Використання методу " Кроссенс на уроках біології та хімії"

Про матеріал
Використання методу " Кроссенс" на уроках сприяє розвитку мотивації, логічного, неординарного творчого мислення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас. Використання методики «Кроссенс» на уроках біології та хімії

Номер слайду 2

Мета майстер-класу: продемонструвати використання методу «Кроссенс» на уроках як засобу розвитку мотивації, логічного і неординарного творчого мислення учнів.

Номер слайду 3

Цей прийом розроблений нашими співвітчизниками Сергієм Федіним - письменником, педагогом, математиком і Володимиром Бусленко - доктором технічних наук, художником і філософом. Основний сенс створення «Кроссенса» - це головоломка, інтелектуальна гра, завдання, яке призначене для мотивації до навчальної, пізнавальної, творчої діяльності як дітей, так і вчителів.

Номер слайду 4

Застосування кроссенса на уроці1. При формулюванні теми і мети уроку2. При вивченні нового матеріалу, в якості постановки проблемного питання3. При закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу4. При підведенні підсумків уроку5. Запропонувати в якості домашнього завдання

Номер слайду 5

З якими інтерактивними формами роботи можна поєднати кроссенс?1. Робота в малих групах2 Робота в парах3. « Мозковий штурм»4. « Коло ідей» 5. « Мікрофон»

Номер слайду 6

Як же читати кроссенс?

Номер слайду 7

Прийом «Кроссенс» відповідає наступним принципам:• Науковість: має наукове обгрунтування;• Ефективність: дає гарантовані результати вже з перших днів їх застосування;• Гуманність: покращує якість освіти і полегшує процес навчання;• Універсальність: застосовується для викладання різних навчальних предметів, придатний для різних ступенів навчання, а також для навчання дітей з різним рівнем розвитку;• Креативність: спрямований на розвиток неординарного творчого мислення.

Номер слайду 8

Кроссенс, як метод, виконує такі функції:• мотиваційну (формує інтерес і бажання зрозуміти на перший погляд,незрозуміле і навіть абсурдне);• інформативну;• дослідницьку (допомагає відповісти на питання: що? де? коли?….);• комунікативну(організовує діалог між учнями та вчителем, учнями та підручником тощо);• розвиваючу;• пізнавально-пошукову;• виховну.

Номер слайду 9

Кроссенси в біології

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Кроссенси в хімії

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Кроссенс сприяє:1) розвиткові логічного, образного і асоціативного мислення, уяви;2) прояву нестандартного мислення і креативності;3) розвиває можливість самовираження.

pptx
Додав(-ла)
Ферко Оксана
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
1170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку