Використання опорних конспектів із метою фрмування активних, розумових і творчих здібностей на уроках інформатики.

Про матеріал

Презентація власного досвіду роботи "Використання опорних конспектів із метою фрмування активних, розумових і творчих здібностей на уроках інформатики."

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сацик О.С. З ДОСВІДУ РОБОТИ Сацик Олена Степанівна (вчитель інформатики) Маяківська ЗОШ І-ІІІ ст

Номер слайду 2

Сацик О.С. Сацик Олена Степанівна 18.02.1967р.н. - Луцький педагогічний інститут ім.Л.Українки (1989р. спеціальність математика і фізика) - Місце роботи : Загальноосвітня школа І-ІІІст. с. Маяки - Стаж роботи : 29 років - Категорія : Вища Педагогічне кредо: „ … вчитель, по суті, повинен стати партнером дитини, не стояти над нею, не тяжіти своїм досвідом, своїм авторитетом, а щоб учень у потрібний момент міг піднятися за допомогою вчителя на вищий рівень, щоб учитель міг йому підказати, спрямувати, допомогти, проконсультувати…”

Номер слайду 3

Сацик О.С. Педагогічні орієнтири Слово вчителя – крок до знань Зрозумів сам – поясни іншому Не достатньо знати, необхідно також застосовувати (Франс А.) Розум людини краще оцінювати за її питаннями, ніж за її відповідями (Левіс Ж.) Не завжди говори те, що знаєш, але знай завжди, що говориш (Клавдій) It’s nice to be important, but it’s more important to be nice оцінювання синтез аналіз використання розуміння знання

Номер слайду 4

Сацик О.С. Використання опорних конспектів із метою фрмування активних, розумових і творчих здібностей на уроках інформатики. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

Номер слайду 5

Сацик О.С. Опорний конспект являє собою наочну схему, в якій відображена інформація, яка підлягає засвоєнню, представлені різні зв'язки, а також введені знаки, що нагадують про приклади, досліди, що залучаються для конкретизації абстрактного матеріалу.

Номер слайду 6

Сацик О.С. Особливості роботи з опорним конспектом:          Це форма роботи будується на принципі творчого співробітництва, співпраці в ключі «учень – вчитель - учень».      Передбачається, що учні на уроці мають засвоїти основну інформацію, усвідомити логічно зв’язки, використання даного матеріалу.

Номер слайду 7

Сацик О.С. Переваги використання опорних конспектів для учнів: Дають змогу подавати матеріал блоками; Дозволяють наглядно виділити основні поняття і полегшити учням самостійну роботу з підручником чи додатковою літературою; Дозволяють скоротити час на вивчення теорії і звернути більш увагу на виконання практичних завдань; Дозволяють здійснити диференційований підхід до учнів (кожен працює на посильному для себе рівні) ; Сприяють активному засвоєнню теми, розвитку логічного мислення.

Номер слайду 8

Сацик О.С. План роботи з опорним конспектом Вступ – образна мотиваційна стисла характеристика вчителем розгляду даної теми. Основна частина – робота вчителя разом з учнями над пошуком відповідей на основні питання теми. Осмислення – самостійна робота учнів над вирішенням проблемних запитань даної теми (при цьому використовуються активні та інтерактивні методи). Висновок – узагальнення та систематизація матеріалу за допомогою опорного конспекту.

Номер слайду 9

Сацик О.С. Основні принципи роботи з опорним конспектом. Записи мають бути стислі (використовуються опорні знаки); Стрілка вказує на зв’язок між частинами, послідовність, взаємовплив; Учні самостійно заповнюють конспект, там де є знак «?»; Схема не є догмою. Учень може виробити свій більш зручний для нього варіант; Учні мають робити записи до зошитів, відтворювати їх. Cацик О.С.

Номер слайду 10

Сацик О.С. Кредо інтерактивного навчання: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь. -Учні на кожному етапі повертаються до опорних знань, але щоразу по-новому і глибше. -Діти отримують навики між собою із вчителем

Номер слайду 11

Сацик О.С. Система роботи з опорним конспектом: 1. Розвиває пізнавальні здібності та логічне мислення учнів; 2. Дисциплінує учнів; 3. Посилює емоційне сприйняття учнями змісту уроку. 4. Задіює всі види пам’яті(зорову, механічну, слухову), що сприяє свідомому засвоєнню матеріалу.

Номер слайду 12

Сацик О.С. Дії з папками,файлами: Група об'єктів — об'єднання об'єктів, до яких застосовують спільну дію. 1.Створення папок(файлів) ПКМ/Створити папку /дати ім’я + (Enter або ЛКМ) 2. Перейменування папки ПКМ/Перейменувати /дати ім’я + (Enter або ЛКМ) 3.Копіювання папки ПКМ/Копіювати - Виставити мишку ( курсор )- ПКМ/Вставити 4.Видалення папки ПКМ/ Видалити …

Номер слайду 13

Сацик О.С. Структура Паскаль-програми Програма складається з двох частин: описової виконуваної заголовок розділ описів розділ команд та оголошень Program <назва програми>; <Розділ описів та оголошень>; Begin <Розділ команд>; End. Команди Введення присвоєння виведення Read readln Write writeln <ім’я змінної>:= <вираз> Складена команда: begin <Команда 1>; … <Команда n>; end;

Номер слайду 14

Сацик О.С. Досягнення Опис досвіду Грамоти, подяки, сертифікати Фотогалерея Користуюсь, рекомедую Результати олімпіад Досвід –це вчитель, що дуже дорого бере за свої уроки, але краще за нього ніхто не навчить. (Карлейль Т.) Роками накопичений досвід може посперечатися із знанням.(Акофф Р.) Дія є найбільш виразним розкриттям людини. (Гейгель) Ніхто не може оцінювати іншого, поки не навчиться оцінювати самого себе. У житті мова йде про життя, а не про якісь його результати. Дерево оцінюють за плодами, які воно приносить. (Кекконен У.) Супротивник, який показує ваші помилки, набагато корисніший, ніж друг, що приховує їх. (Леонардо да Вінчі)

Номер слайду 15

Сацик О.С. Практична спрямованість предмету інформатики: Використання комп’ютера для навчання і інших потреб; Використання різних навчальних програм на відповідних уроках ; Створення проектів ; Розв’язування задач різного змісту з використанням програм; Створення консультантів для надання допомоги.

Номер слайду 16

Сацик О.С. Вершини успіхів з інформатики

Номер слайду 17

Сацик О.С. Вершини успіхів з інформаційних технологій

Номер слайду 18

Сацик О.С. Грамоти, подяки, сертифікати Сертифікат “Інтел – навчання для майбутнього” 2007 рік, 2011р. Грамота управління освіти та науки облдержадміністрації лауреат обласного конкурсі “Учитель року - 2009” Номінація Інформатика 2009 рік Грамота Луцької Райдержадміністрації за активну участь у районному конкурсі “Учитель року -2007” Номінація “Образотворче мистецтво” Грамота Луцької Райдержадміністрації за зайняте І місце у районному конкурсі “Учитель року -2009” Номінація “Інформатика” Грамота відділуЛуцької Райдержадміністрації за вагомий внесок у розвитку дитячої обдарованості та підготовки учнів до Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів 2009р Грамота відділуЛуцької Райдержадміністрації за вагомий внесок у розвитку дитячої обдарованості та підготовки учнів до Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів 2010р Грамота відділуЛуцької Райдержадміністрації за активну участь в ХІV районній виставці методичних і дидактичних досягнень “Творчі сходинки педагогів Волині” 2009р. Подяка Волинської облдержадміністрації за активну участь в ХІV районній виставці методичних і дидактичних досягнень “Творчі сходинки педагогів Волині” 2009р Грамота відділуЛуцької Райдержадміністрації за активну участь в ХV районній виставці методичних і дидактичних досягнень “Творчі сходинки педагогів Волині” 2010р Грамота відділуЛуцької Райдержадміністрації за активну участь в ХVІ районній виставці методичних і дидактичних досягнень “Творчі сходинки педагогів Волині” 2011р

Номер слайду 19

Сацик О.С. Творчі роботи

Номер слайду 20

Сацик О.С. Створеня проектів

Номер слайду 21

Сацик О.С. Робота в групах Створюємо брошуру

ppt
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку