урок з української мови розроблено на основі формування предметних та ключових компетентностей з урахуванням вікових особливостей школярів молодшої ланки та новітніх педагогічних технологій.
Вправа «У пошуках хитринки» У префіксах роз-, без- дзвінкий звук [з] вимовляється дзвінко. У префіксах роз-, без- пиши букву з.
Номер слайду 4
Перенось так: Без-силий, роз-мовний, без-вусий. Запамятай! При переносі не можна відривати від префікса букву «з», або залишати з ними першу букву від кореня. Хитринка №2
Номер слайду 5
Хитринка №3 Будь уважний!У словах на межі префікса і корення може відбуватися збіг однакових приголосних звуків, що позначають подвоєння.
Номер слайду 6
Утвори і запиши слова. Познач префікси роз-, без-.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}РОЗБЕЗгорнути, плести, класти, накрити, взуватись, звестизаконний, водний, земельний, листяний, звучний, зоряний, шумний, крайній. Поясни, якого значення надає префікс роз- словам. Поясни, якого значення надає префікс без- словам.
Номер слайду 7
До поданих слів добери споріднені з префіксом без -. Зразок. Грамота – безграмотна людина. Бородатий, дощовий, сніжний, барвистий, захисний. Запиши сполучення слів. Познач префікс. У якому слові пишеться дві букви з? Чому?
Номер слайду 8
Утвори і запиши слова. Познач префікси без-. Вправа 2 Без вусів – безвусий, без крил - …, без меж - …, без помилок - …, без турбот - …, без хмар - …, без ціни - … . Хвилинка партнерства
Номер слайду 9
Досліджуємо медіа
Номер слайду 10
Правила роботи в групах
Номер слайду 11
Інструкція виготовлення афішіНазва заходу. Час, день, місяць, рік. Місце подіїДля кого цей захід. Ціна квитка і де його можна купити (телефон, електронна адреса, тощо)Чому захід потрібно відвідати. Яскравий малюнок, що відповідає темі події.
Номер слайду 12
Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг / змогла…