Вікторина "Захоплива інформатика"

Про матеріал

Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі до перемоги.

Перегляд файлу

Вікторина- змагання

«ЗАХОПЛИВА ІНФОРМАТИКА»

(гра для учнів 5 класу)

Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі  до перемоги.

Хід

І. Організаційний момент. Доброго дня, шановні друзі!

Хтось із великих говорив: «Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його». Я запрошую на вікторину-змагання «Захоплива інформатика».

 

Представлення команд.

 

Представлення журі.

 

ІІ. Проведення заходу.

 

  1.    Щоб визначити правило першого ходу у вікторині, скласти із розрізаних слів визначення алгоритму. Хто швидше, той перший.

Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі.

 

  1.    Конкурс 1. Вікторина. Команди почергово відповідають на обрані запитання. Якщо відповідь неправильна, відповідають вболівальники цієї команди (0,5 балів). Якщо вони неправильно відповіли, відповідає команда суперник, але їй за правильну відповідь надається 2 бали.

 

  1.    Конкурс 2. За 5 хв. скласти вислів - девіз компанії ІВМ. Оцінюється першість і правильність (максимально – 2 бали). Вболівальники команди, що виконали це завдання швидше, також додають своїй команді 1 бал.

 

  1.    Конкурс 3. Конкурс капітанів
  1.    Один член команди на аркуші у клітинку, що на дошці, виконує малюнок під керівництвом капітана команди.


  1.              Інші члени команди складають пазл. http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=146bc16bb6cb

 

Оцінювання: журі оцінює від 3 до 5 балів злагодженість команд капітана і виконавця та швидкість і злагодженість роботи групи над пазлом.

 

  1.    Конкурс 4. Конкурс програмістів-початківців. За даними структурами скласти алгоритм округлення чисел. Оцінювання – за кількістю правильно складених структур.

Конкурс для вболівальників.

Завдання «Стерті слова» (продовжити словосполучення)

Системний …(блок).

Мої …(документи).

Лазерний …(диск).

Персональний …(комп’ютер).

Жорсткий …(диск).

Мій …(комп’ютер).

Операційна …(система).

Графічний …(редактор).

Робочий …(стіл).

Текстовий …(редактор).

Сходинки …(до інформатики).

Панель … (швидкого) доступу.

Кнопки …(керування) вікном.

Середовище … (програмування)

Система … (команд) виконавця

Дякую за … (увагу)

 

  1.              Конкурс 5. Конкурс анаграм. Анаграми — це головоломки, у яких переставляються літери в словах.

Серед слів-анаграм потрібно знайти відповіді на запитання:

рокурс      непритр     дамакон     гилтрамо    карторед

 

Її може виконувати дресирований собака та комп’ютер

 

План розв’язання задачі, порядок дій

 

Пристрій для виведення інформації на папір

 

Програма для обробки текстової інформації

 

Указівник на екрані монітора

 

 

 

  1.    Підведення підсумків. Слово журі.


АЛГОРИТМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Захоплива інформатика. Вікторина-змагання

Номер слайду 2

Хто перший?Слово АЛГОРИТМ походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії.

Номер слайду 3

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АВСД1234551471013162811141736912151831920 Вікторина. Наступний конкурс

Номер слайду 4

Питання1 Як назвати одним словом? Новини, повідомлення, відомості про навколишній світ — …Інформація

Номер слайду 5

Питання 2 Клавіша, яка дозволяє відокремити одне слово від іншого. Пропуск

Номер слайду 6

Питання 3 Зміна зовнішнього вигляду тексту. Форматування

Номер слайду 7

Питання 4 Клавіша переміщення курсора на початок рядка. Home

Номер слайду 8

Питання 5 Пристрій виведення звукової інформації. Колонки

Номер слайду 9

Питання 6 Наука про інформацію та інформаційні процеси.Інформатика

Номер слайду 10

Питання 7 Один із текстових редакторів. Блокнот

Номер слайду 11

Питання 8 Як називають виправлення, доповнення, зміну чого-небудь у тексті?Редагування

Номер слайду 12

Питання 9 Клавіша переміщення курсора на новий рядок. Enter

Номер слайду 13

Питання 10 Яку клавішу потрібно утримувати для написання великої літери в тексті. Shift

Номер слайду 14

Питання 11 У ньому розташовані пам’ять, процесор, материнська плата та інше. Системний блок

Номер слайду 15

Питання 12 Стандартна комп’ютерна програма, яка дозволяє виконувати арифметичні розрахунки. Калькулятор

Номер слайду 16

Питання 13 Клавіша переміщення курсора на кінець рядка. End

Номер слайду 17

Питання 14 Клавіша видалення символу ліворуч від курсору. Backspace

Номер слайду 18

Питання 15 Клавіша видалення символу праворуч від курсору. Delete

Номер слайду 19

Питання 16 Пристрій для підключення комп’ютера до мережі Інтернет. Модем

Номер слайду 20

Питання 17 Пристрій введення графічної інформації. Сканер

Номер слайду 21

Питання 18 Обмежена рамкою область екрана. Робочий стіл

Номер слайду 22

Питання 19 За натискування на яку кнопку відкривається Головне меню?Пуск

Номер слайду 23

Питання 20 Об’єкт, здатний виконати команди алгоритму. Виконавець

Номер слайду 24

Девіз компанії ІВМ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГДЕ1 Маштиацюинмні2. Лнніповдувипр3иваинипоатюди

Номер слайду 25

Конкурс капітанівhttp://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=146bc16bb6cb

Номер слайду 26

Конкурс програмістів. Скласти алгоритм округлення чисел. Підкреслити цифру, що стоїть у заданому розрядіЗбільшити підкреслену цифру на 1 Записати підкреслену цифру, не змінюючи їїЦифра, що стоїть справа від підкресленої > або = 5такніЗаписати цифри, що зліва від підкресленої, не змінюючи їх. Замінити цифри справа від підкресленої на 0

Номер слайду 27

Підведення підсумків гри

zip
Додано
28 липня 2018
Переглядів
2283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку