Виступ на педраді Тема: « Мотивація – як результат успішної діяльності вчителя» (презентація)

Про матеріал

Мотивацію на уроках слід здійснювати регулярно з урахуванням таких психолого-педагогічних умов:

-усвідомлення того, що географічна наука істотно впливає на розвиток людства;

- географічні знання мають зацікавлювати учнів;

- перед розглядом нової теми вчитель створює проблемну ситуацію, яка здатна захопити учнів;

- учитель має з повагою ставитися до висловлювань та думок учнів;

- має бути забезпечений зв'язок теорії із практикою, щоб учні реально відчули практичне значення нових знань і вмінь у своєму житті;

- має панувати сприятлива атмосфера, що спонукає до розвитку творчих здібностей школярів, здорової конкуренції серед однокласників під час навчальної діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Всі жанри цікаві, крім скучного» Вольтер.

Номер слайду 2

Мотивацію на уроках слід здійснювати регулярно з урахуванням таких психолого-педагогічних умов: -усвідомлення того, що географічна наука істотно впливає на розвиток людства; - географічні знання мають зацікавлювати учнів; - перед розглядом нової теми вчитель створює проблемну ситуацію, яка здатна захопити учнів; - учитель має з повагою ставитися до висловлювань та думок учнів; - має бути забезпечений зв’язок теорії із практикою, щоб учні реально відчули практичне значення нових знань і вмінь у своєму житті; - має панувати сприятлива атмосфера, що спонукає до розвитку творчих здібностей школярів, здорової конкуренції серед однокласників під час навчальної діяльності.

Номер слайду 3

Найчастіше на етапі мотивації навчальної діяльності на уроках географії та природознавства використовуються такі прийоми: 1. Дивуй2. Практичні теорії3. Відстрочена відгадка4. Мікрофон5. Проблемне питання6. Екстраполяція7. Приваблива мета8. Творчі завдання9. Пізнавальні ігри та ігрові ситуації10. Сторітелинг

Номер слайду 4

Сторітелінг – ефективний метод навчання та виховання. Сторітелінг – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. У перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати. Отже, сторітелінг – це розповідь історій.

Номер слайду 5

Основні функції сторітелінгу1. Мотиваційна. Це спосіб переконання учнів, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в навчальному процесі.2. Об’єднуюча. Історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків у класі, групі.3. Комунікативна. Історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях. 4. Інструмент впливу. Дозволяє не директивно впливати на учнів та формувати в них суспільно корисні переконання.5. Утилітарна. Один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту. Сучасне підростаюче покоління спілкується, переважно, у віртуальному світі. Тому реальне спілкування стає мистецтвом, якому потрібно навчати знову. Для цього чудово підходить метод «сторітелінгу».

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
10 червня 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку