Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови в 1-4 класах.
1 клас
Тема: Моя школа
Інтерактивна вправа: «Карусель »
Мета: активізувати лексичний матеріал з теми, стимулювати комунікативну мотивацію учнів.
Учні мають англійські імена. Рухаючись вздовж лінії один напроти одного, запитують:
- Hello, Max. I am Bill.
- Hello, Bill, I am Ted. How are you?
- I am fine, thank you.
Тема: Мої іграшки
Інтерактивна вправа: «Снігова куля»
Мета: активізувати лексичний матеріал, розвивати короткочасну слухову пам’ять учнів, стимулювати їх пізнавально-комунікативну мотивацію.
Перший учень називає слово з теми «Іграшки». Другий учень повинен повторити попереднє і назвати своє, третій - повторити два попередніх слова і назвати своє і т. д.
Наприклад: Р1: a doll;
P2: a doll, a car;
P3: a doll, a car, a toy soldier…
2 клас
Тема: Тварини
Інтерактивна вправа: « Карусель »
Мета: досягти автоматичного вживання структури Do you Iike a tiger,( a zebra, a monkey) та What animal do you like? та назв тварин.
Стільці розставляються для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Внутрішнє коло нерухоме. Його учні задають питання: Do you like (a tiger, a zebra, a monkey…?) Зовнішнє коло – рухоме. Його учні відповідають на запитання: Yes, I do/No, I do not.What animal do you like? … Потім учні міняються місцями та відпрацьовують інше запитання: What animal do you like? Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.
3 клас
Тема: Я, моя родина та друзі
Інтерактивна вправа: « Мікрофон »
Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці з теми та навчити їх використанню.
Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передають одне одному, по черзі беручи слово. Учні розказують, які родичі є у них: I have a father. His name is …. He is … years old. He works as a …. His hobby is ….
Тема: Світ навколо нас.
Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »
Мета: навчити учнів самостійному вживанню конструкції It is made
of ...
Учні по черзі висловлюються, вживаючи конструкцію “It is made of …., передаючи умовний мікрофон. Висловлювання чіткі, швидкі і лаконічні.
А book is made of paper.
А chair is made of wood.
А cup is made of glass.
А pen is made of plastic.
А car is made of metal.
4 клас
Тема: Я, моя сім’я та друзі
Інтерактивна вправа: « Броунівський рух »
Мета: закріпити лексичний матеріал теми.
Учитель роздає картки із частинами словосполучень (речень) за темою. Учні, пересуваючись класом, повинні знайти свою «половинку», прочитати й перекласти словосполучення (речення), ознайомити з ним весь клас. Вправа триває доти, доки учні не засвоють слова і словосполучення теми.
Тема: Місто
Інтерактивна вправа: « Рольова гра »
Мета: узагальнити лексичний матеріал теми «Лондон», сприяти набуттю учнями досвіду шляхом гри, розвивати уяву та критичне мислення учнів.
Учні по черзі виконують роль екскурсовода ( спочатку в Лондоні, а потім у своєму рідному місті). Решта учнів, уявляючи себе туристами, ставлять запитання про Лондон і про своє місто.