Виступ на педраду "Створення умов для безпечного освітнього "

Про матеріал
Матеріали допоможуть у підготовці до засідань педагогічної ради, круглих столів. Матеріал допоможе педагогу, класному керівникові створити безпечне освітнє середовище у класному колективі, закладі освіти.
Перегляд файлу

Створення умов для безпечного освітнього простору

Найгострішим та найважливішим питанням під час воєнного стану для закладів освіти в Україні є створення умов для безпечного освітнього простору. Завдання класного керівника  створити комфортне освітнє середовище у класному колективі,  у якому є комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю учнів, педагогів і батьків, відсутні будь які прояви насильства та є достатні ресурси для їх запобігання, а також дотримано прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника навчально-виховного процесу. З досвіду роботи класний керівник повідомив, що на безпечне освітнє середовище впливають: довірливі стосунки, толерантність, взаємодопомога, емоційна рівновага й комфорт, взаємоповага, унеможливлення насильства, мінімізація ризиків і небезпеки учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу, спільна цілеспрямована діяльність учителів, учнів, батьків і громадськості щодо створення безпечного простору в ЗЗСО. Безпечний освітній простір у класному колективі здійснюється за такими напрямками:

Правила поведінки в надзвичайних ситуаціях природного та техногенного характеру, евакуація з небезпечних місць.  Проведено ряд годин спілкування, практичних завдань у класі безпеки, перегляд відеофільмів щодо  дії  учасників освітнього процесу в разі будь-якої небезпеки.

Безпеки дорожнього руху.

Безпеки на водних об’єктах.

Протипожежної безпеки.

Харчової безпеки.

 Мінної безпеки.

Правил поведінки під час сигналу повітряна тривога.

Правил поведінки в укритті.

З допомогою медичної сестрои проводяться практичні заняття про  першу домедичну допомогу. Консультатативні зустрічі щодо стану здоров’я та проходження медогляду учнів класу. Надзвичайно важливим на сьогодні є створення  для комфортного перебування в укритті  зони для навчання, тому для класного колективу створена відповідна зона в укритті. Великою мірою на безпечне освітнє середовище впливає захищеність в освітньому середовищі, тобто відсутність насильства, жорстокості  в усіх його видах і формах. Не секрет, що сьогодні серед молоді гостро загострилася проблема насильства, жорстокості.  Для того щоб запобігти ці пряви з першого дня роботи з класом наголосив на неприпустимості глузування над ровесниками, всі ми можемо помилятися, і кожен з нас має право на помилку , акцентує увагу учнів на дотримані правил поведінки у закладі освіти. З цією метою проводить індивідуальні бесіди, перегляди мультфільмів з коментуванням ”Вірте у любов, вірте у різдво”, “Ти також заблукав у цьому світі, як і я?” Години спілкування “Стоп! Тут мій кордон або правила безпечної поведінки” “Психологічне та фізичне насильство. Хто має відповідати за законом”Учнівським самоврядуванням було проведено День толерантності, де учні 7 класу були активними учасниками, у класі був проведений урок доброти до дня людей з особливими потребами, година спілкування “Необхідне та важливе слово “Дякую” до міжнародного дня “Дякую.” Створили власні розгортки “Поспішайте творити добро, до Міжнародного дня Волонтера. Колективно створили сцінівку до дня єднання Микола Гримайло тісно працює з родинами, цікавиться у батьків про проблеми дітей.

Переконаний, що на безпечне освітнє середовище впливає задоволеність  освітнім середовищем, та комфортність у ньому, тобто задоволення базових потреб дитини у допомозі та підтримці, збереженні її самооцінки, розвитку здібностей, можливостей. Для того щоб задовільнити перераховані вище базові потреби дитини у класному колективі використовує наступні прийоми виховання: довіра, прохання, нагорода, методики колективної і групової діяльності, намагається щоб кожна дитина у класі змогла реалізувати власні здібності ( учні є активними учасниками і переможцями спортивник змагань, мовно-літературних конкурсів, переможці всеукраїнського конкурсу “Срібні дзвіночки, Перлини мистецтва, спортивних змагань Пліч-о-пліч під гаслом “Разом Переможемо”,  беруть активну участь у класних та шкільних заходах.) Отже, робота над створенням безпечного освітнього середовища - це безперервний процес, а саме: реагування на нові виклики життя, пошуку нових ідей, можливостей, ресурсів.

docx
Додано
3 січня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку