Віршовані фізкультхвилинки на уроках читання в 3 класі
У цій статті пропоную самим учням для кращого запам’ятовування коротких віршів розробляти фізичні вправи на вивчений вірш з читанки або інших джерел.
Віршовані фізкультхвилинки часто сприймаються школярами як короткі рухливі ігри. Вони сприятимуть розвантаженню нервової напруги, перемиканню з розумової діяльності на фізичну руханку, допоможуть створити комфортні умови для подальших занять і знов перемкнути увагу дітей на вивчення нового для них матеріалу.
Літературне читання Савченко 3 клас нуш
https://pidruchnyk.com.ua/1504-ukrmova-ta-chytannja-sachenko-3-klas-nush.html
Поле в нашому краї – наче море безкрає. Наче море безкрає – поле в нашому краї. |
Імітуємо рухи моря Стати на носки, руки в гору, потягнутися |
Там гуляли волошки, натомилися трошки. |
Нахил голови вперед, назад, вправо, вліво |
Натомилися трошки синьоокі волошки. |
Заплющити очі, відкрити |
Пов'язали хустинки, наче неба краплинки. Наче неба краплинки пов'язали хустинки, |
головою хитати присідати Махи правою, лівою ногами |
Зупинилися в житі: тут ми будемо жити. |
Стрибки на місці на правій, на лівій, на обох, по черзі на правій та лівій |
Тут ми будемо жити – та й лишилися в житі. |
Розслаблюючий вдих з руками догори |
Ст. 124 Дивосвіт ,дивосвіт… Любов Забашта
Дивосвіт ,дивосвіт… |
Встали – потягнулись. Руки до гори |
Хто придумав оцей світ? |
Намалювали в повітрі знак питання |
Землю красну отаку |
Намалювали в повітрі коло |
У зеленому вінку ? |
Присіли - імітуємо збирання квітів |
Всі ці квіти, і ліси . |
Робимо самомасаж голови |
І пташині голоси ? |
Літаємо як пташки |
Ліс ,і річка, і поля |
Малюємо в повітрі серце |
Це ж усе моя земля ! |
Тримаємося за своє серце. |
Ст.128 Пропоную для фізкультхвилинки та розмітки поетичний твір українського автора Дмитра Павличка "Дядько Дощ"
Дядько Дощ стоїть над лісом, – |
встали на носки – потягнулись |
неба велетень сяга. |
Вгорі показали небо |
Він сміється, мов залізом, дудонить: – Га-га! Га-га! |
Сміємося та вимовляємо – Га-га! Га-га! |
Одягнувся, мов на свято, запорізький в нього шик: |
Імітуємо одягання , присідаємо і відставляємо ногу на п’ятку |
тучі – шапка сивувата, блискавки – червоний шлик. |
Обертаємо голову в різні боки
|
Довжелезні срібні вуса люто вітер розвіва. |
Малюємо умовні вуса Машимо руками як вітер |
І тремтить пшениця руса, і втіка за горб трава! |
Інтенсивно рухаємо пальцями Сідаємо на місце |
|
|
Ст. 128 Шипшина важко віддає плоди... – Ліна Костенко
Шипшина важко віддає плоди. |
Стати на носки, руки в гору, потягнутися |
Вона людей хапає за рукава. |
руками по колу вперед, |
Вона кричить: – Людино, підожди! |
Руки в жесті « Прохання» |
О, підожди, людино, будь ласкава, |
-Нахили вперед |
не всі, не всі, хоч ягідку облиш! |
Нахили в сторони |
Одна пташина так мене просила! |
Імітуємо рухи крил |
І просто осінь щоб була красива. |
Гладимо себе по голові та сідаємо |
Розливається Дунай, а із-за Дунаю з журавлями у наш край ремез прилітає. |
Кроки на місці - руки до гори : звичайні, на носках, на п’ятках, з п’ятки на носок |
Пташка ця непоказна має дивну звичку: навесні лише вона в'яже рукавичку. |
Махи назад -вперед |
Ось поглянь: цвітуть сади, а вона із пряжі на вербі біля води рукавичку в'яже. |
Стоячи, руки на коліна - прогинаймося як корзинка;
|
В рукавичці, як і слід, є аж два віконця, щоб дивитися на схід і на захід сонця. |
Руки вперед, вниз Пострибаємо як м’ячик прикладаючи руки до чола |
Виглядають із гнізда ремезові діти: де комиш, верба, вода – там і рай на світі. |
Зробимо глибокий вдих . Руки вгору, вдих Руки вниз, видих |
В сучасних умовах необхідно покращити роботу у цьому напрямку та у подальшому розробляти фізкультурні хвилинки , рухливі ігори за напрямами шкільних предметів самими учнями молодшої та середньої школи.