Використання вчителем-логопедом інноваційних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Використання вчителем-логопедом інноваційних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами  Пріорітетні задачі здоров’язберігаючих технологій в системі роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: мовленнєвих можливостей дітей в світі розвинення педагогіки оздоровлення;  Сприяти успішній соціалізації дітей розвиваючи комунікативні уміння і навички;  Підвищувати психолого-педагогічну культуру, виховну компетентність батьків по загальному і мовленнєвому розвитку дітей;  Створити предметно-просторове середовище психолого-педагогічного і логопедичного супроводу дітей;  Виховувати у дітей ціннісне відношення до себе, свого здоров’я, оточуючого світу і людей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання вчителем-логопедом інноваційних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Вчитель-логопед Малюк Н. В.

Номер слайду 2

Здоров’язберігаючі технологіїЦе система заходів, до яких входять взаємозв’язок і взаємодія усіх факторів освітнього середовища, що направлені на збереження здоров’я дитини на усіх етапах його навчання та розвитку.

Номер слайду 3

Пріорітетні задачі здоров’язберігаючих технологій в системі роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: Сприяти максимально повноцінному розкриттю загальних і мовленнєвих можливостей дітей в світі розвинення педагогіки оздоровлення; Сприяти успішній соціалізації дітей розвиваючи комунікативні уміння і навички; Підвищувати психолого-педагогічну культуру, виховну компетентність батьків по загальному і мовленнєвому розвитку дітей; Створити предметно-просторове середовище психолого-педагогічного і логопедичного супроводу дітей; Виховувати у дітей ціннісне відношення до себе, свого здоров’я, оточуючого світу і людей.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ЗДОРОВ’Я ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Дихальнагімнастика. Пальчиковагімнастика. ЛОГОРИТМИКАМасаж та самомасаж. Кінезіологічнівправи. Артикуляційнагімнастика. Психогімнастика. Фізхвилинки,фізпаузи. Гімнастика для очей. Біоенергопластика. Арттерапія. Сенсорна-інтеграція

Номер слайду 6

Арт-терапія являє собою методику лікування і розвитку за допомогою художньої творчості. Окрім того, арт-терапія – чудовий спосіб безболісно для інших висловити свої емоції та почуття. Дитяча арт-терапія – простий та ефективний спосіб психологічної допомоги, заснований на творчості та грі. Основна мета арт-терапії полягає в гармонізації розвитку особистості через розвиток здібності самовираження і самопізнання. Арт-терапія

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Біоэнергопластика включає три базові поняття: «біо» – людина як біологічний об'єкт; енергія - сила, необхідна для виконання певних дій; пластика – плавні рухи тіла, рук, які характеризується безперервністю, енергетичною наповненістю, емоційною виразністю. Іншими словами – це з'єднання рухів органів артикуляційного апарату з рухами кисті руки. Біоэнергопластика

Номер слайду 9

Кінезіологія -Кінезіологія - це наука про розвиток головного мозку через рух Кінезіологічні вправи – це комплекс рухів, що дозволяє активізувати міжпівкульну взаємодію, розвивати комісури (нервові волокна, що здійснюють взаємодію між півкулями) як міжпівкульні інтегратори, через які півкулі обмінюються інформацією, відбувається синхронізація роботи півкуль.

Номер слайду 10

. Пісок і вода – найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей. Пісок «поглинає» негативну енергію, «очищує» енергетику людини, стабілізує її емоційний стан. Пісочна терапія

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

СУХИЙ БАСЕЙН

Номер слайду 15

пропріоцептивні відчуття

Номер слайду 16

СЕНСОРНО- ІНТЕГРАТИВНА АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА

Номер слайду 17

Номер слайду 18

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

Номер слайду 19

РОЗВИТОК СЛУХУ

Номер слайду 20

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ МАСАЖ

Номер слайду 21

Гімнастика для очей

Номер слайду 22

ЛОГОРИТМІКА ОРФ-ПЕДАГОГІКА

Номер слайду 23

ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ МОТОРИКИ Чим вище рухова активність дитини, тим інтенсивніше розвивається його мова. Оздоровчі паузи – фізхвилинки, проводяться в ігровій формі в середині заняття. Вони спрямовані на нормалізацію м'язового тонусу, виправлення неправильних поз, запам'ятовування серії рухових актів, виховання швидкості реакції на словесні інструкції. Поєднання мовлення з певними рухами дає ряд переваг для дітей, відвідують корекційні заняття.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 травня 2020
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку