Вікторина "З якої казки?"

Про матеріал
Вікторина може перевірити, як добре діти знають казки за іменами казкових героїв, за малюнками до різних казок; за висловами казок; розвивати активність, уважність, виховувати любов до казок. Можна провести як змагання між двома класами на паралелі.
Перегляд файлу

            Вікторина

       «З якої казки?»

 

Мета:     Перевірити, як добре діти знають казки за іменами 

                   казкових героїв, за малюнками до різних казок; за

                   висловами казок;  розвивати активність, уважність,

                   виховувати любов до казок.

 

                                  Хід заняття

 

І. Вступне слово вчителя.

 

  • Діти, чи любите ви казки?
  • За що ви їх любите?

     (Добро перемагає зло).

Немає в світі жодної людини, яка б не зустрічалася в своєму житті з казкою. Маленькій дитині, яка, ще не вміє розмовляти, мама вже розповідає казку «Сорока-білобока», «Колобок», «Курочка Ряба». «Рукавичка» і інші. Потім дитина йде до дитячого садочка і там зустрічається з казкою, потім в школі. В початкових класах – це народні казки, а в старших – літературні. Немає такої дитини, яка б сказала, що не любить казок. Адже в казках відбуваються різноманітні чудеса, яких насправді не може бути. Це все цікаво і повчально. «Сказка ложь, да в ней намек».

 

     Зарошуємо вас до участі у вікторині «З якої це казки».

 

ІІ. Конкурс «назвати ім. я казкового героя,  потім і казку, за першою літерою».

 

«А»  – Айболить, …

«Б» - Буратіно, …

«В» - Врунгель, …

«М» - Мауглі, …

    «Х» - Хоттабич, …

      «Ч» - Чебурашка, … і т. д.

 

ІІІ. Конкурс «Відгадай, з якої казки ці слова?»

 

  1. Иван-царевич говорите й:

- Лягушка, отдай мою стрелу».

                      ( Царевна-лягушка. Рус. нар. сказка)

 

  1. И печь сама пошла по улице, по дороге, прямо к царю.

                       ( По щучьему велению. Рус. нар. сказка)

  1. Положи-ка, внучка, пирожок на стол, горшочек на полку поставь, а сама подойди ко мне.

                       ( Красная Шапочка. Шарль Перро)

  1. Пред ним живая голова.

Огромны очи сном объяты.

                  ( Руслан и Людмила. А. Пушкин)

  1. Вдруг видит – стоит избушка на курьей ножке, об одном окошке, кругом себя поворачивается.

                        ( Гуси- лебеди. Рус. нар. сказка)

6. Часы стали бить полночь. Она вскочила и упорхнула, как птичка.

                        ( Золушка. Шарль Перро)

7. Вот бежит мышка, влезла в эту рукавичку и говорит: «Тут я буду жить».

                         ( Рукавичка. Укр. нар. сказка)  

8. Жили себе дед да баба, и была у них Курочка Ряба.

                         ( Курочка Ряба. Рус. нар. сказка)

  

ІY. Конкурс по казці Р. Кіплінга «Мауглі».

 

  1. Хто навчав Мауглі законам Джунглів?

                          ( Старий ведмідь Балу)

  1. Хто був заклятим ворогом Мауглі?

                          ( Тигр Шер-Хан)

  1. Згадайте ім’я вожака вовчої стаї?

                          ( Акела)

4. Де народилася пантера Багіра?

                               ( Серед людей у звіринці королівського палацу)

5. Як називали вовки Мауглі за відсутність шерсті на його шкірі?

                           ( Жабенятком)

  1. Хто врятував хлопчика, коли Шер-Хан гнався за ним?

                           ( Багіра викупила його за буйвола)

  1. Хто в джунглях е дотримувався закону?

                           ( Мавпи, Шер- Хан, Табакі- шакал)

  1. Що таке Червона Квітка, як вона допомогла Мауглі?

                           ( Так називали вогонь, ним Манглі зупинив Шер-Хана)

 

Y. Конкурс «До якої казки малюнки?»

 

     Вчитель показує малюнки дитячі до різноманітних казок, а діти     називають, що це за казка.

 

 

YI. Конкурс «Моя улюблена казка» і «Чому?».

      Діти повинні коротко висловити свою думку про свою улюблену казку.

 

     YII. Інсценізація казок «Колобок» ( на новий лад ) –

   3-А клас, та  «Хитрий Півень» - 3-Б клас.

 

YIII. Підсумок вікторини.

      Найактивніші діти отримують заохочувальні призи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ya Elena
    Цікаво. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
1227
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку