Система моніторингу , як одна із форм підвищення якості освіти в 1-му класі
Номер слайду 2
Особлива роль в організації моніторингу належить вчителю. Головна його задача – управління якістю освіти на рівні учня.
Номер слайду 3
Форми вербального оцінювання на уроці: оцінюю загальну роботу класу на уроці;коментую діяльність кожного учня;оцінюю роботу учнів протягом уроку, надаючи картки за правільні відповіді,та визначаю найактивніших за кількістю карток.
Номер слайду 4
Рівень навчальних досягнень. Норми оцінювання навички читання. Початковий. Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину Середній. Учень читає текст плавно складами, припускаючись окремих відхилень у вимові слів та інтонуванні речень. Швидкість читання — 20—24 слова за хвилину Достатній. Учень досить вправно читає текст складами і цілими словами, припускаючись незначних відхилень від норми у вимові слів та інтонуванні речень. Швидкість читання — 25—29 слів за хвилину Високий. Учень вправно читає текст цілими словами, чітко вимовляючи їх, дотримується відповідної інтонації. Швидкість читання — ЗО і більше слів за хвилину Сформованість уміння читати в 1 класі оцінюється за такими нормами:
Номер слайду 5
Рівень сформованості вміння читати на кінець І семестру в 1-Б класі- початковий рівень – 3 уч. (11%)- середній рівень – 6 уч. (22 %)- достатній рівень 12 уч. (45 %)- високий рівень 6 уч. (22 %)
Номер слайду 6
Графічні навички письма. Техніка письма. Культура оформлення письмових робіт. Рівень навчальних досягнень. Норми. Початковий. Текст списаний, однак читається нелегко. Літери переважно непропорційні, нахил літер різний, зустрічається дзеркальність, друковані літери замість рукописних, поєднання букв відсутнє чи переважає неправильне. Лінійності майже не дотримано. Допускається 4 і більше орфографічних та пунктуаційних помилок. Середній. Списаний текст читається. Однак у формі літер зустрічаються ламані, кутовидні елементи; дуже розтягнуті чи стислі поєднання. Допускається З орфографічні та пунктуаційні помилки. Достатній. Списаний текст легко читається. Літери переважно пропорційні, з однаковим нахилом, правильними поєднаннями. Однак є незначні відхилення від норми у формі букв та поєднанні, за яких письмо залишається в цілому чітким. Допускається 2 орфографічні та пунктуаційні помилки. Високий. Списаний текст легко читається. Літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильно поєднані. Допускається одне — два незначні відхилення у формі літер чи поєднанні, які візуально майже не сприймаються. Немає орфографічних та пунктуаційних помилок
Номер слайду 7
Графічні навички письма. Техніка письма на кінець І семестру в 1-Б класі- початковий рівень – 6 уч. (22%)- середній рівень – 8 уч. (30 %)- достатній рівень 6 уч. (22 %)- високий рівень 7 уч. (26 %)
Номер слайду 8
Для кожного небайдужого вчителя є справою честі запалити вогник жаги до знань у душі кожного учня.