Урок в 10 класі на тему: «Проблеми довкілля»

Про матеріал

Урок в 10 класі на тему:

«Проблеми довкілля» (урок введення та вивчення нового лексичного матеріалу, розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення)

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Урок в 10 класі на тему:

«Проблеми довкілля»

 

 

 

  

         Підготувала

         Ніколайчук Т.Г.

 

 

 

 

 

 

Тема: Проблеми довкілля.

Мета: Презентувати  нові лексичні одиниці. Удосконалювати техніку читання. Розширити знання учнів про охорону навколишнього середовища.

 Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; розвивати увагу та  уяву.

Виховувати дбайливе ставлення до природи та важливості охорони довкілля.

Обладнання: підручник, картки для роботи в групах.

                                                    Хід уроку

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Повідомлення теми уроку.

Today we`ll start a new topic – «Environment». There are lots of problems facing our planet today. A lot of people live on our planet, and the Earth`s resources won`t last forever. So today we`ll speak about the problems which exist and think what we can do to prevent or solve them.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Метод «Мозкового штурму».

T: What words do you associate with the topic “Environment”?   

kamenec_rekaнкенрарапрарапр.jpg                                                                         

 

 

 

 

                                                  melting  glaciers

 

water shortages                                                                              climate change

 

extinction of                           ENVIRONMENT                             greenhouse gas 

 

animals                                                                                                       emissions

 

           deforestation                                                                                      energy crisis

                                               endangered species

 

 

4. Подання ЛО теми.

Гра «Magic Square».

 

     Учні поділяються на дві команди. Кожній з них видається квадрат , розрізаний на дев`ять маленьких квадратів . На кожній їх стороні записані слова – англійською та українською мовою. Команди повинні якомога скоріше зібрати великий квадрат, поєднуючи маленькі так, щоб суміжні сторони мали переклад одного слова англійською та українською. Виграє команда, що зробить це першою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Environment

breakdown

 

 

 

розруха

 

 

 

 

 

 

 

fuel

implication

причетність

 

 

 

 

 

 

 

acid rain

довкілля

 

 

 

 

 

 

global warming

to preserve

берегти

 

паливо

 

 

 

 

 

 

nuclear

ozone layer

озоновий шар

кислотний дощ

 

 

 

 

 

 

pollution

Глобальне потепління

ядерний

забруднення

 

 

 

 

 

 

 

   5.Подання тексту для читання. Самостійна робота на картках.

  1. T: Read the text. Write down the environmental problems and ways of their solution.
  2. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

T: Look at your notes. Describe one of the problems of the environment and ways of its solution.

      6.Гра «What Can I Do?».

Бесіда в режимі TP1—P2—P3..

T: What do you think you can do to help the environment? What can you do…

- right now?

- at home?

- about transport?

- to tell others?

- in supermarkets?

- every day?

        7. Виконання вправ підручника.

        8. Повідомлення і пояснення домашнього завдання.

Вивчити нові лексичні одиниці.

        9. Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок в 10 класі на тему:

«Проблеми довкілля»

 

 

 

  

         Підготувала

         Ніколайчук Т.Г.

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку