Використання QR-коду на уроці фізики

Про матеріал
QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» в 1994 році. Основна перевага QR-коду — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання в торгівлі, на виробництві та в школі.
creambee-qrcode (23).png
creambee-qrcode (24).png
creambee-qrcode (25).png
creambee-qrcode (26).png
creambee-qrcode (27).png
zip
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
18 липня 2019
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку