Використання символів
у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Вивчення віршів
за допомогою символів
Мета: учити запам'ятовувати римований текст за допомогою символів, розвивати інтонаційну виразність мовлення, пробуджувати інтерес до світу природи .
Алгоритм роботи ( на прикладі вірша М. Рильського «Віє вітер з-під воріт»):
Після цього слід звернути увагу дитини на помилки,яких вона припустилася, проаналізувати їх.
Т.Г.Шевченко
«Тече вода із-за гаю…»
Тече вода із-за гаю
та попід горою.
Хлюпощуться качаточка
поміж осокою.
А качечка випливає
з качуром за ними,
ловить ряску, розмовляє
з дітками своїми.
Тече вода край города.
Вода ставом стала.
Прийшло дівча воду брати,
брало, заспівало.
Вийшли з хати батько й мати
в садок погуляти,
порадитись, кого б то їм
своїм зятем взяти.
Т.Г.Шевченко
«Село…»
Село! І серце одпочине:
село на нашій Україні –
неначе писанка, село,
зеленим гаєм поросло.
Цвітуть сади, біліють хати,
а на горі стоять палати,
неначе диво. А кругом
широколистії тополі,
а там і ліс, і ліс, і поле,
і сині гори за Дніпром.
Сам Бог витає над селом.