Формування орфографічної грамотності молодших школярів.
Методика проведення роботи над помилками
Правопис особових закінчень дієслів. (Букву Е пишемо у закінченнях дфєслів І дієвід-міни, букву И пишему у закінченнях дієслів ІІ дієвідміни) Випиши слово правильно. Виділи закінчення. Визнач дієвідміну. Запиши два дієслова у різних особових формах. Пливеш, пливе, пливемо, пливете, пливуть. Ходиш, ходить, ходимо, ходите, ходять.
Список використаних джерел: Державний стандарт початкової загальної освіти МОН України. Навчальні програми для загальноосвітніх навч. закл. Із навчанням українською мовою. 1-4 кл.- К.:Видавничий дім “Освіта”, 2012.-392 с. Українська мова:підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. З навчанням українською мовою/М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К.:Видавничий дім “Освіта”, 2012.- 160 с.:іл. Українська мова:підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. З навчанням українською мовою/М.С. Вашуленко, О.І. Мельничайко, Н.А. Васильківська/за ред. М.С. Вашуленка. – К.:Видавничий дім “Освіта”, 2013.- 192 с.:іл. Огієнко Т.М., Богданова Л.Ф., Філіпова Н.А., Кириченко Н.М. Стежка до знань. Довідник молодшого школяра.-Х.:Гімназія;Країна мрій, 2004.-108 с. Бабовал Т.І., Будна Н.О. Довідник-пам’ятка. Робота над помилками. Посібник для учнів 1-4 класів. Тернопіль: “Богдан”, 1997.-16 с. http://superclas.com.ua/poradi/16-ukrajinska-mova-robota-nad-pomilkami.html http://klub-drug.ru/shkolniki/kartinki-shkola-animacii-knigi-shkolnye.html