Виступ на педраді " Стандарти НУШ на уроках математики"

Про матеріал
Пропонується обмін досвідом , що є важливою спонукою до творчої діяльності, професійного зростання та мотивації рухатись далі, сприймаючи і впроваджуючи в освітньому процесі інноваційні педагогічні технології. Охоче ділюсь своїм педагогічним досвідом,що може надихнути для подальших творчих звершень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сьогодні роль учителя в освіті докорінно змінилась. Завтра не наступає. Воно вже настало. Це вони прагнуть нового, інноваційного. Вони вже потребують. Як не дивно, диктує нам перспективи молоде покоління, що підростає у школі. Ми не повинні відставати, ми повинні випередити час, аби бути Вчителями…

Номер слайду 2

Нові вимоги до освіти

Номер слайду 3

Стандарти – це те, що робить наше життя впорядкованим, комфортним та цивілізованим. Чітке дотримання стандартів обґрунтовано у сфері роботи, навчання, наукової діяльності. . еталон шаблон стереотип трафарет

Номер слайду 4

Мета освіти орієнтує на компетентнісний підхід до організації освітнього процесу Компетентністний підхід – це як привид: всі про нього говорять, але мало хто його бачив… Д.Б.Ельконін психолог, автор оригінального напряму в дитячій та педагогічній психології, 

Номер слайду 5

Компетентний вчитель- - компетентний учень

Номер слайду 6

КОМПЕТЕНТНИЙ УЧЕНЬ?

Номер слайду 7

СТАНДАРТИ НУШ на уроках математики Якщо люди відмовляються вірити в простоту математики, то це тільки тому, що вони не розуміють всю складність життя.                 Джон фон Нейман

Номер слайду 8

Що таке математична компетентність? Вміння бачити та застосо­вувати математику в реальному житті Розуміти зміст і метод математичного моделювання Вміння будувати математичну модель та досліджувати її Інтерпретувати отримані результати, оцінювати похибку обчислень Математична компетентність СТАНДАРТИ НУШ на уроках математики

Номер слайду 9

Ці компоненти входять до складу математичної та ключових компетентностей і формуються під час вивчення математики

Номер слайду 10

СОЦІАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ Вибір учителем завдань , які передбачають для учнів самостійний пошук розв'язку. Надання учням можливості обрання шляхів розв'язання задач Розв’язування задач різними способами та визначення раціонального шляху розв'язування. Залучення дітей до роботи в групах. Обов'язкова умова- врахування індивідуальних можливостей школярів. Завдання мають бути якщо не індивідуальними, то хоча б різнорівневими . Практикування доручень учням (наприклад:„ експерт”, консультант ”)

Номер слайду 11

Надання учням можливості обрання варіанту завдання СОЦІАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ Розв’язування задач різними способами та визначення раціонального шляху розв'язування Різнорівневі завдання.

Номер слайду 12

3 1 2 ПОДУМАЙ! ПОДУМАЙ! ВІРНО! 3)МАN 2)АNM 1)АMN Промені АМ і АN утворюють кут. Вкажіть назву цього кута. М А N Надання учням можливості обрання варіанту завдання

Номер слайду 13

. сторонами бісектрисами вершинами Подумай! Вірно! Подумай! Як називають промені МК і МО, якщо вони утворюють кут? M K O Надання учням можливості обрання варіанту завдання

Номер слайду 14

6 3 4 5 Подумай! Подумай! Вірно! Подумай! А В О С D Скільки кутів зображено на рисунку? Надання учням можливості обрання варіанту завдання

Номер слайду 15

НОВАЧОК (1рівень) ВСЕВМІЙКА (2рівень) РОЗУМНИК (3рівень) Різнорівневі завдання.

Номер слайду 16

1. Знайти відповідність Рівняння Розв‘язати рівняння Корінь рівняння - знайти його корінь -значення невідомого, при якому рівняння стає правильною числовою рівністю. -це рівність, що містить невідоме число Новачок. (1рівень) Різнорівневі завдання.

Номер слайду 17

2. Математичний диктант Рівняння – це рівність, що містить…. Серед виразів записати рівняння: 5( х=6), 2) 9х+1,6, 3) 3х-5= 10. 3.Значення невідомого в рівнянні називають …. 4. У рівнянні є ліва і права … 5. Записати рівняння: «ліва частина - сума чисел х і 3,5 , права частина – 4,5» Довідка: корінь рівняння, невідоме число , частина, розв’язок. Всевмійка (2 рівень) Різнорівневі завдання.

Номер слайду 18

180 :(х-8)=50 х-8=180:50 х-8=3,6 х= 3,6+8 х=11,6 Відповідь: 11,6 Розумник (3рівень) 36,6+(63,4-х)=40 63,4-х = 40-36,6 63,4-х=3,4 х=63,4-3,4 х=60 Відповідь: 60 3. Розв’язати складне рівняння Різнорівневі завдання.

Номер слайду 19

Батько з сином посадили 150 кущів помідорів, причому батько посадив у 5 разів більше, ніж син. Скільки кущів посадив син? Розв'язання: Схема ( арифметичний спосіб- по діям) Батько – 5 частин, син – 1 частина Скільки всього частин? 5+1 = 6 150 :6 = 25 ( кущів) – на одну частину, це посадив син 25·5 = 125 ( кущів) – це на 5 частин, посадив батько Відповідь: 25 кущів і 125 кущів. Розумник (3 рівень) Час задачі Розв’язування задач різними способами та визначення раціонального шляху розв'язування

Номер слайду 20

Батько з сином посадили 150 кущів помідорів, причому батько посадив у 5 разів більше, ніж син. Скільки кущів посадив син? Розв'язання: ( алгебраїчний спосіб- за допомогою рівнянь) Нехай х кущів посадив син, 5х кущів посадив батько Складемо рівняння: х+5х=150 6х=150 х=150:6 х=25 ( кущів ) – посадив син 150-25= 125 ( кущів )- посадив батько. Відповідь: 25 кущів і 125 кущів. Розумник (3рівень) Час задачі Розв’язування задач різними способами та визначення раціонального шляху розв'язування

Номер слайду 21

ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ КОМПОНЕНТ Використання інформації з історії математичних від­криттів. Використання художньої літератури в процесі викла­дання математики. Розв'язання задач історико-культурного, географічного екологічного змісту . Наголошення на внесок в розвиток науки українських математиків. Виховання учнів на прикладі життєвого та творчого шляху видатних особистостей.

Номер слайду 22

Розв'язування задач історико-культурного змісту ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ КОМПОНЕНТ Розв'язування задач географічного, екологічного змісту Виховання учнів на прикладі життєвого та творчого шляху видатних українців Використання художньої літератури в задачах

Номер слайду 23

МАТЕМАТИЧНІ ВІЗЕРУНКИ « У світі рівнянь» ( «Стежками рідного міста») Розв'язування задач історико-культурного змісту 1 команда . Опорний заклад освіти « Болградський ліцей» 2 команда. Пам’ятники міста Болграда 3 команда Проспект Соборний 4 команда Парк відпочинку 5 команда Спасо – Преображенський собор

Номер слайду 24

2. Які з чисел 100 ; 500; 1000; 1200 є коренем рівняння 2х + 3х - 5 000= 1 000? І ви дізнаєтесь про людину, яка вшанована найбільшою кількістю пам’ятників у світі. Цей пам’ятник є і в м. Болграді Математика – це справа не тільки розуму, але й фантазії Ф. Клейн, нім. математик Розв'язування задач історико-культурного змісту

Номер слайду 25

5. Площа храму , яка має форму квадрата, становить 2500 кв. м, висота храму дорівнює стороні цього квадрата. Знайти периметр і висоту храму. Скласти рівняння для знаходження сторони квадрата і ви дізнаєтесь висоту Спасо – Преображенського собору. Те , що ми знаємо – обмежено, а те, що не знаємо - нескінченне. П. Лаплас, франц. вчений Розв'язування задач історико-культурного змісту

Номер слайду 26

МАТЕМАТИЧНІ ВІЗЕРУНКИ « У світі рівнянь» ( «Стежками рідного міста»)

Номер слайду 27

Географічна зупинка Розв'язування задач географічного змісту

Номер слайду 28

Зоологічна зупинка. Хто з тварин стрибає найвище?? 2м 38см 4 мм Заєць 274 см 2 мм Антилопа 3010 мм Кенгуру 2м 38см 4мм , 2м 74см 2 мм, 3м 10 мм Скласти подвійну нерівність.

Номер слайду 29

Задачі з підручника Використання художньої літератури в задачах. Історичні особистості в задачах

Номер слайду 30

Екологічні задачі. Здоров’язбере- жувальні задачі Задачі з підручника

Номер слайду 31

Броварчанин Олег Іваненко – паралімпієць та рекордсмен відомий на всю Україну, (після отриманої в юності травми, змушений пересуватися виключно на інвалідному візку), пропливши ….. кілометри за 18 годин Ла-Маншем – встановив рекорд. Ла- Манш-протока між Великою Британією та Францією: найвужча ширина протоки – 32 км, найширша – 250 км; найбільша глибина Ла-Маншу – 185 метрів; температура води під час запливу: вдень +17˚С, вночі +12˚С; висота хвилі – до 0,3 метра; заплив тривав 18 годин; через сильну течію Олег Іваненко подолав 62 км замість 32 км Виховання учнів на прикладі життєвого та творчого шляху видатних українців.

Номер слайду 32

ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики. Стимулювання учнів до використання додаткової ін­формації. Використання малюнків , таблиць , схем , як джерел інформації, складання опорних конспектів , як результату роботи учнів з інформацією. Створення виставок – робіт у кабінеті математики.

Номер слайду 33

Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики. ІНФОРМАЦІЙНЙ КОМПонент Створення виставок – робіт учнів у кабінеті математики.

Номер слайду 34

Онлайн-тести «На Урок» Інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи в класі. « Мій клас» Інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи вдома Інтернет-платформи Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики.

Номер слайду 35

Інтернет-платформи Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики.

Номер слайду 36

Інтернет-платформи Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики.

Номер слайду 37

Інтернет-платформи Залучення вчителем додаткової інформації в процесі викладання математики.

Номер слайду 38

Створення виставок – малюнків, інформаційних листівок учнів у кабінеті математики. « Професія моїх батьків і математика» « У світі дробів» « Мій кишеньковий бюджет» « Видатні українці в задачах»

Номер слайду 39

КОМУНІКАТИВНИЙ КОМПЕНТ Формування вмінь учнів висловлювати власну точку зору. Використання усних рецензій на відпо­відь, доповнень та зауважень до неї . Застосування взаємоперевірки з подальшим коментуванням. Організація групової, парної роботи Проведення нестандартних уроків , уроків-змагань, тощо.

Номер слайду 40

Проведення нестандартних уроків КОМУНІКАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ

Номер слайду 41

Лагуна Побудов Пристань Трикутників Мис Підсумків Бухта Чотирикутників

Номер слайду 42

Бухта Чотирикутників 1. На підлогу кімнати , що має форму квадрата зі стороною 6 м, потрібно покласти квадратну платку зі стороною 20 см. Скільки штук плитки потрібно придбати? ЗАВДАННЯ. «Перевір свою компетентність » . Кожна група обирає одну задачу для розв'язання.

Номер слайду 43

ЕТАПИ уроку 4 1 2 3 5 7 6 РОЗМИНКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЕТЮДИ КАПІТАНСЬКИЙ БАТЛ ЗАДАЧІ- ГОЛОВОЛОМКИ ГЕОМЕТРИЧНИЙ “ ОКОМІР ” ЧИСЛА, ЧИСЛА … ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ. ФІНАЛ Урок –гра «МАТЕМАТИЧНІ СХОДИНКИ»

Номер слайду 44

Урок засвоення нових знань «Геометричний букет» ТОЧКА Відрізок ПРЯМА ПРОМІНЬ Координатний промінь

Номер слайду 45

Номер слайду 46

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК «ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ» ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО «Де-факто» детектив повинен вміти добре розвивати логічне мислення і аналізувати. вміння обгрунтовувати і доводити свою точку зору дозволяє детективу «виводити» злочинців на чисту воду». кмітливість і практичні навички допоможуть детективу впіймати злочинця

Номер слайду 47

Кмітливість і практичні навички допоможуть детективу впіймати злочинця « Я від‘їжджаю на потягу № в вагоні № травня» Ключ до шифру:

Номер слайду 48

сторону сторону Робота в парах

Номер слайду 49

ОНЕНТ ПРОДУКТИВНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Створення проблемних ситуацій на основі сучасного життя . Залучення учнів до творчих завдань Використання випереджальних завдань , що передба­чають активну самостійну та самоосвітню діяльність учнів. Залучення учнів до участі в інтернет олімпіадах, їх стимулювання.

Номер слайду 50

КОМПОНЕНТ ПРОДУКТИВНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Залучення учнів до участі в інтернет олімпіадах, їх стимулювання. Залучення учнів до творчих завдань

Номер слайду 51

Залучення учнів до участі в інтернет олімпіадах, їх стимулювання. 5-А Веліксар Арсеній Коєва Катерина Табунщик Артем Федоренко Кирил Цоєв Дмитро Шмаровоз Микита Жечев Кирило Пашкевич Єлизавета Дерменжи Іван Проданова Катерина 5-Б Железова Євгенія Гольцов Данило Стоянова Ганна Манолова Емілія

Номер слайду 52

Творче завдання Вибрати одну задачу з підручника за рубриками Оформлення на А4 Умова задачі, її номер Розв’язок Коротка інформація Якщо особистість - портрет

Номер слайду 53

Без звички працювати, без уміння долати труднощі, без дисципліни праці немає людини. А саме до цього й привчає математика. Мета освіти орієнтує на компетентнісний підхід до організації освітнього процесу Компетентністний підхід – це як привид: всі про нього говорять, але мало хто його бачив… Д.Б.Ельконін

Номер слайду 54

« Я дякую сучасному поколінню, яке навчило мене: Необхідно, щоб школа розвивала в дітей уміння спостерігати явища життя крізь «математичні окуляри».   М.І.Кодак 

ppt
Додано
19 березня
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку