Урок виробничого навчання
Дата проведення: 23.10.19
Тема уроку: Вирівнювання та розподіл об’єктів. Імпорт, експорт тексту та графіки. Створення вітальної листівки та календаря.
Мета:
Навчальна:Навчити учнів створювати комп’ютерні публікації на основі шаблону, використовуючи відповідні засоби програми Microsoft Publisher. Виконувати основні операції над графічними об’єктами; налагоджувати зв’язки між ними, наділяти їх відповідними властивостями; створювати, зберігати, відкривати та друкувати публікації.
Розвиваюча: розвивати в учнів уміння працювати в групах.
Виховна: формування відповідальність про дотримання трудової дисципліни, безпеки праці під час виконання виробничого завдання.
Навчально-матеріальне забезпечення уроку: інструкційно-технологічні картки, зошит, конспект лекцій, роздатковий матеріал, комп’ютер.
Хід уроку
І Організаційна частина.
ІІ Вступний інструктаж.
2.1 Повідомлення теми і мети уроку.
2.2 Актуалізація опорних знань учнів.
1. Які ви знаєте можливості програми Publisher?
2. З яких елементів складається вікно програми Publisher?
3. Як можна створити публікацію?
4. На які групи поділяються усі публікації?
5. Комп’ютерна публікація це –
6. Вкажіть основні етапи створення бюлетеня.
2.3 Вивчення нового матеріалу.
Вибір шаблону
Примітка.: Якщо шаблон завантажено із сайту Office Online, потрібно відкрити публікацію, щоб мати можливість настроювати макет.
Якщо жодний макет не припав до душі, пошукайте інші шаблони листівок на сайті Office.com. Для цього поверніться на сторінку Створити, у полі пошуку введіть вітальна листівка, запрошення або інший тип листівки та натисніть клавішу Enter.
Внесення загальних змін до макета
Макет можна змінити до невпізнаваності. Наприклад, можна вибрати інший колір і шрифт. Ці зміни можна внести будь-коли, але найкраще зробити це, перш ніж вставляти текст або зображення.
Виконайте одну з таких дій:
Докладні відомості див. в статті Змінення розміру сторінки, розміру паперу чи орієнтації сторінки.
Докладні відомості про те, як працювати із зображеннями, див. в статті Поради з роботи із зображеннями.
Заміна зображень-покажчиків місця заповнення на власні зображення
Примітка.: У програмі Publisher 2010 не можна вставляти зображення із сайту Office.com і пошукової системи Bing. Перш ніж вставити зображення, їх потрібно знайти в Інтернеті та завантажити на комп’ютер.
Додавання нового рисунка
Примітка.: У програмі Publisher 2010 не можна вставляти зображення із сайту Office.com і пошукової системи Bing. Перш ніж вставити зображення, їх потрібно знайти в Інтернеті та завантажити на комп’ютер.
Щоб замінити текст покажчика місця заповнення на власне повідомлення, просто виберіть текст цього покажчика та введіть власне повідомлення.
Додавання нового тексту
Заміна тексту покажчика місця заповнення на вірш
Друк і завершення створення листівки
У програмі Publisher листівки налаштовано для друку на папері певних розмірів. Наприклад, якщо вибрати макет, призначений для паперу формату Letter, після друку листівки аркуш потрібно скласти двічі.
1 Коли ви попередньо переглядає листівку перед друком, вона виглядає, як на кроці 1.
2 Надрукована на кольоровому принтері листівка перед складання виглядає, як на кроці 2.
3 На кроці 3 ви складаєте листівку навпіл згори донизу.
4 На кроці 4 ви складаєте листівку упоперек.
Друк листівки
Придбайте стос карток від певних виробників для друку вітальних листівок. Ці комплекти зазвичай містять конверти. Надрукуйте одну або дві пробні листівки на звичайному папері, щоб переконатися, що публікацію буде надруковано належним чином, перш ніж друкувати листівки на картках певних виробників або дорогих картках.
ІІІ Поточний інструктаж.
3.1 Видача завдання на день.
Робота з інструкційними карками та карками завданнями виконання практичного завдання.
3.2 Цільові обходи робочих місць з метою.
- перевірки організації робочого місця;
- перевірки дотримання правил ТБ;
- надання додаткового інструктажу;
- допомоги невстигаючим учням;
3.3 Прийом виконаних робіт та виставлення оцінок.
3.4 Прибирання робочого місця.
ІV Заключний інструктаж
4.1 Оголошення оцінок та короткий аналіз кожної роботи.
4.2 Аналіз типових помилок.
4.3 Рефлексія