Вимоги до монтессорі-вчителя

Про матеріал
Метод Монтессорі потребує постійної граничної напруги сил шкільного педагога, розуміння ним психології дитини, вміння знайти індивідуальний підхід. Монтессорівський вчитель нічого не робить за дитину, а допомагає досягти всього самостійно. Так дитина вчиться незалежності і уміння відповідати за свої дії. Учитель багато спостерігає, він поводитись як дослідник.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

 Вимоги до монтессорі-вчителя

Номер слайду 2

МАРІЯ МОНТЕССОРІ відомий італійський психолог і педагог першої половини ХХ століття. Свою діяльність вона присвятила створенню нових принципів виховання та освіти, які є актуальними і через століття. У 1900 році вона очолила в Римі початкову школу для дітей з обмеженими можливостями, і з тих пір постійно працювала над створенням такого розвиваючого середовища, яке допомогло б дитині проявити його індивідуальні здібності.

Номер слайду 3

МЕТОДИКА МОНТЕССОРІ Система Марії Монтессорі, італійського педагога-гуманіста уже давно користується світовим визнанням і широко використовується багатьма країнами. Педагогіка Монтессорі – кращий приклад ефективної практичної реалізації ідей вільного виховання. Основною відмінністю методу Монтессорі від традиційних дитячих садів є ставлення до дитини, як до унікальної, неповторної особистості, зі своїм власним планом розвитку, своїми власними способами і термінами освоєння навколишнього світу.

Номер слайду 4

Методика Марії Монтессорі передбачає переосмислення традиційних принципів педагогічної діяльності. Марія Монтессорі виходить із рівноцінності особистостей педагога і дитини у процесі виховання та навчання.

Номер слайду 5

Відповідно до її філософії, педагог повинен навчати дітей не стільки словами, скільки власним прикладом. Будь-яка дія педагога має бути спрямована на розвиток дитини.

Номер слайду 6

За словами Марії Монтессорі, завдання педагога дисциплінувати дітей для діяльності, для праці, для добра, а не задля пасивності та слухняності. Небажання педагога змінюватися є основною перешкодою у розвитку дітей та досягненні ними свободи. Дорослим теж притаманна здатність самонавчатися. І якщо діти вчаться шляхом взаємодії з матеріалом, то дорослі вчаться шляхом взаємодії з дітьми, шляхом спостереження за ними.

Номер слайду 7

Щоб стати Монтессорі- педагогом, недостатньо вивчити принципи цієї системи та прийоми роботи з Монтессорі-матеріалами. Адже це лише зовнішня оболонка. Потрібно значно більше внутрішнє переродження, щира віра у справедливість тих принципів, якими Монтессорі-педагог має керуватися у роботі з дітьми.

Номер слайду 8

Монтессорі- педагог не може: - втручатися у роботу дітей без дозволу; - давати оцінки дітям та їх діяльності; виправляти помилки. Натомість необхідно навчити дітей адекватно оцінювати свою діяльність. Варто відзначити, що в Монтессорі-матеріалах передбачено контроль помилок, що дає змогу дітям самостійно виявляти та виправляти їх.

Номер слайду 9

Монтессорі-педагог повинен: досконало знати метод Монтессорі, вікову психологію та фізіологію дітей; - бути ентузіастом своєї справи; генерувати нові ідеї, які стимулювали б дітей до діяльності; - вірити у дітей та їх можливості; мати високі особистісні якості; - застосовувати індивідуальний підхід до дітей; - завжди бути у доброму гуморі; - добре володіти методом спостереження

Номер слайду 10

Саме метод спостереження, яке супроводжує процес пізнання у дітей, лежить в основі педагогіки Марії Монтессорі. Він допомагає встановити той близький контакт між педагогом та кожною дитиною, який дає змогу краще пізнати та зрозуміти одне одного. А для того щоб добре розуміти дітей, педагог має краще пізнати самого себе, вивчити свої приховані недоліки, які можуть викликати труднощі у стосунках з вихованцями. Надзвичайно важливо для педагога вміти дивитися на себе очима інших, визнавати можливість різних поглядів на світ.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
31 січня 2023
Переглядів
911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку