Використання ігрових вправ під час вивчення французької мови

Про матеріал
На уроках французької мови на початку вивчення у школі можна використовувати фонетичні, орфографічні, граматичні та лексичні ігри, які, у свою чергу, можуть бути індивідуальними чи командними, рухливими чи статичними. Наведемо декілька прикладів навчальних ігор для уроків французької мови для 5-го класу, в яких використовують
Перегляд файлу

 

 

Як на початку вивчення іноземної мови, так і в подальшому ігрова діяльність відіграє ще велику роль для учнів поряд із навчальною. Використання навчальних ігор на уроці іноземної мови відповідає природним потребам школярів, а отже, на нашу думку, їх слід застосовувати для формування, вдосконалення як мовних навичок, так і розвитку умінь у всіх видах мовленнєвої діяльності та з метою контролю.

Навчальні ігри з іноземної мови поєднують у собі елементи навчання, прикладної, репродуктивної і творчої діяльності, розвивають емоційну сферу дітей, їх пізнавальні інтереси, інтелектуальні й духовні потреби. Крім того, методично грамотне використання навчальних ігор підвищує навчальну активність учнів, мотивацію до навчання, інтенсивність мислення, пам’яті та уяви, знімає психологічний бар’єр.

На уроках французької мови на початку вивчення у школі можна використовувати фонетичні, орфографічні, граматичні та лексичні ігри, які, у свою чергу, можуть бути індивідуальними чи командними, рухливими чи статичними.

Наведемо декілька прикладів навчальних ігор для уроків французької мови для 5-го класу, в яких використовуються елементи образотворчого мистецтва – малювання, аплікація.

1. Гра «Les chiffres amusants»

Варіант 1. Використовувати цю гру пропонуємо для вдосконалення лексичних навичок учнів за темою «Числа». Кожен учень отримує малюнок із зображенням «веселої цифри», яку він повинен розфарбувати.

 

Учитель: Chers enfants! Vous avez chacun un chiffre. Colorez-les! Laissez aller votre imagination grâce à toutes les couleurs de vos crayons ! Vous avez une minute. Allez-y!

Час виконання цього завдання: 1 хвилина. Після того, як учні закінчили розфарбовування, вчитель називає числа французькою мовою (наприклад, «un»), а учні виходять по черзі відповідно до названого числа, утворюючи коло.

Варіант 2.Розфарбувавши цифри, учні стають у коло, після чого по черзі називають французькою мовою «не свою» цифру. Учень, цифра якого була названа, виходить всередину кола, а якщо помилиться – вибуває із гри.

Варіант 3. Цей варіант гри пропонуємо використо! вувати для узагальнення лексичного матеріалу з теми «Цифри» та з будь-якої іншої розмовної теми (у нашому випадку – «Тварини»).

Учні діляться на дві команди. Перша команда – гравці, друга команда – судді. Команда гравців отримує аркуш паперу з розмальовкою по цифрах. Гра починається. Кожен із учасників по черзі проводить з’єднувальну лінію і називає цифри, за якими ця лінія з'єднується (наприклад, un – deux: проводить лінію, deux – trois: проводить лінію і так далі). Якщо гравець допускається помилки, він вибуває із гри, а його місце займає учень із команди суддів. Якщо в команді суддів учнів не залишається, то роль судді виконує учитель.

Коли ця робота закінчена, учні називають французькою мовою тварину.

Цю гру можна продовжити за умови, якщо учнями засвоєні назви кольорів французькою мовою. Учитель пропонує кожному учню зафарбувати окрему частину тіла тварини.

Учитель: Mes chers amis, regardez bien cet éléphant, il est un peu triste! Je vous propose de le colorier. Marie, colorie les oreilles de cet éléphant! Utilise toute ton imagination! іт.д. Після чого дітям пропонується назвати, якого кольору ті чи інші частини тіла слоника.

Учитель: De quelle couleur sont les oreilles de l’éléphant? і т. ін.

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку