Українська мова. Повторення . Прикметник. Вчитель початкових класів: Чернецька А. А. Запорізький академічний ліцей № 23
Номер слайду 2
Емоційне налаштування. Мово, моя мова!Мово кольорова!Ой, яке барвисте. Кожне твоє слово. Синій, червоненький,Любий, дорогенький,Щирий, добрий, золотий-Ось прикметник – я такий!
Номер слайду 3
Вправа « Словникове слово»Напам’ять
Номер слайду 4
Хвилинка каліграфії Двадцяте травня. Класна робота. Нн на ап па ам м’я ят ть напам’ять. Ліворукі люди краще вивчають інформаціюнапам’ять. Як пишеться слово «напам’ять»? Зроби звуко-буквенний аналіз слова. В реченні визнач основу речення. Напам’ять -[]-8б., 8зв., 3скл.
Номер слайду 5
Гімнастика для очей
Номер слайду 6
Прикметник. Частина мови, яка вказує на ознаку предмета. Відповідає на питання Який? Яка? Яке? Які? Змінюється за родами, числами та відмінками. В реченні виступають означенням
Номер слайду 7
Склади з пазлів слово. Воно підкаже куди ми з вами відвідаємо.
Номер слайду 8
Інформація про Іспанію
Номер слайду 9
Прочитай повідомлення про Іспанію. Спиши текст, уставивши пропущені букви.підкресли прикметники хвилястою лінією.
Номер слайду 10
Знайди в тексті про Іспанію антоніми до поданих прикметників і запиши парами.
Номер слайду 11
Знайди в тексті про Іспанію антоніми до поданих прикметників і запиши парами. Перевірка
Номер слайду 12
Руханка
Номер слайду 13
Спиши словосполучення, додавши пропущені закінчення. Підкресли прикметники. Познач їх рід та число.
Номер слайду 14
Спиши словосполучення, додавши пропущені закінчення. Підкресли прикметники. Познач їх рід та число. Перевірка
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Прочитай текст. Випиши прикметники разом з іменниками, з якими вони пов’язані. Познач над кожним його рід.
Номер слайду 17
Словарна робота
Номер слайду 18
Прочитай текст. Випиши прикметники разом з іменниками, з якими вони пов’язані. Познач над кожним його рід. Перевірка
Номер слайду 19
Домашнє завдання
Номер слайду 20
Рефлексія. Вправа «Веселка»Я не міг, не хотів це робити. Я це робив, але не вдалося. Я це робив із допомогою. Я це робив, хоча були помилки. Я це робив, але не відразу. Я це зробив. Це було дуже просто!