Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови в 1-4 класах.

Про матеріал
Збірка інтерактивних вправ, метою яких є активізувати лексичний матеріал з різних тем, стимулювати комунікативну мотивацію учнів 1-4 класів.
Перегляд файлу

Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови в 1-4 класах.

1 клас

Тема: Моя школа

Інтерактивна вправа: «Карусель »

Мета: активізувати лексичний матеріал з теми, стимулювати комунікативну  мотивацію учнів.

  Учні мають англійські імена. Рухаючись вздовж лінії один напроти одного, запитують:

- Hello, Max. I am Bill.

- Hello, Bill, I am Ted. How are you?

- I am fine, thank you.

 

Тема: Мої іграшки

Інтерактивна вправа: «Снігова куля»

Мета: активізувати лексичний матеріал, розвивати короткочасну слухову память  учнів, стимулювати їх пізнавально-комунікативну мотивацію.

   Перший учень називає слово з теми «Іграшки». Другий учень повинен повторити попереднє і назвати своє, третій - повторити два попередніх слова і назвати своє і т. д.

Наприклад: Р1: a doll;

                     P2: a doll, a car;

                     P3: a doll, a car, a toy soldier…

 

 

2 клас

Тема: Тварини

Інтерактивна вправа: « Карусель »

          Мета: досягти автоматичного вживання структури Do you Iike a tiger,( a zebra, a monkey) та What animal do you like? та назв тварин.

  Стільці розставляються для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Внутрішнє коло нерухоме. Його учні задають питання: Do you like (a tiger, a zebra, a monkey…?) Зовнішнє коло – рухоме. Його учні відповідають на запитання: Yes, I do/No, I do not.What animal do you like? … Потім учні міняються місцями та відпрацьовують інше запитання: What animal do you like? Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

3 клас

Тема: Я, моя родина та друзі

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

          Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці з теми та навчити їх використанню.

  Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передають одне одному, по черзі беручи слово. Учні розказують, які родичі є  у них: I have a father. His name is …. He is … years old. He works as a …. His hobby is ….

Тема: Світ навколо нас.

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: навчити учнів самостійному вживанню конструкції It is made

 of ...

Учні по черзі висловлюються, вживаючи конструкцію It is made of …., передаючи умовний мікрофон. Висловлювання чіткі, швидкі і лаконічні.

 А book is made of paper.

 А chair is made of wood.

 А cup is made of glass.

 А pen is made of plastic.

 А  car is made of metal.

4 клас

Тема: Я, моя сімя та друзі

Інтерактивна вправа: « Броунівський рух »

          Мета: закріпити лексичний матеріал теми.

 Учитель роздає картки із частинами словосполучень (речень) за темою. Учні, пересуваючись класом, повинні знайти свою «половинку», прочитати й перекласти словосполучення (речення), ознайомити з ним весь клас. Вправа триває доти, доки учні не засвоють слова і словосполучення теми.

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Рольова гра »

         Мета: узагальнити лексичний матеріал теми «Лондон», сприяти набуттю учнями досвіду шляхом гри, розвивати уяву та критичне мислення учнів.

   Учні по черзі виконують роль екскурсовода ( спочатку в Лондоні, а потім у своєму  рідному місті). Решта учнів, уявляючи себе туристами, ставлять запитання про Лондон і про своє місто.

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку