Виступ на засіданні методичної комісії класних керівників

Про матеріал
Виступ на засідання методичної комісії класних керівників, а саме вчителя початкових класів. Тема виступу "Виховна діяльність у Новій українській школі: її особливості, ключові принципи та методи реалізації." Виховання переплітається з освітнім процесом, що допомогає втілити цінності особистості в освітній процес.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна діяльність

педагогів НУШ:

особливості та

шляхи реалізації

РЕЛІГІЙНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ

 

 

Підготувала класовод

Стеценко Н.В.

 

 

Слайд 1:

"Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми розглянемо виховну діяльність у Новій українській школі: її особливості, ключові принципи та методи реалізації. Виховання є невід'ємною складовою освітнього процесу, тому ми маємо чітко розуміти, як інтегрувати цінності у навчання."

Слайд 2:

Хочу розпочати свій виступ словами Джона Локка «Від правильного виховання дітей залежить добробут всього народу»

 


Слайд 3:

В своїх учнях прагну розвивати любов до Батьківщини, до суспільства і держави, до культури та мистецтва, любити і шанувати свій рідний край, любов та шану до рідного слова, бережливого ставлення до себе, до свого здоров’я, до природи, до родини, до людей які навколо нас, прищеплювати любов до праці, завжди приходити на допомогу і т.д.

Слайд 4.

Слайд 5:

"Ми прагнемо виховати випускника, який буде патріотом, новатором і особистістю. Наші учні мають стати освіченими українцями, які здатні ухвалювати відповідальні рішення та творити майбутнє країни."

Слайд 6.

Випускник Нової української школи – це освічений українець, який відповідає сучасним викликам. Він є:

  1. Особистістю, всебічно розвиненою, здатною до самореалізації;
  2. Інноватором, який уміє впроваджувати нові ідеї;
  3. Патріотом, відповідальним громадянином своєї країни.

Наше завдання – виховати покоління, здатне до інновацій, відкрите до знань і ґрунтоване на цінностях, яке зробить Україну сильнішою!

Слайд 7:

Нова українська школа орієнтована на формування компетентностей.

Кожна з цих компетентностей є невід'ємною частиною сучасного виховання і сприяє розвитку всебічно розвиненої особистості, яка готова до викликів сьогодення."

Слайд 8.

Ключовими підходами є:

  • Дитиноцентризм – визнання учня активним учасником виховного процесу.
  • Інтеграція навчання та виховання – поєднання знань з розвитком цінностей.
  • Партнерство вчителя, учня і батьків – співпраця для досягнення спільної мети.

Слайд 9,10:

"У Новій українській школі вчитель стає фасилітатором. Ми не просто навчаємо, а допомагаємо учням самостійно здобувати знання, організовуємо їхню діяльність та підтримуємо у процесі навчання та виховання."


Слайд 11: Ролі учня

"Наші учні виконують три важливі ролі: вони є дітьми, членами своїх родин і здобувачами освіти. Наше завдання — підтримувати їх у кожній з цих ролей."


Слайд 12-13-14:

  • "Я – дитина, член сім’ї, мешканець і громадянин.
  • Як частинка родини, я пов’язаний з батьками, підтримую сімейні традиції та використовую рідну мову.
  • Як здобувач освіти, взаємодію зі школою та вчителями і активно беру участь у навчальному процесі.

Такий підхід сприяє формуванню гармонійної особистості, яка усвідомлює свою роль у сім’ї, суспільстві та освіті."

Слайд 15: Шляхи реалізації

Це можуть бути:

  • Тренінги та уроки — для здобуття знань і розвитку навичок.
  • Бесіди та лекції — спрямовані на обговорення важливих тем.
  • Проекти, квести — інтерактивні форми, які залучають дітей до активної участі.
  • Екскурсії та поїздки — можливість пізнавати світ через практичний досвід.
  • Виховні години — сприяють формуванню моральних і етичних цінностей.
  • Ігри та акції — захопливі форми взаємодії, які сприяють командній роботі.
  • Самоуправління — залучення дітей до прийняття рішень та відповідальності.
  • Виставки, зустрічі та спілкування з природою — джерело натхнення та розширення кругозору.

 

"Формування принципів виховання потребує системного підходу. У НУШ важливо інтегрувати навчання і виховання, базуючись на партнерстві між учителями, учнями та батьками."


Слайд 16: Ранкові зустрічі

Щоденними шляхами реалізаціє в початковій школі є ранкові зустрічі."Ці пізнавально-виховні моменти є чудовим інструментом для створення позитивного настрою, розвитку довіри та співпраці серед учнів. Це час для вітання, обміну новинами, групових завдань і планування."


Слайд 17:

Основні етапи роботи включають:

  1. Розвиток позитивного настрою;
  2. Створення простору для довіри;
  3. Розвиток комунікативних навичок;
  4. Формування навичок співпраці;
  5. Планування спільної діяльності.

Ранкові зустрічі допомагають формувати дружню атмосферу та забезпечують ефективну комунікацію в класі.

Слайд 18:

Патріотичне виховання — це фундамент формування свідомих громадян, які люблять свою Батьківщину, поважають її історію, культуру та готові діяти задля її процвітання. Це не просто слова про любов до рідного краю, а реальні справи, які починаються з гордості за свою країну, шани до державних символів і готовності будувати майбутнє.


Слайд 19,20,21:

Саме патріотичне виховання своїх учнів реалізую у щоденних хвилинах мовчання, День єдності, День Соборності, День миру, 1000 днів незламності, День вишиванки, День рідної мови,  День Небесної сотні, День гідності та свободи, День захисників та захисниць і т.д.

Слайд 22:

"Головною домінантою національно-патріотичного виховання є аспект: Активна життєва позиція, яка поєднує моральний зміст та конкретні дії.

Волонтерських рух ми називаємо це в класі.

Акція «Ворогам кришка»

Донати

Акції «Допомога та підтримка ЗСУ»

«Наділи монету суперсилою»

Благодійні акції

Слайд 23,24

Виготовлення оберегів, малюнків, листів-підтримки, листи – подяки, виготовлення новорічних прикрас, флешмоб подяки воїнам.

Ця діяльність допомагають формувати свідомих громадян, які люблять свою Батьківщину та готові сприяти її розвитку."

Слайд 25:

Бережливе ставлення до себе, до здоров’я та життя.

Безпека дорожнього руху, виготовлення листівок, проєктна діяльність «Мінна безпека», ігри на свіжому повітрі, різне.

Слайд 26:

Проводимо дні цікавих ідей

Тематичні дні за календариком дат і свят: День хустки, День перукаря, День синички, День м’якої іграшки, День без рюкзака та різні 

Слайд 27:

Виклики сьогодення вносять свої корективи, але ми стараємося долати тривожність, страх.

 

Слайд 28

Створення безпечного середовища, безпечний дорослий, безпечне місце перебування, дитина в безпеці, емоційний комфорт- це є суперсила моїх учнів.

 

Свій виступ хочу закінчити такими словами.

Виховання - це наш пропуск в майбутню, адже завтрашній день належить тим, хто приготувався до нього сьогодні.

Слайд 29:

Всім дякую за увагу. Вітаю з новорічними святами. Нехай, цей рік принесе нам мир, спокій, стійке ментальне здоров’я, добробут в родини, а головне ПЕРЕМОГУ! Щоб наш освітній процес був продуктивним, плідним, а головне без сирен і тривоги.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку