Нікон Віта Миколаївна
учитель початкових класів
Роменського ліцею №4 ім. Т. Й. Маркус
Роменської міської ради Сумської області
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПЛАТФОРМОЮ «WORDWALL»
Сучасний вчитель повинен постійно працювати над удосконаленням свого рівня володіння цифровою компетентністю. Зокрема він має вміти створювати та використовувати цифрові навчальні ресурси, щоб зацікавити своїх учнів. Допомогу в цій ситуації можуть надати різноманітні онлайн-сервіси, які створені для підтримки освітнього процесу.
Протягом декількох років працюю над проблемним питанням «Використання інтерактивних технологій в початковій школі". У своїй роботі використовую дуже багато різних інтерактивних технологій, методів та вправ: робота в парах та групах; вправи «Мікрофон», «6 капелюхів», «Асоціативний кущ», «Кубування», «Сенкан», «Ромашка Блума»; технології «DAILY 5», «Інтелект-карти». Активно використовую інтернет-платформи: «Kahoot», «learningapps», «Рadlet», «На Урок», «Всеосвіта», (створюю та використовую тести та ігри для учнів), «Вчи.ком.юа», «Microsoft Teams», «Google Classrom», «Zoom», «Google форми». Але коли я познайомилася з платформою «Wordwall», я закохалася. Цей ресурс не йде в порівняння з жодним вище перерахованим. Тому, сьогодні хочу познайомити вас саме з цим інтернет-інструментом.
Wordwall – сайт для створення інтерактивних ігор.
Wordwall - в перекладі – Стіна слів, є багатофункціональним інструментом для створення як інтерактивних, так і друкованих матеріалів. Дуже важливим для мене є те, що даний сервіс україномовний.
Інтерактивні ігри дуже легко створюються, з уже готових шаблонів. Вони представляють собою знайомі всім дидактичні ігри, які часто використовуються у педагогічній практиці (вікторини, співставлення, лабіринти, випадкове колесо, анаграми, пошук слів, тощо). Вагомим є те, що сайт підключений до пошукової системи Bing, що дозволяє швидко знайти потрібне зображення, а це значно економить час при створенні вправи.
Створивши ігрову вправу, надаємо посилання учням, вбудовуємо на свій сайт, ділимося з колегами в соцмережах. Є можливість відслідковувати результати діяльності учнів, якщо задати гру, як завдання. Що дуже зручно при дистанційному навчанні.
Інтерактивні вправи відтворюються на будь-якому пристрої, у якого є доступ до інтернету: на комп’ютері, планшеті, телефоні чи на інтерактивній дошці.
Перевага даного інструменту в тому, що він дозволяє створювати друковані версії інтерактивних ігор. Вправи можна завантажити у форматі PDF та використовувати, як самостійні навчальні завдання.
Вправи можна використовувати як тренажер при повторенні, закріпленні знань. Також як діагностичні роботи чи домашнє завдання.