Виступ на засіданні Команди психолого-педагогічного супроводу
щодо навчальної діяльності дитини з ООП
Учня 3 класу.
відвідує уроки досить регулярно. На уроках рідко проявляє ініциативу.
Консентрація уваги слабка. Для активізації уваги потрібно постіно звертатися з проханнями. У зв’язку з порушунням мовлення йому дуже важко вимовляти звуки. Учень засвоює матеріал на низькому рівні. Вимова не чітка, порушена. Теми опанувати не може. Відповіді на уроках часкові, і за допомогою вчителя, асистента. Самостійність на уроках відсутня. Знає лише елементарні слова: привітання, прощання, слова з теми сім’я. Завдання на платформу не прикріплює, хоча на уроках в зошиті практичні завдання виконує.
Англійська мова є складним предметом для навчання.
Вчитель з предмету англійська мова
Дата підпис