Вікторина: "ФІЗМАТІНФО", проведена в рамках предметного тижня

Про матеріал

Мета:

навчальна:перевірити вміння учнів застосовувати знання у нестандартних ситуаціях;

розвивальна:розвивати через гру інтерес до інформатики, фізики та математики; логічне мислення, кмітливість;

виховна: виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, розширювати кругозір.

Перегляд файлу

ДПТНЗ «Щорське вище професійне училище лісового господарства »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

навчальна:перевірити вміння учнів застосовувати знання у нестандартних ситуаціях.

розвивальна:розвивати через гру інтерес до інформатики, фізики та математики; логічне мислення, кмітливість;

виховна: виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, розширювати кругозір.

Гра складається з 9 конкурсів, кожен конкурс члени журі оцінюють згідно критеріїв гри.

І конкурс

ІІ конкурс

Кожна команда, отримує секретне слово, яке означає фізичне явище. З команди обирається учень, який без слів показує дане явище, інша команда повинна відгадати дане фізичне явище. Конкурс оцінюється  5 балами. (Невагомість, перевантаження).

 

ІІІ конкурс

Конкурс оцінюється  5 балами.

І V конкурс

Конкурс оцінюється 10 балами.

 

V конкурс

Кожна команда отримує відео сюжет, в якому розглядається фізичне явище, яке потрібно назвати. Завдання оцінюється 5 балами.

VІ конкурс

Завдання оцінюється 3 балами.

 

VІІ конкурс

Завдання оцінюється 14 балами.

VІІ конкурс

Завдання оцінюється 4 балами.

ІХ конкурс

Завдання оцінюється 6 балами.

Голова журі оголошує результати конкурси, учні отримують солодкі призи.

 

docx
Додано
3 серпня 2018
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку