Використання «Mind maps» (ментальних карт) для формування комунікативних компетенцій

Про матеріал
Використання «Mind maps» (ментальних карт) для формування комунікативних компетенцій ліцеїстів.З досвіду роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання «Mind maps» (ментальних карт) для формування комунікативнихкомпетенцій ліцеїстів. З досвіду роботи Колосової Н. В.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

«Mind maps» (ментальні карти) - -це візуальний запис нового словникового запасу або іншого вмісту. Словникові ментальні карти також відомі як карти слів або спайдерграми, і вони організовані таким чином, що показують угруповання або відносини між словами.це техніка візуалізації мислення. це спосіб вільної візуалізації думок. Це розробка Тоні Бьюзена – відомого письменника, лектора і консультанта з питань інтелекту, психології навчання і проблем мислення.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Застосовують: При читанні; При доповідях; Для запам'ятовуванні; Для навчання (і студентам, і викладачам); Для вибору з декількох варіантів; Для придумування нестандартних ідей.

Номер слайду 7

ПЕРЕВАГИдають швидкий і повний огляд великої теми (сфери, проблеми, предмета);дозволяють планувати стратегії і робити вибір; дають інформацію про те, де Ви були і куди рухаєтесь; збирають і представляють велику кількість різноманітних даних на одному аркуші, демонструючи зв'язки і відстані; стимулюють уяву і рішення проблем за допомогою розробки нових шляхів; дозволяють максимально підвищити результативність та ефективність; є чудовим інструментом для роздумування і запам'ятовування; економлять час; розкріпачують мислення; підвищують продуктивність.

Номер слайду 8

Використання ментальних карт на навчальному занятті розширює можливості організації інтерактивного навчання. Ментальні карти дозволяють реалізувати широкий спектр можливостей загальнодидактичних методів навчання, що визначають різний характер навчальної діяльності: пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, методу проблемного викладу, частково-пошукового, дослідницького.

Номер слайду 9

НЕДОЛІКИ при досить великих обсягах традиційний спосіб запису досить складно запам'ятати і відтворити; виявити ключові ідеї; неефективне використання часу при обробці інформації; важко використовувати творчий підхід і знаходження нових рішень при описі проблеми.

Номер слайду 10

Основні принципи створення карт :об'єкт уваги (вивчення) сфокусовано в центральному образі;основні теми і ідеї, пов'язані з об'єктом уваги, розходяться від центрального образу у вигляді ідей;гілки пояснено й позначено ключовими образами і словами;ідеї наступного порядку (рівня) також зображено у вигляді гілок, що відходять від центральних гілок і так далі;гілки формують зв'язану вузлову структуру (систему).

Номер слайду 11

Приклади використання карт :наукова класифікація (живих організмів, мінералів, органічних сполук, історичних фактів, філологічних понять і структури мови, словниковий запас);виклад конкретно наукової теорії (наприклад, аксіоматичний виклад геометрії) та її застосувань (опис географічних регіонів);системний виклад перебігу дослідження (у тому числі наукового експерименту), планування роботи, обліку отриманих результатів і підбиття підсумків;

Номер слайду 12

Програмне забезпечення для створення та редагування карт Free. Mind. Free. Mind. Map-Freeware. The Personal Brain. Xmind. Bubbl.us. Mind. Meister. Mindomo Basic. Mentimeter

Номер слайду 13

Приклади застосування : Повідомлення теми уроку

Номер слайду 14

Приклади застосування : Виявлення рівня обізнаності учнів з теми Milk Food Apple

Номер слайду 15

Приклади застосування : На етапі узагальнення знань учнів з теми. Mind maps | Learn. English Teens (britishcouncil.org)

Номер слайду 16

Приклади застосування :

Номер слайду 17

Приклади застосування : Read the text and complete

Номер слайду 18

Grammarhttps://www.prevodioci.co.rs/en/blog/grammar-mind-maps/

Номер слайду 19

Storytelling

Номер слайду 20

Приклади застосування :

Номер слайду 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Астафурова Maрина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0