Виступ на методичному об'єднанні вчителів математично-природничого циклу Осичківського ліцею "Формувальне оцінювання: Що? Як? Чому? Навіщо?"

Про матеріал
Виступ на методичному об'єднанні вчителів математично-природничого циклу Осичківського ліцею "Формувальне оцінювання: Що? Як? Чому? Навіщо?"
Перегляд файлу

image image

Формувальне оцінювання: ЩО? ЯК? ЧОМУ? НАВІЩО?

                                                                                                                                                                                  Ігнатюк Т.В.                  image

image“Учень – це не посудина, яку потр бно наповнити, а факел,

який треба запалити”

К.Ушинський

Формувальне оц нювання – це оц нювання п д час навчання  “для навчання”

(англ. – “assessment for learning“). “Формувальне” (англ. – “formative“) – тому що, на в дм ну в д п дсумкового, має на мет формування (або форматування)

навчального процесу з урахуванням навчальних потреб кожного учня задля б льш ефективного формування необх дних знань, ум нь та ставлень.

image

Формувальне оц нювання      П дсумкове оц нювання

Чому потр бно використовува-

image

image

ти формувальне оц нювання?

Завжди краще знати про проблеми учня з засвоєнням тої чи ншої теми, ще до початку контрольних, НМТ чи нших перев рок.

imageЗд йснюючи формувальне оц нювання ми д знаємося як:

учн засвоюють нформац ю;

imageimageimageрозум ють навчальний процес; сприймають уроки.

image                  Як?

imageПЕДАГОГ МОЖЕ:

1                  -  скорегувати стратег ю свого викладання;

2                  - оц нити знання учн в для того, щобскорегувати навчальний процес;

3                  image- пост йно удосконалювати своєвикладання.

ПЕДАГОГ БАЧИТЬ:

1      - ндив дуальний прогрес кожногоНавщо?

учня;

2      - загальний р вень роботи класу;

3      - подальшу траєктор ю роботи уконкретному клас .

ПРИНЦИПИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ:

image3. РІЗНОБІЧНА

imageРЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

image


image
image


7 ШВИДКИХ ПРИЙОМІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ:

Новий погляд.

image

Паличка для ескімо.

imageВправа дозволяє залучити до роботи весь клас  показати

д тям, що кожен з них вартий того, щоб висловити власну думку.

Карусель.

imageДозволяє залучити д тей до роботи у груп . Навчить працювати швидко та

оц нювати роботу нших, використовуючи власн знання.

4 КУТИ.

“Повн стю                                “Не

погоджуюсь”погоджуюсь”

imageТанення льодовик в ц лковито зумовлено

imageд яльн стю людини.

“Повн стю не

“Погоджуюсь”     погоджуюсь”

Запитання та відповід.

                                   “Завдання на        “Знайди пару”

в дпов дн сть”

Роздаємо д тям картки на половин карток записан питання на нш й половин - в дпов д . Д ти мають

знайти пару (того в кого на картц вказана правильна

в дпов дь на питання). П д час пошук в можна ставити нав дн питання з використанням тез або ключових сл в.

Позиція.

“Погоджуюсь”                        “Не

imageimage                                 погоджуюсь”

Вчитель наводить певну заяву чи твердження (може в дпов дати д йсност , може й не в дпов дати). Учн

обирають чи погоджуються чи н з цим твердженням.

Таким чином, отримуємо 2 груп , як можуть провести дебати.

Одна сторінка.

imageРоздайте аркуш та запропонуйте про люструвати щойно вивчену тему

(ключов терм ни та поняття, основн тези, схеми, малюнки).

Використання ШІ для формувального оцінювання:

Серв с Canva Серв с “На Розширення для Power урок” Pointe  Slides - Class posnte

Дякую за увагу!

pdf
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку