Темою мого дослідження є "Використання прийомів ейдетики на уроках у початковій школі". Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Вона залучає всі аналізатори дитини, має великий компесаторно-розвивальний потенціал. За допомогою розвивальних ігор удосконалюються психічні процеси, зорові відчуття та сприймання, емоційна сфера.
Ейдотехніка допомагає вирішити такі основні навчальні та виховні завдання:
Розширює - творчі можливості дитини завдяки гармонійній роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкуль головного мозку;
формує - вміння учнів ефективно і самостійно вчитися;
підвищує - самооцінку дитини завдяки результативності у навчанні, створюючи психологічний комфорт.
Це є найактуальнішими питаннями сучасності, тому що кінцевою метою навчально-виховного процесу є самодостатня особистість, яка може і вміє робити свій вибір, впевнена у собі і в своїх можливостях.