Про матеріал
Використання вчителем-логопедом інноваційних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Пріорітетні задачі здоров’язберігаючих технологій в системі роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: мовленнєвих можливостей дітей в світі розвинення педагогіки оздоровлення;
Сприяти успішній соціалізації дітей розвиваючи комунікативні уміння і навички;
Підвищувати психолого-педагогічну культуру, виховну компетентність батьків по загальному і мовленнєвому розвитку дітей;
Створити предметно-просторове середовище психолого-педагогічного і логопедичного супроводу дітей;
Виховувати у дітей ціннісне відношення до себе, свого здоров’я, оточуючого світу і людей.