Виразне читання/слухання тексту. Робота з текстом. Пошук у тексті необхідної інформації.

Про матеріал
Розробка уроку реалізує такі очікувані результати. - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою; - розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації; - наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; - доречно використовує у власних висловленнях слова з переносним значенням, фразеологізми; - створює самостійно письмове висловлення на теми, які його/її цікавлять, за прочитаним твором; - удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих задач; - досліджує умови розвитку рослин і способи їх поширення.
Перегляд файлу

Тема. Виразне читання/слухання тексту. Робота з текстом. Пошук у тексті необхідної інформації.

Очікувані результати.

-         читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою;

-         розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації;

-         наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;

-         доречно використовує у власних висловленнях слова з переносним значенням, фразеологізми;

-         створює самостійно письмове висловлення на теми, які його/її цікавлять, за прочитаним твором;

-         удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;

-         застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих задач;

-         досліджує умови розвитку рослин і способи їх поширення.

                                   Хід уроку.

1.Емоційне налаштування

2. Очікування

-  від уроку;

- від учителя;

- від себе;

3. Ребус

  (Рослина)

-         А чи знаєте ви, яке сьогодні свято?

-         Саме сьогодні, 26 вересня відзначається Європейський день мов, як спосіб підтримки мовного різноманіття, двомовності кожного європейця. Дійсно, зараз стає все більше і більше людей, які вільно розмовляють, як мінімум, однією іноземною мовою.

-         А хто з Вас знає, як буде рослина англ.мовою, а польською?

-         Діти, давайте пригадаємо тему місяця? (Подорожуємо і відкриваємо світ)

-         Спрогнозуйте, як можуть бути по’вязані між собою слова «мандрівка» і «рослина»?

  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

-         Сьогодні ми дізнаємося, як можуть мандрувати рослини, будемо читати виразно текст, шукати у ньому необхідну інформацію,  розпізнавати жанр, пригадаємо, що таке фразеологізми, створюватимемо самостійно письмове висловлення, будемо дотримуватися принципу «академічна доброчесність», чесно оцінюватимемо свої роботи.

  1. Підготовка до читання.

Робота зі словами

Лука

Насіння

Щороку

Перебіжать

Заклопотаний

Узимку

Заскрекотала

-         Знайдіть серед цих слів іменники, прикметники, дієслова, прислівники.

  1. Робота з текстом.

А) Читання тексту  вчителем та учнями.

Б) Аналіз змісту тексту.

- Визначте жанр прочитаного тексту. Доведіть свою думку.

-         З якою проблемою зіткнулися рослини? Чому?

-         Хто прийшов на допомогу рослинам?

-         Що запропонував вітер?

-         Чи тільки вітер вирішив допомагати рослинам?

-         Що пояснює ця казка?

-         Які події, описані в казці, реальні? Поясніть свою думку.

В) Читання в особах діалогу. Критерії оцінювання: виразність, інтонація.

Г) Вибіркове читання

- Знайдіть і зачитайте абзац, де розповідається, на яку відстань вітер розносить насіння дерев.

7. Робота в зошиті.

А) Доповніть речення.

- Числівники записуйте словами.

Насіння ялини вітер розносить на …

Дрібні легкі плоди берези летять на …

Плоди клена вітер може понести на …

Плоди в’яза вітер розносить на …

Самоперевірка за еталоном. Самооцінювання.

-         Діти, в 2 кілометрах скільки метрів? (2000 метрів)

-         Порахуйте, у скільки разів більша відстань, на яку розлітаються плоди берези, ніж плоди в’яза. ( У 100разів)

-         Які ще питання можна придумати за змістом цих речень.

Б) Робота в парах.

- Знайдіть у тексті споріднені слова, позначте корінь у цих словах.

Нога -

Крило -

Діти –

Взаємооцінювання за еталоном.

В) Самостійна робота.

- Прочитайте уважно друге і третє речення, знайдіть у них помилки та виправте їх. (Земля, дерева, кущі)

- Поясніть, чому ви так думаєте?

Самоперевірка за еталоном. Самооцінювання.

Фізкультхвилинка. Руханка з рослинами

Г) Робота в групі.

- Діти, наш народ дуже спостережливий, спостерігаючи за вітром, люди придумали багато сталих висловів. Хто пригадає, як вони називаються? (фразеологізми)

- Запишіть значення фразеологізмів.

Вітер у голові –

Вітер у кишенях гуляє –

Шукай вітру в полі –

( Несерйозний, бідний, коли хтось або щось зникає).

  1. Творча робота

-         Діти, у мене в руках чарівна скринька. Ваше завдання дізнатися, що у ній всередині. Можете задавати мені питання, на які я даватиму відповідь тільки «так» чи «ні». (У скринці насіння, плоди).

-         Ваше завдання попрацювати у групі і скласти розповідь «Подорож насінини» або «Пригоди насінини»,  «Мандрівка насінини». Кожна група складає про ту насінину чи плід, яку отримала.

-         Давайте пригадаємо, з яких частин має складатися ваш текст? (Зачин, основна частина, кінцівка)

-         Оцінюватимемо швидкість, оригінальність думки, послідовність подій. Час для виконання – 5хв.

Діти працюють у групі, вчитель слідкує, щоб усі діти брали участь у її роботі.

Презентація робіт. Взаємооцінювання.

  1. Онлайн – завдання.

https://svitdovkola.org/metodic/ik4/tema1/lessons/media7

 1. Як поширюється насіння кульбаби?

а) вітром; б) водою; в) тваринами.

2. Як поширюється насіння реп’яха?

а) вітром; б) водою; в) людиною і тваринами.

3. Як поширюється насіння сосни?

а) вітром, птахами, тваринами; б) птахами; в) водою.

4. Вітром поширюється насіння…

а) вишні; б) кульбаби; в) реп’яха.

Самооцінювання за еталоном. (1а, 2в, 3а, 4б)

  1. Підсумок  уроку.

На уроці я:

  • дізнався / дізналася…
  • зрозумів / зрозуміла…
  • навчився / навчилася…
  • Найбільший мій успіх…
  • Найважче мені було…
  1.  Домашнє завдання.

-         Знайти інформацію про рослини,  розповсюджувачами яких є тварини.

 

 

 

 

docx
Додано
17 травня
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку