Урок в 10 класі на тему:
«Проблеми довкілля» (урок введення та вивчення нового лексичного матеріалу, розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення)
Урок в 10 класі на тему:
«Проблеми довкілля»
Підготувала
Ніколайчук Т.Г.
Тема: Проблеми довкілля.
Мета: Презентувати нові лексичні одиниці. Удосконалювати техніку читання. Розширити знання учнів про охорону навколишнього середовища.
Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; розвивати увагу та уяву.
Виховувати дбайливе ставлення до природи та важливості охорони довкілля.
Обладнання: підручник, картки для роботи в групах.
Хід уроку
Today we`ll start a new topic – «Environment». There are lots of problems facing our planet today. A lot of people live on our planet, and the Earth`s resources won`t last forever. So today we`ll speak about the problems which exist and think what we can do to prevent or solve them.
Метод «Мозкового штурму».
T: What words do you associate with the topic “Environment”?
melting glaciers
water shortages climate change
extinction of ENVIRONMENT greenhouse gas
animals emissions
deforestation energy crisis
endangered species
4. Подання ЛО теми.
Гра «Magic Square».
Учні поділяються на дві команди. Кожній з них видається квадрат , розрізаний на дев`ять маленьких квадратів . На кожній їх стороні записані слова – англійською та українською мовою. Команди повинні якомога скоріше зібрати великий квадрат, поєднуючи маленькі так, щоб суміжні сторони мали переклад одного слова англійською та українською. Виграє команда, що зробить це першою.
Environment |
breakdown
|
розруха |
fuel |
implication |
причетність |
acid rain |
довкілля
global warming |
to preserve |
берегти
|
паливо
nuclear |
ozone layer |
озоновий шар |
кислотний дощ
pollution |
Глобальне потепління |
ядерний |
забруднення |
5.Подання тексту для читання. Самостійна робота на картках.
T: Look at your notes. Describe one of the problems of the environment and ways of its solution.
6.Гра «What Can I Do?».
Бесіда в режимі T—P1—P2—P3..
T: What do you think you can do to help the environment? What can you do…
- right now?
- at home?
- about transport?
- to tell others?
- in supermarkets?
- every day?
7. Виконання вправ підручника.
8. Повідомлення і пояснення домашнього завдання.
Вивчити нові лексичні одиниці.
9. Підведення підсумків уроку.
Урок в 10 класі на тему:
«Проблеми довкілля»
Підготувала
Ніколайчук Т.Г.