Виступ екологічної агітбригади «Око»

Про матеріал
Узагальнити знання основних екологічних законів і їх зв'язок з процесами, що відбуваються під дією антропогенного впливу, сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчих та екологічних компетентностей, усвідомленню єдності природи, розвитку естетичних смаків.
Перегляд файлу

1

 

 

     

 

 

 

 

 

Мета: узагальнити знання основних екологічних законів і їх зв'язок з процесами, що відбуваються під дією антропогенного впливу, сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчих та екологічних компетентностей, усвідомленню єдності природи, розвитку естетичних смаків. 

 

Учень: Сьогодні іскристо вирує наснага

І щедрість природа дарує всякчас,

Тому всі сприймайте нас дуже серйозно

Ми просимо слухайте, слухайте нас!

Учень: Доброго дня, друзі!

Вас вітає команда «ОКО»

Учень: Ми знову тут, бо іржа байдужості

Вже роз'їдає день крилатий.

Природи святість мусимо.

Всі разом захищати.

Наш девіз:

Я вірю, знаю, що ми зможем,
        Усі ми разом: я і ви
        Урятувати Україну 
        Від екологічної біди.

 

Всі: Ми...

1 учень  Ті, що вийшли на цю сцену.

Всі: Ми...

2 учень Ті, що стоять перед вами.

Всі: Ми...

3 учень Ті, що говорять ці слова.

Всі: Ми...

4 учень Екологічна агітбригада „ОКО ”, школи № 1 розповімо вам.

5 учень Розповімо як вміємо.

6 учень І застережемо.

7 учень Застережемо, як вміємо.

1 учень Від біди, яка може статися з нами в недалекому майбутньому.

2 учень Від біди, яка може статися із нашою чудовою матінкою-природою.

3 учень Від біди, яка може прийти на нашу планету , якщо людство не схаменеться.

4 еколог  На стежку війни з ворогами природи

юні екологи стали,

шикуємось ми до нового походу

проти лихої навали!

Проти усіх , хто нищить красу

Наших рік, лісів  і ланів,

Юні екологи свій несуть

Непримеренний гнів!

Пісня (На музику „Шарманки”)

Ридає природа, страждає планета,

Земля ерозійна і в чорних тенетах.

Ми сонця не бачим, затягнуте смогом,

Живе все кричить нам: “Спасіть, ради Бога!”

Пр.

Чи будуть ці дні небувалії,

Чи прийдуть часи без аварій?

Невже ця планета загублена,

Бо в нас атмосфера забруднена.

 

5 учень: І землю, і водичку

Нам Бог подарував,

Засіяв небо зорями...

І світ прекрасний став.

 

 

 

6 учень Для нас степи широкі,

Для нас сади цвітуть,

А у лісах зозулі,

Для нас, для нас кують.

7 учень:     Нас дощик поливає,

І сонце гріє нас,

Ромашки нам вклоняються...

Та може прийти час,

Коли цього не буде,

Бо знищено усе,

Самих себе загубимо,

Хто нас тоді спасе?

 

1 учень:  Зоря для кого зійде,

Та сонце засіяє?

Людино, пригадай вже,

Що матінка твоя –

Природа, яку змалечку

Ти мусиш шанувати

Природа це не іграшки,

Повинен кожен знати.

 

2 учень: Далекі наші предки

Природу поважали

І промовляли кожному,

Коли добра бажали:

 

Всі:    "Будь здоровий, як вода, А багатий, як земля!"

Учень 4: Відкрийте очі!

Учень 5: Відкрийте серце!

Учень 6: Відкрийте душу!

Разом: Не  будьте  байдужими!

Учен7: Людина підкоряє природу.

Учень 1: Земля вмивається не росами, а кислотними дощами.

Учень 2: Більшість джерел води забруднені й потребують очищення.

Учень 3: Почастішали екологічні катастрофи

Учень 4: Зникають і вже зникли деякі представники тваринного світу.

Учень 5: Хто в цьому винен?Разом: Люди!

Учень 6: Які погані ми нащадки –

Забули звичаї свої:

Яка у нас коротка пам'ять –

Занедбані ліси, гаї.

