Використання квест технологій в освітньому процесі при підготовці фахівців у ЗППТО

Про матеріал
Формування у здобувачів освіти такі вміння, які б надали їм змогу вільно орієнтуватися в інформаційних потоках, здійснювати пошук та опрацювання даних і відомостей, самостійно конструювати раціональні алгоритми в роботі з інформацією, застосувати ці алгоритми та прийоми в самостійній діяльності та продуктивно використовувати набуті знання і вміння як в особистих, так і в соціально значущих цілях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання квест технологійв освітньому процесі при підготовціфахівців у ЗППТОПідготувала Майстер виробничого навчання Косенцева Н. М.

Номер слайду 2

Формування у здобувачів освіти такі вміння, які б надали їм змогу вільно орієнтуватися в інформаційних потоках, здійснювати пошук та опрацювання даних і відомостей, самостійно конструювати раціональні алгоритми в роботі з інформацією, застосувати ці алгоритми та прийоми в самостійній діяльності та продуктивно використовувати набуті знання і вміння як в особистих, так і в соціально значущих цілях.

Номер слайду 3

На думку В. Шмідт, веб-квести – це міні-проекти, основані на пошуку інформації в Інтернеті. Завдяки такому конструктивному підходу до навчання учні не тільки добирають й упорядковують інформацію, отриману з Інтернету, але й скеровують власну діяльність на поставлене перед ними завдання, пов’язане з їхньою майбутньою професією.

Номер слайду 4

Модель сучасного майстра передбачає готовність до застосування нових освітнянських ідей,: Педагогічна праця. Творчий пошук. Постійне навчання

Номер слайду 5

Компоненти застосування технологій у веб-квесті

Номер слайду 6

Короткостроковий веб- квест– може займати з від одного до трьох сеансів. Довгостроковий веб-квест- від одного тижня до двох місяців. Тижневі проекти виконуються в групах протягом проектного тижня,їх реалізація займає приблизно 30-40- хвилин.

Номер слайду 7

Веб-квести-це сучасна технологія,яка основана на проектному методі навчання,що включає пошукову діяльність здобувачів з чіткими вказівками майстра із застосуванням нових іноваційно комунікаційних засобів. При використанні веб-квесту у навчанні підвищуєтся мотивація здобувачів до вивчення дисципліни, з одного боку,і до використання ком”ютерних технологій у навчальній діяльності,з іншого.

Номер слайду 8

Веб-квести містять такі основні елементи

Номер слайду 9

Критерії оцінки для веб-квесту. Роль кожного учасника. Риторичні питання. Досвід та висновки

Номер слайду 10

Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом – означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Праця майстра педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу його професійної компетентності.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
22 травня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку