Використання освітніх платформ для організації різних форм навчання

Про матеріал
Використання освітніх платформ для організації різних форм навчання У сучасному світі вчитель все частіше замислюється над тим, як зробити свої заняття цікавими та захоплюючими для дітей. Неодноразово у цьому контексті постає питання мотивації як педагога, так і учнів. Адже якщо учень / учениця не хочуть вчитися, вчитель ніяк не зможе вплинути на їхні результати
Перегляд файлу

У сучасному світі вчитель все частіше замислюється над тим, як зробити свої заняття цікавими та захоплюючими для дітей. Неодноразово у цьому контексті постає питання мотивації як педагога, так і учнів. Адже якщо учень / учениця не хочуть вчитися, вчитель ніяк не зможе вплинути на їхні результати .

Сьогоднішнє покоління учнів із головою занурене в телефони, соціальні мережі і світ високих технологій. Дозволивши учням користуватися особистими ґаджетами два-три рази під час уроку на певний час, учителі знаходять у цьому свої переваги. Відбувається розуміння реальних потреб та інтересів учнів, процес навчання робиться більш захоплюючим, демонструється індивідуальний підхід у вирішенні конкретної задачі, інформація з теми знаходиться в лічені секунди. Найголовніше завдання вчителя – показати, як і які ресурси можуть використовуватися не тільки для розваги, але і для навчання.

Працюючи з учнями школи, доводиться неодноразово замислюватися, яким способом можна урізноманітнити звичний для них урок, щоб у результаті вони хотіли і вчитися, і використовувати здобуті знання на практиці. Ретельна пошукова робота дала змогу сформулювати список дієвих електронних ресурсів для роботи з дітьми. Всі ці платформи пройшли апробацію на практиці під час роботи з дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичні завдання для 1–4 класів Нової української школи

Онлайн-платформа «Розвиток дитини»  пропонує сучасні навчальні матеріали та завдання, створені за програмою Нової української школи.

Завдання будуть корисними креативним учителям, які працюють у початкових класах, які розуміють, що індивідуальні заняття з дітьми у цікавій формі обов’язково принесуть дивіденди у майбутньому.

Використання розвиваючих завдань для учнів 1–4 класу допоможе легко й невимушено розвивати дрібну моторику учнів, їхнє логічне, образне та абстрактне мислення.

Окрім того, робота з оригінальними завданнями поступово формуватиме в учнів посидючість, уважність та здатність до концентрації.

Застосовуючи елементи гри під час виконання завдань, дорослі зможуть знизити рівень тривожності, що особливо актуально не лише для учнів 1 класу, які тільки адаптуються до шкільного життя, а й для всіх дітей під час воєнних дій.

Завдання для 1 класу Нової української школи розподілені за тижнями відповідно до програми і мають 33 тематичні розділи (тижні). Також для зручного використання пропонуються наскрізні завдання з різних тем. Виконання таких вправ дозволить зробити навчання першачків цікавим і змістовним, але ненав’язливим.

Завдання для 2 класу зручно розподілені на 9 тематичних блоків, також присутній блок наскрізних завдань з різних предметів. Такі додаткові завдання можуть використовуватись  педагогами у ролі роздаткового матеріалу для закріплення чи відпрацювання отриманих на уроці навичок.

Завдання для 3 класу об’єднані у 9 тем відповідно до програми, також пропонуються наскрізні завдання та вправи для рефлексії. Кожна тема містить декілька десятків завдань з української мови, математики, курсу «Я досліджую світ». Використання завдань дозволить урізноманітнити закріплення вивченого матеріалу та зацікавити дітей вивченням нових фактів.

Завдання для 4 класу розподілені відповідно до 9 тем, які вивчаються протягом навчального року. Також вони містять наскрізні завдання з української мови, математики та курсу «Я досліджую світ» та завдання для рефлексії, які допоможуть педагогам  організувати якісне повторення та змістовний відпочинок для дітей.

Усі завдання для 1–4 класу Нової української школи можна скачати й роздрукувати на чорно-білому або кольоровому принтері чи завантажити на особистий гаджет.

Звичайно, можна використовувати завдання, завантаживши їх на свій електронний пристрій (комп’ютер, планшет) та зберігши в окремій папці для подальшого використання у будь-який зручний час з монітору. У такому випадку діти будуть записувати розв’язання або відповідь в окремий зошит.

Але кращий результат матиме виконання завдань, роздрукованих на папері. Адже так дитина не лише виконує безпосереднє завдання, а й одночасно розвиває дрібну моторику, відчуття кольору, творчу уяву тощо.

 

(cлайд 6)1.Matific — це збірник математичних онлайн-вправ, за допомогою яких учні вчаться розв'язувати та критично мислити в процесі пізнання. Науково доведено, що такий підхід підвищує результати тестів і знижує занепокоєність.

2.Matific використовує  ігрові принципи, щоб заохотити учнів навчатися через відкриття, але є і більш звичні інструменти, у тому числі робочі аркуші, плани уроків і, звісно, звітність у реальному часі.

3.Весь контент  Matific  можна переглядати та шукати в ньому потрібне, можна навіть визначати завдання для класної або домашньої роботи. Весь  контент узгоджено з навчальною програмою або підручником.

4.Matific  дає можливість для щотижневого призначення учням цільових і персоналізованих вправ тривалістю 15 хвилин і відстеження їхніх успіхів.

5. Matific – це вдумливе навчання і глибоке розуміння:

Математичні вправи, робочі аркуші та арифметичні задачі на основі досліджень;

- Формування критичного мислення та концептуального розуміння;

-         Розвиток винахідливості та допитливості в

безпечному середовищі;

(слайд 7)Дякуючи спланованим, цілеспрямованим та диференційованим освітнім траєкторіям, платформа буде цікава та корисна всім учням.

(Слайд8)До кожної вправи додаються методичні рекомендації для вчителів, де пояснюються педагогічні аспекти вправи можливостей осягнути нові концепції та розвинути нові навички.

До кожної вправи додаються методичні рекомендації для вчителів, де пояснюються педагогічні аспекти вправи можливостей осягнути нові концепції та розвинути нові навички.

(слайд9)Як говорив Конфуцій: "Я чую і забуваю, я бачу і запам'ятовую, я роблю і розумію". Це як ніколи може бути застосовано до сучасного навчання. Згідно з дослідженнями, практичне навчання набагато ефективніше пасивного. Matific пропонує завдання з інтерактивними компонентами, завдяки чому діти отримують знання самостійно, вигукуючи в ці моменти "Ага!".

- Завдання призначаються учням автоматично або вчителем;

Узгоджено з навчальною програмою;

- Повний супровід і професійне навчання: перевірені ресурси та цілодобова підтримка.

Також до кожної вправи додається запропонований план уроку, де викладено найкращі шляхи створення послідовності вправ Matific для проведення уроку, який максимально сприятиме досягненню мети навчання.

1.Глибоке концептуальне розуміння

Створити розуміння основних елементів математики, давши знання, що виходять за рамки процедур і формул.

Концептуальне розуміння - це з'єднання окремих елементів математичних знань в цілісне усвідомлення тієї чи іншої теми. Говорячи коротко, це розуміння того, як була отримана відповідь.

2.Критичне мислення

Розвивайте навички вирішення завдань і заохочуйте природну допитливість, пропонуючи учням експериментувати в практичному середовищі.

Matific заохочує критичне мислення, пропонуючи дітям сумніватися у визначеннях та висновках. Ми підштовхуємо їх до таких питань: "В яких випадках це може бути застосовано?" "За яких умов таке твердження буде вірним?". Ми пропонуємо дітям шукати аргументи, а не просто приймати правила як є.

3.Осмислений контент. Математика втілюється в життя за допомогою реальних завдань і природних ситуацій. Актуальність для дітей

Актуальність є основоположною для постійного залучення і мотивації в математиці. Найчастіше математика здається абстракцією, відірваною від повсякденного життя дитини. Matific - це континент, за своєю природою цікавий дітям. Матеріали можуть бути пов'язані з фільмами, які вони дивляться, з іграми, в які вони грають, або з навколишнім світом. Наша математика стосується їх повсякденного життя.

4.Персоналізоване навчання.

Кожна дитина вчиться по-своєму: з різною швидкістю, в своєму стилі. Завдяки потрібному питанню в потрібний час, всі діти мають можливість в навчанні слідувати своїм шляхом. Пропонуючи навчальне середовище, де діти є господарями свого навчання, ми не тільки заохочуємо незалежність, а й робимо так, щоб, незалежно від своїх потреб, діти могли підійти до будь-якого питання таким чином, який найбільше відповідає їх здібностям.

Індивідуалізований шлях

Завдання Matific ретельно сплановані так, щоб діти могли виконувати їх по-своєму і в своєму темпі. Це означає, що обмеження в часі не використовуються, Діти можуть виконувати одне і те ж завдання стільки разів, скільки хочуть, для поліпшення свого результату

Варіанти завдань: Всі діти можуть грати в одну і ту ж гру, але на різних рівнях складності, в залежності від успіхів. Завдання виглядають однаково і відрізняються тільки рівнем складності. Ми називаємо це різними варіантами одного завдання, і вчителі можуть призначати їх різним дітям.

 

5.Істотна залученість. Забезпечення справжньої захопленості дітей математикою - фундаментальний елемент побудови основ життя з математикою. У Matific  створити цікаві матеріали. Хочеться залишитися і дізнатися, чим закінчиться історія. У той же час ми завжди стежимо, щоб такі враження користувача не відтісняли педагогіку на другий план.

Зменшення страху

Стимулювання допитливості і заохочення наполегливості

Право на помилку

 

docx
Додано
10 березня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку