Використання мультимедійних технологій. Інтерактивна гра «Карусель».

Про матеріал

Поступово традиційні методи трансформувати в інноваційні, спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок для організації ефективної спільної співпраці. Формувати у дитини вміння критично мислити, аналізувати отриману інформацію, вирішувати поставлені перед нею завдання, зважувати і враховувати альтернативні шляхи їх розв'язання, приймати виважені рішення, дискутувати й спілкуватися з іншими дітьми.

Перегляд файлу

 

 

https://avatanplus.com/files/resources/original/580209f285941157c7f6db73.jpg 

 

 

 

 

 

Інтерактивна гра

«Карусель»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Використання мультимедійних технологій. Інтерактивна гра «Карусель».

Мета. Поступово традиційні методи трансформувати в інноваційні, спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок для організації ефективної спільної співпраці. Формувати у дитини вміння критично мислити, аналізувати отриману інформацію, вирішувати поставлені перед нею завдання, зважувати і враховувати альтернативні шляхи їх розв'язання, приймати виважені рішення, дискутувати й спілкуватися з іншими дітьми.

Творче застосування й добування знань

Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і ре­гламент проведення інтерактивної вправи:

  • Інструктування (2 – 3хвилини).
  • Об'єднання в групи і розподіл ролей (1 – 2хвилини).
  • Виконання завдання, де вчитель виступає як організатор, помічник, ведучий дискусії (5 – 15 хви­лин).
  • Презентація результатів виконання вправи (3 – 15 хвилин).
  • Рефлексія результатів учнями, що є природним і найважливішим компонентом інтерактивного на­вчання.

 «Карусель» - Ефективний вид діяльності для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами (групами). Ця технологія застосовується для:

  • обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій;
  • збирання інформації з якої-небудь теми;
  • інтенсивної перевірки обсягу й глибини наявних знань;
  • розвитку вмінь аргументувати свою позицію.

 

 

 

Завдання групам:

І група: Підбери  фото до вірша і аргументуй свою відповідь.

C:\Users\Артур\Desktop\моя україна вірші 5.jpgC:\Users\Артур\Desktop\1375346_html_m2a8b2930.jpgC:\Users\Артур\Desktop\DniperRiver.JPG 

 

 

 

C:\Users\Артур\Desktop\DLwFIJDiJmo.jpgC:\Users\Артур\Desktop\1450448593.jpg 

 

 

 

ІІ група: Придумайте назву фотоколажу.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ група: Домалюй обличчя на фото. Зроби злого героя добрим.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_15.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV група: Як ти думаєш, про що говорять діти на фото?

C:\Users\Артур\Desktop\pidgotovka-do-shkoli-1.jpgC:\Users\Артур\Desktop\eb103835f78c535100e15f3f17ee6c43.jpg 

 

 

 

C:\Users\Артур\Desktop\shutterstock_133730888.jpg 

C:\Users\Артур\Desktop\Pravs-J-Laughter-The-Best-Medicine-1.jpg 

 

 

 

 

Закодоване завдання І в  QR- кодах:

Перегляд мультфільму «Поверніть Рекса»(випереджаюче завдання).

І група: Домалюй останній кадр.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_6.jpg 

 

 

 

 

 

 

ІІ група: Який кадр пропущено? Намалюй.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_5.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ група: Склади пазли.  Відтвори події  мультфільму (перевірка: правильна відповідь на моніторі).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_9.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

ІV група: Зроби рекламу собачки, яка загубилася(опиши її).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_8.jpg 

 

 

 

 

 

 

Завдання ІІ:

Інтерактивнавправа: (http://learningapps.org/display?v=p3hai9yea16).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_7.jpgІ група: Дайте відповідь на  2  і  3 запитання.

 

 

 

 

 

 

 

2 - Хто назвав Горобчика некмітливим?

3 - Над чим замислився Горобчик?

 

ІІ група: Дайте відповідь на  4  і  5 запитання.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_8.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - До кого першого звернувся Горобчик у пошуках розуму?

5 - Що порадила тітонька Курка?

 

ІІІ група: Дайте відповідь на  6  і  7 запитання.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_10.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 - Що трапилось з Горобчиком під час роботи?

7 - Що попросив Горобчик у Журавля?

 

 

 

ІV група: Дайте відповідь на  9  і  12 запитання.

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_11.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 - Що відповіла мудра Сова на прохання Горобчика?

12 - До кого звернувся Горобчик востаннє?

 

Завдання ІІІ: хмаринки слів (тагули), «живі» фотоколажі:

І група: Хмаринки слів. Знайди пару (протилежні за значенням слова).

Джерело: (https://tagul.com/cloud/11).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_4.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ група: Відсортуй предмети живої, неживої природи та виготовлені людиною.

Джерело:  (http://www.getloupe.com/v/kmcfbjrw).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_24.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ група: Хмаринки слів. Склади прислів´я.

Джерело:  (https://tagul.com/cloud/4).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_7.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV група: Виконайте обчислення

Джерело: (http://www.getloupe.com/v/jwpijgqq).

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_23.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключне завдання:

Ментальна карта «Які ми?» Друга група пише якості третій, третя – четвертій, четверта – першій, перша – другій(виберіть або напишіть свої якості однокласників: добра(ий), дружелюбна(ий), чуйна(ий), працелюбива(ий), акуратна(ий),відповідальна(ий),наполеглива(ий),  постійна(ий), рішуча(ий), смілива(ий), цілеспрямована(ий), спостережлива(ий), розважлива(ий), розумна(ий), активна(ий), рухлива(ий), тврча(ий), весела(ий), вольова(ий), справедлива(ий), чуйна(ий), грайлива(ий), інтелектуальна(ий), спокійна(ий), говірка(ий).

 

 

 

Це завдання  виконується останнім(кожна група отримує четверту частину ментальної карти і описує якості своїх товаришів з іншої групи, а потім складають в одну).

                             В кінці гри всі групи розшифровують QR - код:

 

Це вже успіх! Ви на правильному шляху!

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_12.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як ви багато зробили! Мої  розумнички!

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_13.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ви неперевершені сьогодні! Так тримати!

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_14.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це ваша ПЕРЕМОГА! Я пишаюся вами!

C:\Users\Артур\Desktop\Screenshot_15.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку