Поступово традиційні методи трансформувати в інноваційні, спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок для організації ефективної спільної співпраці. Формувати у дитини вміння критично мислити, аналізувати отриману інформацію, вирішувати поставлені перед нею завдання, зважувати і враховувати альтернативні шляхи їх розв'язання, приймати виважені рішення, дискутувати й спілкуватися з іншими дітьми.
Інтерактивна гра
«Карусель»
Тема. Використання мультимедійних технологій. Інтерактивна гра «Карусель».
Мета. Поступово традиційні методи трансформувати в інноваційні, спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок для організації ефективної спільної співпраці. Формувати у дитини вміння критично мислити, аналізувати отриману інформацію, вирішувати поставлені перед нею завдання, зважувати і враховувати альтернативні шляхи їх розв'язання, приймати виважені рішення, дискутувати й спілкуватися з іншими дітьми.
Творче застосування й добування знань
Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і регламент проведення інтерактивної вправи:
«Карусель» - Ефективний вид діяльності для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами (групами). Ця технологія застосовується для:
Завдання групам:
І група: Підбери фото до вірша і аргументуй свою відповідь.
ІІ група: Придумайте назву фотоколажу.
ІІІ група: Домалюй обличчя на фото. Зроби злого героя добрим.
ІV група: Як ти думаєш, про що говорять діти на фото?
Закодоване завдання І в QR- кодах:
Перегляд мультфільму «Поверніть Рекса»(випереджаюче завдання).
І група: Домалюй останній кадр.
ІІ група: Який кадр пропущено? Намалюй.
ІІІ група: Склади пазли. Відтвори події мультфільму (перевірка: правильна відповідь на моніторі).
ІV група: Зроби рекламу собачки, яка загубилася(опиши її).
Завдання ІІ:
Інтерактивнавправа: (http://learningapps.org/display?v=p3hai9yea16).
І група: Дайте відповідь на 2 і 3 запитання.
2 - Хто назвав Горобчика некмітливим?
3 - Над чим замислився Горобчик?
ІІ група: Дайте відповідь на 4 і 5 запитання.
4 - До кого першого звернувся Горобчик у пошуках розуму?
5 - Що порадила тітонька Курка?
ІІІ група: Дайте відповідь на 6 і 7 запитання.
6 - Що трапилось з Горобчиком під час роботи?
7 - Що попросив Горобчик у Журавля?
ІV група: Дайте відповідь на 9 і 12 запитання.
9 - Що відповіла мудра Сова на прохання Горобчика?
12 - До кого звернувся Горобчик востаннє?
Завдання ІІІ: хмаринки слів (тагули), «живі» фотоколажі:
І група: Хмаринки слів. Знайди пару (протилежні за значенням слова).
Джерело: (https://tagul.com/cloud/11).
ІІ група: Відсортуй предмети живої, неживої природи та виготовлені людиною.
Джерело: (http://www.getloupe.com/v/kmcfbjrw).
ІІІ група: Хмаринки слів. Склади прислів´я.
Джерело: (https://tagul.com/cloud/4).
ІV група: Виконайте обчислення
Джерело: (http://www.getloupe.com/v/jwpijgqq).
Заключне завдання:
Ментальна карта «Які ми?» Друга група пише якості третій, третя – четвертій, четверта – першій, перша – другій(виберіть або напишіть свої якості однокласників: добра(ий), дружелюбна(ий), чуйна(ий), працелюбива(ий), акуратна(ий),відповідальна(ий),наполеглива(ий), постійна(ий), рішуча(ий), смілива(ий), цілеспрямована(ий), спостережлива(ий), розважлива(ий), розумна(ий), активна(ий), рухлива(ий), тврча(ий), весела(ий), вольова(ий), справедлива(ий), чуйна(ий), грайлива(ий), інтелектуальна(ий), спокійна(ий), говірка(ий).
Це завдання виконується останнім(кожна група отримує четверту частину ментальної карти і описує якості своїх товаришів з іншої групи, а потім складають в одну).
В кінці гри всі групи розшифровують QR - код:
Це вже успіх! Ви на правильному шляху!
Як ви багато зробили! Мої розумнички!
Ви неперевершені сьогодні! Так тримати!
Це ваша ПЕРЕМОГА! Я пишаюся вами!