Учень 7: Увага! Увага! Нам треба знати,

Чим ми можемо допомогти Землі!

Учень 1: Як ми можемо зберегти природу нашого краю! Наша місцевість багата і красива.

Учень 2: У нас ліси - небувалої краси!

Є там зайці і лисиці!

Є малина і суниці!

Є річки і потічки.


Виконують пісню на мелодію “Бухенвальдський набат”

Люди, що ви робите з лісами!
Слухайте, слухайте до нас він шелестить
Від руки байдужої, від хамів
Просить захистить, просить захистить!
Як не буде лісу, звірів, птиці, -
Стане світ весь пусткою карать,
В очі внукам як тоді дивитись,
Що тоді казать, що тоді казать?
Люди, що ви робите, спиніться!
Втратите, втратите, не буде вороття!
Не губіть природу, схаменіться,
Ваше це життя.( Двічі).
Збережуть нехай дбайливі руки
Квіти, води, птахів переліт.
Щоб не прокляли вас потім внуки,
Збережіть цей світ. ( Двічі).

Учень 3 . 
       Екологічні проблеми звучать в усіх на устах. Про них можна почути прямо на вулиці.
Виходять бабусі:

1-а бабуся.

Щось не те у місті,
        щось не все в порядку
        сади вишневі похилились
        хрущі давно вже не гудуть,
        лиш жуки ті колорадські 
        картоплю день і ніч гризуть.

2-а бабуся.

Жайворонки в полі, вже не так співають.
        Пестициди й хімікати вітри розганяють.
        На городах помідори давно вже не родять
        Хмари з кислими дощами, надто часто ходять.

1-а бабуся.

О, земле рідна! Боляче душі.
        За ту збіднілу фауну і флору.
        І сором за душевних тих сліпців,
        Що нівечать безцінну твою вроду

2-а бабуся.

Не журись сусідко мила , у нас є внуки
       вони тепер мудріші від нас, вчаться добре.
      Тож нехай вони подумають, як виправити становище в природі.

Та ось вони самі, зараз про все розкажуть.

Учениця.

Школу швидко я закінчу,
        Атестат мені дадуть,
        В бізнесмени я піду,
        Грошей кучу зароблю.

1-й – 2-й учні.
          Як? Як?

Учениця.

Ліс навколо поспиляю
    За кордон я посплавляю!

1-й учень.
         Ну а кисень?

2-й учень. 
         А краса?

Учениця.
        Не моя це вже біда.

1-й учень. 
         А птахи?

2-й учень. 
          А звірина?

Учениця.

Ну проблема це мала!
        Птахи в вирій полетять,
        Звірину я всю продам
        Й побудую автобан.

 

1-й учень.

Я у Грімпіс вже піду,
   І природу захищу.
     І не дам я збиткуватись,
    Над природою знущатись!

Учениця.

Не сучасні всі ви тут!
        Оттого у вас банкрут!
        Треба гроші заробляти,
        На природу не зважати.

2-й учень.

А людина і природа – то одне єдине,
        І годує нас природа, як матінка сина.

1-й учень.

Хочеш гроші загрібати,
        А не хочеш працювати?

2-й учень.

Бізнесменом мрієш стати,
        На природі заробляти!
 

Учениця.

Що ви?! Що ви?! Більш не буду.
        Навіть мрію цю забуду!

1-й учень.

Нумо дружно працювати!

2-й учень.

Ліс садити й доглядати!

Учениця.

Щоб ріднесенька земля,
        Люба Україна моя
        Грала в зелені перлин,
        Чистих вод, лісів, долин.

Учениця.

Ходімо друже до нашого лісу.

*********

Учень1. А чи знаєте ви, що…

За один рік 1 га ялинового лісу здатний поглинути до 30 т пилу, а букового – до 68 т.

Учень 2. У повітрі лісу вміщається біля 200 біологічно активних речовин, які цілюще діють на людський організм.

Учень 3. У лісі повітря містить бактерій у 300-500 разів менше, ніж у місті.

Учень4.  У лісах України ростуть близько 200 видів хвойних та листяних дерев і кущів: сосна – 35 %, ялина – 16 %, дуб – 16 %, ялиця – 3%, бук – 13 %, граб – 2 %.

Учень 5. Спасибі людям, що зростили ліс.

За всі дуби, ялинки в пишнім гіллі,

І за красу отих зелених кіс,

В яких стоять гнучкі берізки білі.

 

Учасник 1: 
Бездумне ставлення до навколишнього середовища призведе до того, що до початку наступного століття ми втратимо близько 20% усіх видів нині існуючих організмів,

 

Учасник 2:

На сьогоднішній день в світі втрачено 1200 видів тварин, що року зникає один вид. Протягом останніх століть в Україні повністю зникли тарпан, тур та український степовий сайгак. На грані зникнення: світлий тхір, норка, горностай, вовк. Зникнення загрожує більш як 150 видам рослин України. 

Учасник 3:
Так людина знищує живі істоти і це доводить Чорна книга, літопис якої ведеться з 1600 року.

Учасник 4:
Моя земля! Ти - очі, повні сліз.
Ти - трав гірких повільне проростання.
Хто ж знав, хто ж знав, що ми поїдемо у ліс.
Гриби збирати, та на жаль - востаннє? 
Двадцятий вік створив свою чуму,
Біда полям, і озеру, і плесу. 
Хто скаже нам - куди? 
Хто скаже нам - чому? 
І крізь які терни лягли шляхи прогресу? 

Учасник 5:
Ліси мої, хто ж вас убереже? 
Чи ж є у вас тепер хоч неба невеликий клапоть?
Що людству залишається? Невже -
Обнятися з лелеками і плакати?
Все на землі, все треба берегти:
І птаха, й звіра, і оту тваринку.
Не чванься тим , що цар природи ти,
Бо, врешті-решт, ти - лише її частинка. 

Учасник 6:
Що це сталося з нами, люди!
Це ж, як так, то нічого не буде
Ні річок, ні гаїв, ні криниць,
Ні комах, ані звірів, ні птиці. 
Ані квітів, ні трав, ні повітря,
Ні людей! Хоч тепер вже повірте.
Зупинімось – останній є шанс
Огляньмось, благаємо вас. 
 

1-й учень. Вам подобається гуляти лісом і слухати спів пташок, збирати ягоди та гриби?

2-й учень. Милуватися красою українських степів, красою квітучих садів, насолоджуватися їх дарами?

3-й учень. Грітися під лагідними променями сонечка і на повні легені вдихнути ковток чистого повітря?

4-й учень. Це так чудово, коли тобі 13 років і попереду на тебе чекає так багато цікавого і незвіданого!

5-й учень. Та подивіться навкруги, чи все так прекрасно, як намальовано на цій картині? (Показує на малюнок позаду себе).

6-й учень. Зупиніться, прислухайтеся, що говорить нам природа, про що благає планета?

7-й учень. Замисліться, чи буде в нас майбутнє, якщо ми не змінимо свого ставлення до природи?


Разом: 
Люди, давайте ж будемо людьми !!!

Фінальна пісня на музику пісні «Береги любовь» «Фабрики 3»

Поглянь, що стало з світом навкруги,

Та пам’ятай, що тут живеш і ти,

Та не ставай на хибний шлях:

Просить допомоги в тебе вже уся Земля.

 

А поряд ті, кому потрібен ти.

Даруй їм ласку і добро твори.

І друзям ти скажи своїм:

«Землю бережіть, бо Земля – усім нам дім».

 

Приспів:

Бережіть ліси, ріки і поля,

Пам’ятай завжди:

Лиш з ними разом зможем

Жити я і ти.

Бережіть свій дім, душі і серця,

Біда вже ближче, ніж нам може здатися.

 

1-й учень. Даруйте природі турботу і ласку.

2-й учень. Кожній квіточці.

3-й учень. Кожному дереву.

4-й учень. Кожній тваринці.

5-й учень. Кожній комашці.

6-й учень. Струмочку і річці.

7-й учень. Це наше з тобою життя!

Разом. З таким проханням звертається до вас агітбригада «ОКО».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку