Вікторина "Цікавий світ образотворчого мистецтва"

Про матеріал
Цікава вікторина для учнів яка дозволяє закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, уміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкту, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, висловлювати власну думку, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вікторина. Урок образотворчого мистецтва в 7 класі

Номер слайду 2

Сьогодні ми ще раз спробуємо довести, що мис­тецтво — одна з найголовніших складових частин життя людини, неодмінна умова й запорука прогре­су, розвитку цивілізації та інтелекту людини. Там, де немає творчості, там немає і руху вперед. Недарем­но кажуть: «Життя без праці — злодійство, життя без мистецтва — варварство». Тож творімо красу, плекаймо її в своїй душі.

Номер слайду 3

  Одного кольору предмет      — На білому він чорний.     Візьмемо білий залюбки —І буду, друзі, навпаки!Це слово прізвищем своїм. Міністр французький дав,Він замість фотографії це дамам дарував.

Номер слайду 4

Назвіть художника і картину, до якої підходять рядки з вірша Не­красова:«Выдь на речку, чей стон раздаетсянад великою русской рекой?Этот стон у нас песней зо­вется— то бурлаки идут бечевой»

Номер слайду 5

Всі відтінки від чорного        Та сірого до білого —  У спектрі не знавдемо їх,  Хоч як би не хотіли ми. 

Номер слайду 6

Є різні кольори на цьому світі: Є колір небезпеки, спокою, нудьги,Є ніжні кольори, мов світлий ві­тер,Є колір сонця і холодної води. Визначте, які кольори небезпе­ки, спокою, нудьги?

Номер слайду 7

У Франції в другій половині XIX ст. вперше в історії мистецтвахудожники почали писати не в май­стернях, а під чистим небом, на­магаючись відобразити багатство кольору в природі. Як і чому їх назвали?

Номер слайду 8

Перед вами репродукція відомої картини В. І. Сурікова «Бояриня Морозова». Відомо, що художник поставив перед собою завдання — передати рух саней у картині. Ху­дожник витратив багато часу й пра­ці, щоб досягти потрібного ефекту руху саней. Яким чином це вдалося художнику?

Номер слайду 9

Які кольори називають теплими? ♦     Що таке спектральне коло? ♦     Які кольори росташовані у спектральному колі один навпроти одного? (♦     Які кольори називають холодними? ♦     Які інструменти необхідні під час малювання фарбами?♦     Як потрібно працювати пензлями? Розкажіть про послідовність дій.♦     Де в природі ми зустрічаємо основні кольори?

Номер слайду 10

Які кольори у природі ми зустрічаємо часто, а які — рідко?♦     Які кольори художники називають похідними або змішаними? Чи можемо ми побачити їх у природі?Питання з декоративно-прикладного мистецтва♦     Який вид мистецтва допомогає людині прикрашати предмети побуту? ♦     Який малюнок називають декоративним?♦     Де використовують твори декоративно-прикладного мистецтва? ♦     За допомогою яких засобів люди прикрашають предмети побуту?

Номер слайду 11

Якби ця картина була фруктом, то що б це було?♦     Якби ця картина була піснею?♦     Якби ця картина була квіткою, містом, країною?.

pptx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
1452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку