Використання інтерактивних практик на уроках географії
Номер слайду 2
Цільові завдання інтерактивних практик. Залучити учнів на уроці;Підвищити зацікавленість учнів;Покращити засвоєння матеріалу;Розвинути аналітичні навички.
Номер слайду 3
«Я чую та забуваю. Я бачу та запам'ятовую. Я роблю та розу мію», КонфуційІнтерактивна діяльність на уроках допомагає учням ставати повноправним учасником навчального процесу. У використанні інтерактивних методів важливим є те, що педагог не дає нових знань, а спонукає учасників до самостійного пошуку.
Номер слайду 4
Види інтерактивних практик. Робота в групах;Фронтальні методи;Рольові ігри;Використання цифрових технологій.
Номер слайду 5
Робота в групах. Пари;Трійки;Малі групи;Розробка проєкту.
Номер слайду 6
Робота в групах. За той самий проміжок часу обсяг виконаної роботи набагато більший;Висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь;Формування вміння співпрацювати;Мотивація навчання, розвиваються комунікаційних стосунків між дітьми;Розвивається навчальна діяльність.
Номер слайду 7
Фронтальні методи. Велике коло;Мікрофон;Мозковий штурм.
Номер слайду 8
Фронтальні методи. Організаційна простота;Ефективне поширення інформації;Забезпечення єдності;Можливість контролю;Використання масових методів оцінювання;Створення можливостей для спільної діяльності.
Рольові ігри. Розширення меж самосвідомості;Допомога у висловленні прихованих почуттів;Можливість повправлятись в різних типах поводження;Опанування контролю власних емоцій;Візуальне відігравання в ролі побаченого та прочитаного.
Номер слайду 11
Використання цифрових технологій. Віртуальні екскурсії;Використання 3 D-сцен;Інтерактивне тестування;Гейміфіковані завдання.
Номер слайду 12
Використання цифрових технологій. Залучення уваги учнів;Зрозумілість інформації;Розширення можливостей дослідження;Стимулювання творчості;Можливість співпраці та обміну думками;Підвищення мотивації;Зручність і доступність.