Засідання ТМО 2-х класів . Групова робота "Світове кафе"

Про матеріал
Групова робота — це унікальна форма організації заходу, що забезпечує взаємодію між учасниками. Він організовує початок і кінець роботи: формулює завдання, спільну інструкцію щодо його виконання, разом з учасниками оцінює результати. Етап спільного оцінювання сприяє формуванню самооцінки і самоконтролю учасників. Дуже важливо, що оцінюють роботу всієї групи, а не окремих учасників.
Перегляд файлу

1

 

Відкрите ТМО вчителів 2-х класів

1.Запрошення на Сафарі .

Всі стоять в колі.

- Ми запрошуємо стати вас у коло.

-Шановні вчителі ! Уявіть себе учнями 2-х класів.  Ми познайомимо вас із технологією «Світове кафе» або «Двоє на чай»

І сьогодні ми запрошуємо вас на  веселе Сафарі .

 

2. Обׄ’єднання в групи. (24: 4=6)

- А на Сафарі ми відправимося по  квитках. Виберіть елемент пазлу і об’єднайтеся в групи.

(вчителі об’єднуються в групи за кольорами рамок на малюнку)

- Скажіть що ви бачите на малюнках? (Якесь природниче місце)

- Так це природа. Як називаються місця які створені для охорони природи?(заповідники України)

- Отже ми будемо подорожувати по заповідникам України. А назву кожного ви можете прочитати з’єднавши букви на цьому малюнку.

 

- Які назви ви склали?

Природний заповідник «Ґор Ґани» (Івано-Франківська)

Канівський природний заповідник (Черкаська)

Древлянський природний заповідник (Житомирська)

Природний заповідник «Медобори» (Тернопільська)

Поліський природний заповідник (Житомирська)

Рівненський природний заповідник (Рівненська)

 

- Розгляньте уважно ваші квитки , подивіться навколо себе і  займіть місця відповідно до кольору?

Висновок: Добре продовжуємо нашу роботу.

 

( на партах карта України за кольорами ЛЕГО, вчителі за кольором рамки і слова прямують до своєї карти).

 

3. Робота із словами

- На звороті у вас є слова – назви  об’єктів природи, які ви сьогодні будете досліджувати

 

(дивляться слова на звороті)

- Кожна група прочитала слово .

- Ваше завдання користуючись інтернетом знайти ,що це за об’єкт природи , створити його  за допомогою ЛЕГО і представити нам пантомімою. На кожне завдання вам відводиться 1-2 хв. Роботу припиняємо за сигналом.

 

Дзвінок 1…(засікаємо)

 

Дзвінок 2

 

( вчителі створюють та представляють свою роботу, після виступу кожної групи всі плескають у долоні )

Відповіді

Ковалик сплощений (комаха)

Вирезуб причорноморський(риба)

Жовна зелена (пташка)

Таволга (кущ)

Кутора мала(звір)

Хрящ молочник(гриб)

 

Висновок : А ми продовжуємо працювати

 

 

 

 

4. Визначення особливостей кожного виду тварин.

- У вас на парті лежать листочки із математичним завданням .

Вам потрібно обчисливши приклади , знайти відповідні літери в ключі і довідатися ,яка особлива риса кожної тваринки чи рослинки. Продовжуємо працювати за сигналом.  КАРТКИ

Дзвінок 1…

 

Дзвінок 2

 

- Які ж особливості кожного представника флори і фауни ви знайшли?

 

(спікери команд представляють виконане завдання)

Відповіді

Ковалик сплощений (комаха) – 6 лапок

Вирезуб причорноморський(риба) – вкриті лускою

Жовна зелена (пташка) – вкриті  пір’ям

Таволга (кущ) – декілька пагонів

Кутора мала(звір) – вкриті хутром

Хрящ молочник(гриб) – спори, грибниця

Висновок : Молодці ,ви справилися , продовжуємо роботу.

 

86+8=

72 – 8 =

75 – 9 =

30+9=

67+9=

19 – 5 =

43 – 4=

59+9 =

23 – 9=

65 +9=

 

23 – 9 =

 

96 – 8 =

 

55+7=

 

 

 

 

 

 

 

88

76

39

14

62

94

66

64

68

74

ц

о

р

и

я

с

п

г

б

н

 

36 – 7=

57 + 8=

51 – 9 =

68 + 6=

49 +9 =

57 -16 =

66 + 6=

49 +9=

39+2=

32 – 4 =

21 – 5 =

46 + 7 =

 

 

 

 

 

 

 

58

16

74

41

28

29

42

53

65

72

р

а

у

т

о

в

к

м

х

и

 

52+9=

91 – 3 =

82 – 3 =

69 + 7 =

28 + 5=

69 +3=

88 + 4=

89 +4 =

21 – 7 =

17 + 4=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

92

79

88

93

14

72

21

61

76

33

т

і

л

о

ь

п

к

ш

а

с

 

 

 

85 – 6 =

75 +6 =

77 + 6 =

94 – 7=

55 – 7 =

52 – 9=

83 – 5 =

18 + 65=

61 – 8 =

53 – 6=

53 +8 =

47 +7=

 

 

53

48

87

61

54

79

78

43

81

47

83

т

р

у

а

ю

в

и

с

л

о

к

 

 

 

 

 

 

 

 

42 – 5 =

28 +7 =

76 + 9 =

14 + 8=

18 +3=

36 – 8 =

21 – 4=

69 +5=

86 +5=

33 – 7 =

 

 

87 – 8 =

 

 

 

 

85

91

22

74

79

35

28

37

17

26

21

к

т

і

я

а

п

р’

в

и

м

р

 

 

 

70 – 28 =

48+36=

42 – 19 =

71 – 15=

80 – 27 =

28 + 47 =

50 – 14 =

45 +27 =

12 + 79=

68 + 18=

28 +33=

35 +1=

 

 

 

 

83 -30 =

78 +14=

49 +7 =

 

 

23

92

56

36

75

84

42

61

72

91

86

53

е

в

а

і

г

п

д

ь

о

л

н

к

 

 

 

 

 

 

5. Робота в групах. Технологія «Світове кафе»

- Кожна із цих тварин і рослин особлива. Ваше завдання знайти в інтернеті  цікаві факти про кожну з них . Ці факти ви можете занотувати,замалювати  створити колаж чи створити схему.

 

Лена - Покласти малюнки тварин і рослин на парти.

(групи виконують завдання )

Дзвінок 1…

 

Дзвінок 2

 

- Увага!Спікери залишаються на місцях ,а групки починають Сафарі по мальовничим заповідникам України. Ви повинні побувати в кожному куточку нашої держави. І дізнатися про кожен  об’єкт природи  якомога більше. В кінці повертаємося на свої місця. Рухаємося по колу і за сигналом.

 

Дзвінок 1…

 

Дзвінок 2

 

Дзвінок 3

 

Дзвінок 4

 

Дзвінок 5

 

Дзвінок 6

 

- А тепер розкажіть своєму спікеру  те, що ви дізналися про кожен об’єкт. І знову лунає сигнал.

 

Дзвінок 1…

 

Дзвінок 2

 

( ведучий запитує кожного спікера про тварин та рослин в різнобіч)

 

 

Ковалик сплощений (комаха) – 6 лапок (Таволга)

Вирезуб причорноморський(риба) – луска(Кутора)

Жовна зелена (пташка) – пір’я(Ковалик)

Таволга (кущ) – декілька пагонів(Хрящ)

Кутора мала(звір) –хутро(Жовна)

Хрящ молочник(гриб) – спори, грибниця (Вирезуб)

 

Висновок : Що об’єднує цих тварин і рослин? ( Вони занесені до Червоної книги)

- З чим ви познайомилися сьогодні?

-Що найкраще вам вдавалося під час роботи?

- (Спікери)Як ви себе почували на початку Сафарі ,а як в кінці?

 

6. Підсумок

-Дякуємо вам за  плідну роботу. Нам дуже сподобалося, як ви активно та спільно працювали. Ви всі молодці! «Світове кафе» завершує свою роботу.

Дякуємо за увагу!

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
8 червня 2023
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку