ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ QUIZLET ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ЛЕКСИКИ

Про матеріал
Існує безліч технік, які допомагають запам’ятати нову лексику, однак спосіб вчити слова за допомогою карток, як і раніше, вважається одним з найефективніших. Для уроків вчителі часто самостійно створюють картки, а потім забувають про них або викидають. Ви хочете створити картки всього лише раз, не вирізати їх, а використовувати з різними учнями/групами з року в рік? У 21 столітті є чудові сервіси з картками, доступні як для комп’ютера, так і для будь-якого мобільного пристрою, щоб учні могли тренувати нові слова в будь-який час і в будь-якому місці. А ще є такі, в яких можна встановити режим тренувань і контролю вивчених карток. Найвідомішим сервісом для таких цілей є Quizlet.
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ QUIZLET

ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ЛЕКСИКИ

 

Існує безліч технік, які допомагають запам’ятати нову лексику, однак спосіб вчити слова за допомогою карток, як і раніше, вважається одним з найефективніших. Для уроків вчителі часто самостійно створюють картки, а потім забувають про них або викидають. Ви хочете створити картки всього лише раз, не вирізати їх, а використовувати з різними учнями/групами з року в рік? У 21 столітті є чудові сервіси з картками, доступні як для комп’ютера, так і для будь-якого мобільного пристрою, щоб учні могли тренувати нові слова в будь-який час і в будь-якому місці. А ще є такі, в яких можна встановити режим тренувань і контролю вивчених карток. Найвідомішим сервісом для таких цілей є Quizlet.

 

Що таке Quizlet?

Quizlet — це безкоштовний сервіс, який дозволяє легко запам'ятовувати будь-яку інформацію, яку можна представити у вигляді навчальних карт. Все, що потрібно — це знайти в базі або створити інтерактивний матеріал — власні картки, додавати до них картинки та аудіофайли, а потім виконувати вправи та грати в ігри, щоб запам’ятати даний матеріал.

Для входу в сервіс необхідно зареєструватися або здійснити вхід через Google або Facebook.

У Quizlet можна відправляти учням ссилку на модуль/курс, або вони самі можуть знайти їх за ім’ям вчителя.

 

Як створювати картки?

→ Створення навчального матеріалу для навчання починається з утворення нового навчального модуля.

Необхідно ввести назву модуля, потім ввести терміни та вивчення. Також можна змінити налаштування видимості (видно всім користувачам Quizlet / визначеним курсам/учасникам з паролем/тільки тому, хто створив модуль) та редагування (редагується тільки розробником модуля/визначеним курсом/учасником з паролем). Зручно  імпортувати дані, просто скопіювавши і вставивши їх із Word, Excel, Google Docs та т.п. Також до кожного терміну автоматично пропонується визначення та відповідна картинка (у безкоштовній версії неможливо завантажити свої картинки).

Модулі з діаграмами являють собою зображення, на яких написані терміни та визначення. Такі модулі зручні в вивченні частей цілого, карт чи графіків.

→ Сортуйте свої навчальні матеріали, створіть папки для різних предметів та тем.

→ Впорядковуйте модулі, створюйте курси та діліться ними з іншими користувачами.

 

Що можуть робити з картками учні?

У Quizlet існує сім різних способів роботи: п'ять навчальних режимів і дві гри.

У режимі ”Flashcards” учні, бачать всі картки, перевертають їх, щоб повторити терміни та визначення.

У режимі “Learn” буде створений індивідуальний план навчання, що грунтується на оволодінні матеріалом модуля. Щоб завершити етап, необхідно правильно відповісти на кожне питання двічі. Після завершення кожного етапу всі терміни будуть згруповані за рівнями  оволодіння ними: «familiar» означає, що учень відповів правильно один раз, а «learned» – два рази.

У цьому режимі можна встановити дедлай, заучування всіх карт, стежити за прогресом та отримувати нагадування від додатку.

У режимі “Spell” на картці дано визначення або термін та оцінюється, наскільки добре учень знає матеріал і чи робить це помилки в правописі. Коли учень закінчує перший етап в режимі “Spell” починається другий, у якому будуть використовуватися питання, які були відображені неправильно на першому етапі. Щоб завершити етап режиму “Spell” і переглянути свої результати, необхідно правильно відповісти на кожне питання двічі.

В режимі “Write” необхідно записати почуте.

В режимі “Test” автоматично створюються різні варіанти тестів (відповідність, множинний вибір, правда/неправда, заповнити пробіл).

В ігровому режимі “Match” учні мають підібрати правильні терміни для визначення якомога швидше і змагаються на час один з одним.

В грі “Gravity” учні повинні дати правильні відповіді, щоб врятувати планету від ударів астероїдів.

Режим гри Live вимагає участі викладача. Детальніше про ігри у відео:

https://youtu.be/q64qTBfK0iE