Виступ на засіданні психолого-педагогічної ради

Про матеріал
Виступ на засіданні психолого-педагогічної раді щодо прогресу у навчанні з англійської мови учня 3 класу з мовленевими порушеннями.
Перегляд файлу

 

Виступ на засіданні Команди психолого-педагогічного супроводу

щодо навчальної  діяльності дитини з ООП

Учня 3 класу.

     відвідує уроки досить регулярно. На уроках рідко проявляє ініциативу.

Консентрація уваги слабка. Для активізації уваги потрібно постіно звертатися з проханнями. У зв’язку з порушунням мовлення йому дуже важко вимовляти звуки. Учень засвоює матеріал на низькому рівні. Вимова не чітка, порушена. Теми опанувати не може. Відповіді на уроках часкові, і за допомогою вчителя, асистента. Самостійність на уроках відсутня. Знає лише елементарні слова: привітання, прощання, слова з теми сім’я. Завдання на платформу не прикріплює, хоча на уроках в зошиті практичні завдання виконує.

Англійська мова є складним предметом для навчання.

 

Вчитель                               з предмету англійська мова

 

 

 

 

Дата                                                                                 підпис