
88 + 4= |
89 +4 = |
|||
21 – 7 = |
17 + 4= |
|||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|||
|
||||
92 |
79 |
88 |
93 |
14 |
72 |
21 |
61 |
76 |
33 |
т |
і |
л |
о |
ь |
п |
к |
ш |
а |
с |
85 – 6 = |
75 +6 = |
77 + 6 = |
94 – 7= |
55 – 7 = |
52 – 9= |
83 – 5 = |
18 + 65= |
61 – 8 = |
53 – 6= |
53 +8 = |
47 +7= |
53 |
48 |
87 |
61 |
54 |
79 |
78 |
43 |
81 |
47 |
83 |
т |
р |
у |
а |
ю |
в |
и |
с |
л |
о |
к |
42 – 5 = |
28 +7 = |
|
76 + 9 = |
14 + 8= |
|
18 +3= |
36 – 8 = |
|
21 – 4= |
69 +5= |
|
86 +5= |
33 – 7 = |
|
|
|
|
87 – 8 = |
||
|
|
|
85 |
91 |
22 |
74 |
79 |
35 |
28 |
37 |
17 |
26 |
21 |
к |
т |
і |
я |
а |
п |
р’ |
в |
и |
м |
р |
70 – 28 = |
48+36= |
||
42 – 19 = |
71 – 15= |
||
80 – 27 = |
28 + 47 = |
||
50 – 14 = |
45 +27 = |
||
12 + 79= |
68 + 18= |
||
28 +33= |
35 +1= |
||
|
|
|
|
83 -30 = |
78 +14= |
||
49 +7 = |
|
||
23 |
92 |
56 |
36 |
75 |
84 |
42 |
61 |
72 |
91 |
86 |
53 |
е |
в |
а |
і |
г |
п |
д |
ь |
о |
л |
н |
к |
5. Робота в групах. Технологія «Світове кафе»
- Кожна із цих тварин і рослин особлива. Ваше завдання знайти в інтернеті цікаві факти про кожну з них . Ці факти ви можете занотувати,замалювати створити колаж чи створити схему.
Лена - Покласти малюнки тварин і рослин на парти.
(групи виконують завдання )
Дзвінок 1…
Дзвінок 2
- Увага!Спікери залишаються на місцях ,а групки починають Сафарі по мальовничим заповідникам України. Ви повинні побувати в кожному куточку нашої держави. І дізнатися про кожен об’єкт природи якомога більше. В кінці повертаємося на свої місця. Рухаємося по колу і за сигналом.
Дзвінок 1…
Дзвінок 2
Дзвінок 3
Дзвінок 4
Дзвінок 5
Дзвінок 6
- А тепер розкажіть своєму спікеру те, що ви дізналися про кожен об’єкт. І знову лунає сигнал.
Дзвінок 1…
Дзвінок 2
( ведучий запитує кожного спікера про тварин та рослин в різнобіч)
Ковалик сплощений (комаха) – 6 лапок (Таволга)
Вирезуб причорноморський(риба) – луска(Кутора)
Жовна зелена (пташка) – пір’я(Ковалик)
Таволга (кущ) – декілька пагонів(Хрящ)
Кутора мала(звір) –хутро(Жовна)
Хрящ молочник(гриб) – спори, грибниця (Вирезуб)
Висновок : Що об’єднує цих тварин і рослин? ( Вони занесені до Червоної книги)
- З чим ви познайомилися сьогодні?
-Що найкраще вам вдавалося під час роботи?
- (Спікери)Як ви себе почували на початку Сафарі ,а як в кінці?
6. Підсумок
-Дякуємо вам за плідну роботу. Нам дуже сподобалося, як ви активно та спільно працювали. Ви всі молодці! «Світове кафе» завершує свою роботу.
Дякуємо за увагу!