"Використання конструктора ЛЕГО на уроках ( у другу половину дня ГПД) математики"

Про матеріал
Використання ЛЕГО- підтримки на уроках математики дозволяє педагогу: - показати, як утворюються числа, порівняти їх; - знайомити учнів з арифметичними діями і сприяти формуванню обчислювальних навичок; - закріплювати і розвивати навички прямого і зворотного рахунку; - знайомити із складом числа і закріплювати його; - порівнювати числа; - вчити орієнтуватися на площині та в просторі; - розвивати вміння класифікувати за ознаками; - використовувати як умовну міру при порівнянні предметів по довжині, ширині, масі; - формувати і розвивати вміння складати і вирішувати завдання вивчених видів; - знайомити з геометричним матеріалом (фігури); - розвивати логіку і мислення; - дозволяє перетворити числа, слова і поняття в реальні моделі, які можна чіпати, обговорювати, змінювати; - діти отримують можливість експериментувати, самостійно осягати значення різних абстрактних понять, наприклад законів математики; - будувати логічні ланцюжки; - виховувати охайність і чіткість в роботі, колективізм, взаємодопомогу, розвивати творчі здібності учнів… Використання ЛЕГО на уроках(у другу половину дня) у початковій школі – це важливий і корисний елемент навчального процесу, адже це допомагає дитині розвивати розумові та фізичні здібності: увагу, пам’ять, мову, дрібну моторику рук. Діти проявляють свої творчі здібності, фантазії, вчаться взаємодіяти з однолітками, взаємоповаги, необхідність обміну інформацією, вмінню приймати рішення, розвивають комунікативні навички. При цьому у дитини не пропадає бажання вчитися, краще засвоюється матеріал. А це найголовніше в нашій роботі.
Перегляд файлу

1

 

                                     Авторська розробка

 

"Використання конструктора ЛЕГО на уроках ( у другу половину дня ГПД) математики"

 

 

Використання ЛЕГО- підтримки на уроках математики дозволяє педагогу:

  • показати, як утворюються числа, порівняти їх;
  • знайомити учнів з арифметичними діями і сприяти формуванню обчислювальних навичок;
  • закріплювати і розвивати навички прямого і зворотного рахунку;
  • знайомити із складом числа і закріплювати його;
  • порівнювати числа;
  • вчити орієнтуватися на площині та в просторі;
  • розвивати вміння класифікувати за ознаками;
  • використовувати як умовну міру при порівнянні предметів по довжині, ширині, масі;
  • формувати і розвивати вміння складати і вирішувати завдання вивчених видів;
  • знайомити з геометричним матеріалом (фігури);
  • розвивати логіку і мислення;
  • дозволяє перетворити числа, слова і поняття в реальні моделі, які можна чіпати, обговорювати, змінювати;
  • діти отримують можливість експериментувати, самостійно осягати значення різних абстрактних понять, наприклад законів математики;
  • будувати логічні ланцюжки;
  • виховувати охайність і чіткість в роботі, колективізм, взаємодопомогу, розвивати творчі здібності учнів…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"НАТУРАЛЬНИЙ РЯД ЧИСЕЛ ВІД 1 до 10"

 

Діти вчаться: Порядковій і кількісній лічбі, слухати і відповідати на запитання, лічити предмети, порівнювати їх.

 

Основні завдання

  1. Починаючи зліва на право викладаємо стовпчики з цеглинок ЛЕГО.

1-й стовпчик – 1 цеглинка, 2-й стовпчик – 2 цеглинки…9-й – 9 цеглинок

  1. Дітям пропонують розглянути смужку з побудованими стовпчиками.

 Запитання до дітей

  • Як побудовані стовпчики?
  • Яке число найменше?
  • Яке число найбільше?
  • Запиши числа в рядок.
  • З якого числа починається записаний ряд чисел?
  • На скільки кожне наступне число більше за попереднє?
  • На скільки кожне попереднє число менше за наступне?
  • 1, 2, 3,  4,  5, 6, 7,  8,9 – натуральний ряд чисел

 

C:\Users\Лариса\Desktop\лего\8_konstr.jpg

 

 

 

"ВЧИМОСЯ РАХУВАТИ ЛЕГО ВАНТАЖІ"

 

Діти вчаться: Граючись, рахувати числа, лічити предмети, порівнювати їх. Слухати і відповідати на запитання

 

                             Основні завдання

 

  1. Для цього завдання необхідно роздрукувати зображення

будь-якої вантажної машини. Підготовити окремо картки з числами, які проходили на уроці.

  1. Дитина повинна завантажити в машину певну кількість кубиків, в залежності від числа, яке вказане на картці.

 

 

 

 

D:\Download\matematicheskie-igry-485-7.png
 

Приклад завдання

На будівництві було 8 цеглинок. Привезли 3 цеглинок. Скільки стало цеглинок на будівництві і на скільки більше? Розкажи про це використовуючи слова

 Було –

Привезли –

Стало –

 

"МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ"

 

Діти вчаться: Лічити предмети, порівнювати їх, збільшувати на, зменшувати на, знаходити суму, різницю. Слухати і відповідати на запитання.

 

                            Завдання для дітей

 

  1. Діти викладають циглинки і записують приклад

А)      5 збільшити на 1                   5 + 1 = 6

 9 зменшити на 3                    9 – 3 =6

 Знайди суму чисел  4  і  3     4 + 3 = 7 

 

Б)Порівняння чисел (На скільки?)

 

   7 більше, ніж 3 ?                   

    7 менше від 9 ?

  1. менше від 10 ?
  1. більше, ніж 6 ? 

 

  1. Виконати завдання використовуючи цеглинки ЛЕГО

 

 

D:\Download\kmit_zavd2.jpg

 

 

 

 

 

"СКЛАДИ І РОЗВ’ЯЖИ ЗАДАЧУ"

 

Діти вчаться: Складати і розв’язувати задачі, логічно мислити.

 

 

Завдання для дітей

 

Склади й розв ’яжи задачу

 

  1. Дмитрик розв ’язав     прикладів, а Петрик -         прикладів. На скільки менше прикладів розв ’я зав Дмитрик, ніж Петрик?

 

                -         = 

 

 Відповідь: 

 

  1. Марійка розфарбувала          малюнків, а Наталка –         малюнків. На скільки більше малюнків розфарбувала Марійка, ніж Наталка?

 

                  -          = 

 

           Відповідь:  

 

C:\Users\Лариса\Desktop\лего\Счет2.jpg

  1.  Склади і розв ’яжи задачу за малюнком.

 

     -          -           =  

 

"ДОСЛІДЖУЄМО СКЛАД ЧИСЛА 8"

 

Діти вчаться: Рахувати, порівнювати, аналізувати. Просторово мислити, робити висновки.

 

 

                                     Завдання для дітей

 

  1. Візьміть 7 цеглинок + 1 цеглинку. Порахуйте цеглинки (8)
  2. Як утворилося число 8? (7+1)
  3. Візьміть8 цеглинок. Зліва покладіть 2 цеглинки, а решту справа. Скільки цеглинок  справа? Запишіть вираз 2 + 6 =8…

 

C:\Users\Лариса\Desktop\лего\img2 (1).jpg

 

 

 

 

 

 

"СКЛАД ЧИСЛА"

Діти вчаться:Рахувати в межах десяти та логічно мислити

 Роздати дітям табличку з будиночками

Завдання для дітей

Заселити будиночки цифрами. Але цифри замінити цеглинками відповідної кількості.

 

Результат пошуку зображень за запитом "склад чисел"

 

 

"УСНИЙ РАХУНОК"

Діти вчаться:Усно виконувати арифметичні дії, швидко думати, чітко виконувати, логічно мислити

 

Завдання

Педагог наголошує, що 0 – це оранжева цеглинка,1 – це жовта цеглинка, 2 – червона, 3 – зелена, 4 – голуба цеглинка. Вчитель читає вирази, діти піднімають цеглинки з вірним результатом.

 

C:\Users\Лариса\Desktop\математика\image-6.jpg

 

Можна зробити висновок.

 

Використання ЛЕГО на уроках(у другу половину дня) у початковій школі – це важливий і корисний елемент навчального процесу, адже це допомагає дитині розвивати розумові та фізичні здібності: увагу, пам’ять, мову, дрібну моторику

рук. Діти проявляють свої творчі здібності, фантазії, вчаться взаємодіяти з однолітками, взаємоповаги, необхідність обміну інформацією, вмінню приймати рішення, розвивають комунікативні навички. При цьому у дитини не пропадає бажання вчитися, краще засвоюється матеріал. А це найголовніше в нашій роботі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку