Використання сервісів Web 2.0 у навчально-виховному процесі початкової школи

Про матеріал

Комп'ютерні комунікації сьогодні формують нове поле інформаційної культури, інформаційний простір, у яких реалізується діяльність сучасного суспільства. Інформаційний простірсьогодні, - це нові можливості, що роблять навчання актуальним і креативним.

Використання технологій Web 2.0 дозволяє знайти шляхи переходу від репродуктивного характеру навчальної діяльності до творчого дослідницького характеру розв'язування поставлених задач. Це дає можливість використовувати диференціацію навчання та застосовувати індивідуальний підхід, що підвищує самостійність учнів, сприяє розвитку інформаційної компетентності.

Впровадження Web 2.0 є необхідним як на уроках, так і в позакласній роботі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: учитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 м. Бердянська Сляднєва Галина Юріївна

Номер слайду 2

Відкриєм ми простори Інтернету, Його глибин незвідані шляхи, Корисні посилання і веб-сайти, І скриньки, і домашні сторінки. Онляндія — безпечна веб-країна, Корисну інформацію надасть, Як ненька — наша рідна Україна, І захистить, та ще й поради дасть.

Номер слайду 3

Web 2.0 — методика проектування систем, які шляхом обліку мережних взаємодій стають тим краще, чим більше людей ними користуються. Особливістю Web 2.0. є принцип залучення користувачів до наповнення і багаторазової перевірки інформаційного матеріалу.

Номер слайду 4

Це визначення придумав Тім О'Рейлі засновник O'Reilly Media (видавництво книг з комп'ютерної тематики), прихильник рухів за вільне програмне забезпечення і програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом.

Номер слайду 5

Використання технологій Web 2.0 дозволяє знайти шляхи переходу від репродуктивного характеру навчаль-ної діяльності до творчого дослід-ницького характе-ру розв’язування поставлених задач. Це дає можли-вість використо-вувати диферен-ціацію навчання та застосовувати індивідуальний підхід, що підвищує самостійність уч-нів, сприяє розвит-ку інформаційної компетентності.

Номер слайду 6

Очікувані результати

Номер слайду 7

Очікувані результати

Номер слайду 8

Очікувані результати

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Сервіси Web 2.0 можна використовувати: як платформи для організації спільної діяльності школярів як сховища посилань на Web-ресурси як джерело навчальних матеріалів як зручний спосіб оприлюднення та демонстрації результатів роботи

Номер слайду 11

Вікі-Вікі Блоги Сайти потокового аудіо й відео Мережеві щоденники Соціальні пошукові системи Хмарні технології Найбільш популярні сервіси Web 2.0 Інтер-активні модулі Карти знань

Номер слайду 12

Аудіо, відео Вікі-Вікі це середовище для дистанційного навчання, публікації методичних матеріалів, проведення навчальних проектів, створення віртуальних екскурсій.  Мере-жеві щоден-ники можна використовувати для консультування і здобуття додаткових знань, створення педагогічних "віртуальних мереж", шкільних щоденників тощо. Сайти потокового аудіо й відео дають можливість створювати і зберігати відео і аудіо-матеріали. Блог це веб-сайт, основний зміст якого — записи, що регулярно додаються, посилання, зображення або мультимедіа. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значимості. 

Номер слайду 13

Хмарні техно-логії Інте-лект-карти для створення нових ідей, аналізу та впорядковування інформації, ухвалення рішень і вивчення навчальних предметів. Це дуже природний спосіб організації мис-лення учнів та вчителів. Інтер-актив-ні модулі для створення інтерактивних вправ, пазлів, кросвордів, прописів, дидактичних карток, ребусів, інтерактивних плакатів, конспектів. це електронне сховище даних у мережі Інтернет, яке дозволяє зберігати, редагувати, а так само ділитися файлами й документами. Соціальні пошукові системи дають можливість зберігати колекцію закладок-по-силань, що їх зацікавили. Додаткові сервіси дозволя-ють представити системи закладок як карти знань, на базі яких організувують навчальну діяльність учнів.

Номер слайду 14

Створення ефективного освітнього інформаційного середовища на базі технології Wiki дозволяє: 1 Забезпечувати доступ до інформаційних ресурсів всім учасникам навчального процесу 2 Організовувати педагогічне спостереження 3 інтенсивний обмін знаннями; висока мотивація в осягненні нового; взаємна підтримка; обмін досвідом; самоорганізація. Формувати мережеві спільноти учнів, для яких характерні:

Номер слайду 15

Можливості, що надаються блогами для освіти: 1. Майданчик для дискусій з певної теми. 2. Можливість для консультацій та отримання додаткових знань. 3. Блог вчителя.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Використання ІКТ у на-вчальному процесі по-чаткової школи є од-ним із інструментів навчання, яким пови-нен оволодіти учень. Воно повинно відпові-дати дидактичним аспектам. Усі ці засоби мають бути оцінені та засто- совані відповідно пев-ним цілям уроку.  Тож я пропоную де-кілька власних мате-ріалів, створених на сервісах Web 2.0, які допомагають зроби-ти навчання цікавим, актуальним і креа-тивним. 

Номер слайду 18

Bubl.us Guffy.com MindMeister КАРТИ ЗНАНЬ

Номер слайду 19

Області застосування Інтелект-карт: 1. Навчання - створення зрозумілих конспектів лекцій, максимальна віддача від читання підручників, написання рефератів, курсових проектів, дипломів.  2. Запам’ятовування - підготовка до іспитів. 3. Мозковий штурм - генерація нових ідей, творчість, колективне вирішення складних завдань. 4. Прийняття рішень - чітке бачення всіх «за» та «проти», більш зважене і продумане рішення.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ImageChef Tagxedo Word Tagul. Clouds ХМАРИ СЛІВ WordItOut

Номер слайду 22

Можливості використання хмари слів у навчанні можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; скласти пропозиції з певної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту; можна прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; скласти пропозиції або розповідь, використовуючи якомога більше слів із хмари; створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, пригадати, про що були ці тексти, в якому саме контексті використовувалися слова; показати «хмару», складену зі слів, узятих з незнайомого тексту, і визначити зміст тексту.

Номер слайду 23

Тему моєї роботи я пропоную вам прочитати у «хмаринці» слів.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Jigsaw Planet ПАЗЛИ

Номер слайду 26

Learning. Apps.org Інтерактивні модулі

Номер слайду 27

Технології Web 2.0 до-помагають зробити кожного учня актив-ним учасником на-вчального процесу. Во-ни розвивають інте-рес до пізнання, фор-мують у дітей потре-бу здобувати знання, комунікативні вміння та навички. Використання зав-дань, створених на сервісах Web 2.0, зні-має нервове наванта-ження учнів, дозволяє змінювати форми ді-яльності, розвивати творчі здібності, вдо-сконалювати мовлен-нєві і розумові навич-ки, створювати си-туацію успіху.

Номер слайду 28

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беликова Елена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
21 січня 2018
Переглядів
7314
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку