Використання інноваційних технологій на уроках інформатики

Про матеріал
Корисні ресурси для використання інноваційних технологій на уроках інформатики
Перегляд файлу

Застосування інноваційних технологій на уроках інформатики

 

Методика використання ігрових технологій на уроках інформатики для навчання програмування

Фахівці спостерігають падіння інтересу у дітей і підлітків до стандартних освітніх програм. Більшість школярів і студентів сприймають навчання як важку небажану працю. Одним з актуальних напрямів розвитку освітніх технологій є ігрофікація.

Ігрофікація – це процес використання ігрових механік та ігрового мислення для рішення неігрових проблем і для залучення людей у деякий процес.

Ігрофікація в навчанні вирішує відразу декілька завдань:

 залучення дитини  до освітнього процесу;

 підвищення мотивації і зацікавленості в успіху;

 підвищення засвоюваності учбового матеріалу;

 стимуляція зацікавленості в подальшому розвитку і освіті.

В шкільному курсі інформатики вивчають програмування починаючи ще з початкової школи та без використання ігрових технологій це не можливо.

 

Методика використання хмарних технологій на уроках інформатики

Завдання школи не тільки передати дитині знання, розвивати практичні навички, а й сформувати вміння самостійно вчитись протягом життя, гнучкість до застосування нових знань на практиці, легкість до нових комунікацій, вміння критично та творчо мислити, успішно приймати рішення в життєвих ситуаціях.

Одним із шляхів реалізації освітніх завдань є застосування хмарних технологій на уроках інформатики, поєднання стандартних методів навчання та передових інноваційних методик, очного та дистанційного навчання.

 

Інтерактивне навчання

Термін «інтерактивний» походить від англійських слів «inter» — «взаємний» та «act» — «діяти», і означає «знаходитись у постійному діалозі, бути активним учасником». Відповідно, інтерактивне навчання — це навчання, побудоване на активній взаємодії викладача та учнів

Мета інтерактивного навчання:

  • розвивати комунікативні навички
  • створювати комфортні умови та сприятливе емоційне середовище для всіх учасників заняття
  • формувати навички роботи в команді та вміння висловлювати свої думки
  • викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію
  • розкривати творчий потенціал.


Кейс технологія


 


Метод інциденту

Інцидент (від латів. інциденс) – випадок, випадок, зіткнення. Метод інциденту полягає в тому, що учень повинен сам відшукати потрібну інформацію для ухвалення рішення з даної проблеми. При цьому учень вчиться працювати з інформацією (овідомляти її, систематизувати, аналізувати), формувати власну позицію (або стати на чиюсь сторону, або залишатися стороннім спостерігачем, констатуючим полярність думок) і на підставі цього робити висновки. Пропонується завдання, в якому не містяться всі дані, які необхідні для вирішення даної проблеми.

Наприклад, завдання може бути сформульоване таким чином: "Використання Інтернету — плюси та мінуси", "Соціальні мережі — плюси та мінуси".


 

Здоров'язберігаючі технології

 

це єдина система, що об’єднує в собі усі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів:

     сприятливі умови навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

     оптимальна організація навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);

     повноцінний та раціонально організований руховий режим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку